Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStank in huis

Stank in huis

72 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ohja, tip:
Bewaar je speed gewoon luchtdicht en donker.
o
osharekeisuLid
01-01-2024, 00:00
#2
gNuxx zei:
Misschien is het de chemische geur die in JOU neus zit? Jij hebt de speed immers opgesnoven!

:grin:
Klik om te vergroten...
ik denk ook dat het dit het is hoor als ik gesnoven heb ruik ik ook soms 2 tot 3 dagen nog speed
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb altijd als ik in de opslagruimte kom (waar al de vuile was enzo ligt) ruik ik ook altijd speed, daarom zit ik daar graag ! :hearteyes: :wave:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
gamerboy007 zei:
Ik heb altijd als ik in de opslagruimte kom (waar al de vuile was enzo ligt) ruik ik ook altijd speed, daarom zit ik daar graag ! :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

Haha, dan is jouw speed met wasmiddel versneden :mrgreen:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nope, 63%... Recht van het lab :wave: :wave: :wave:
Z
ZenzieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chefkea zei:
Het rare is. ik heb speed gedronken niet gesnoven :P


En ik deed vanmorgen mijn slaapkamer open en ging op de gang staan en pfffffff nu rook ik het daar ook al het gaat verdomme gewoon omhoog. ramen open gooie werkt ook niet. :confused:
Klik om te vergroten...

Gaat je volgen tot in je dromen ... Best psychiater bellen fso :tearsofjoy:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Na al deze theorieen denk ik dat dit toch wel de juiste is:

Speed wordt op twee manieren geexcreteerd uit je lichaam: Renaal (via de urine) en perspiratoir (via zweetklieren in de huid). Vooral door dat laatste kan het voorkomen dat je lichaamsgeur veranderd. Je gaf aan dat de geur zich in je hele huis bevindt. Het lijkt me logischer dat jij gewoon naar de speed ruikt dan dat opeens je hele huis is 'geinfecteerd' is met een speedlucht. Er zijn erg weinig geurstoffen die zich in korte tijd over een grote afstand kunnen verspreiden. Ik zou als ik jou was stoppen met de paranoia en vaker dan normaal een douche nemen.

Wist je trouwens dat je het proces van excretie door urine kunt versnellen? Door je urine zuurder te maken zal het amfetaminesulfaat-molecuul sneller splitsen tot ionen, waardoor het voor de nieren makkelijker is om het uit je bloed te filteren. De beste manier hiervoor is grote hoeveelheden (1-3 gram) vitamine C. Bijkomend voordeel van vitamine C is dat het ook de excretie bevorderd, waardoor de amfetamine sneller uit je bloed is dan zonder vitamine C.

Hmm... zie nu net dat het laatste bericht van ts dateert van 08 augustus 2008, maarja misschien heeft iemand anders nog wat aan de info...
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat verhaal van vitamine C had ik nog nooit gehoord, dus ja iemand had er iets aan.
Bedankt he :)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
:rolleyes:
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zit in je neus denk ik:P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weet je zeker dat je pep niet met vis was versneden?
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou me toch maar zorgen maken als ik jouw was.

Je zult zien dat je ouders naar je toe gaan komen en dat je Pa zegt:
"Ik zou godverdomme zweren dat ik hier speed ruik" en dat ie dan naar de wasbak loopt en zegt "Ja zie je wel ik wist het, dat is gewoon fucking speed man en nog best goeie ook..... Zeg jij der eens wat van moeders? jij weet er meer van dan ik"
"Laat me eens aan zijn adem ruiken?"
"Hou jij hem vast dan hou ik een aansteker bij hem. Kijken of ie meer gaat ruiken als ie warm wordt"

Als ik jouw was zou ik der niet op wachten en het zo gauw ze binnen komen opbiechten.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
ruikte is in ieder geval geen nederlands
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#14
van een gr.??????????

Dan wil ik niet weten wat je gehaald hebt.
maar als het zo stinkt heb je het ook niet luchtdicht verpakt

zou ik wel doen ruik je ook niks meer.
En je kwaliteit blijft ook goed
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het placebo-effect ook wel genoemd, datgene wat achter de ogen zit en tussen die dingen waarmee je hoort.
Ruik je wel maar zie je nie... :confused:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb af en toe wel van die vlagen van dat ik denk dat ik speed ruik :grin: , ik denk dat het gewoon tussen je oren zit
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#17
paulXTC zei:
Ik heb af en toe wel van die vlagen van dat ik denk dat ik speed ruik :grin: , ik denk dat het gewoon tussen je oren zit
Klik om te vergroten...

Neeh, in je neus... :P
E
Evil_EyesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk ook echt dat het aan jezelf ligt. Je stinkt gewoon enorm waarschijnlijk.
(Mijn vriend is vandaag zelfs bij een cursus geweigerd omdat hij stonk, ze konden het niet plaatsen, maar hij mag niet meer komen in ieder geval)

En dat van die vitamine C wist ik niet, toch maar wat meer van nemen :wink:
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#19
febreze voor alle nare luchtjes in huis :wink: :wink: :wink:
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#20
zit gewoon nog pep in je neus.

1.alle korreltjes en plakjes eruit schrapen
2.op een cd hoesje leggen.
3.nog een x nasnuiten of alle restjes eruit zijn.
4.ff laten drogen, snot wil je niet in je neus hebben.
5.lijntje maken
6.SNUIVEN DIE SPEED

recyclen noemen we dat. :rockband:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."