Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStank in huis

Stank in huis

72 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het placebo-effect ook wel genoemd, datgene wat achter de ogen zit en tussen die dingen waarmee je hoort.
Ruik je wel maar zie je nie... :confused:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb af en toe wel van die vlagen van dat ik denk dat ik speed ruik :grin: , ik denk dat het gewoon tussen je oren zit
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#3
paulXTC zei:
Ik heb af en toe wel van die vlagen van dat ik denk dat ik speed ruik :grin: , ik denk dat het gewoon tussen je oren zit
Klik om te vergroten...

Neeh, in je neus... :P
E
Evil_EyesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk ook echt dat het aan jezelf ligt. Je stinkt gewoon enorm waarschijnlijk.
(Mijn vriend is vandaag zelfs bij een cursus geweigerd omdat hij stonk, ze konden het niet plaatsen, maar hij mag niet meer komen in ieder geval)

En dat van die vitamine C wist ik niet, toch maar wat meer van nemen :wink:
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#5
febreze voor alle nare luchtjes in huis :wink: :wink: :wink:
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#6
zit gewoon nog pep in je neus.

1.alle korreltjes en plakjes eruit schrapen
2.op een cd hoesje leggen.
3.nog een x nasnuiten of alle restjes eruit zijn.
4.ff laten drogen, snot wil je niet in je neus hebben.
5.lijntje maken
6.SNUIVEN DIE SPEED

recyclen noemen we dat. :rockband:
L
LifeStyleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er zit echt nog gewoon wat speed in je lichaam, in je maag denk ik, misschien eens goed :kots: en wat alcohol om te spoelen, dat helpt altijd :wink:
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#8
rook een joint in huis

ruikt wel anders dan

Een beetje variatie kan geen kwaad


toch???
:smoke: :smoke: :smoke:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eet een appeltaart en drink 2 liter appelsap, doe dit in maximaal 1 uur tijd.
Ga daarna boven een emmer zitten midden in je kamer waar het stinkt naar de pep en laat alles los, zet nu je emmer naast een verwarming en zet je verwarming lekker warm.
Op die manier zal je huis ook niet meer naar pep ruiken gok ik zomaar.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
Ik ben echt een "expert" op het gebied van rottende zooi in je keuken, gootsteen e.d. Schoonmaken is nou eenmaal niet mijn favoriete ding.... Dit lijkt echt meer een geval van een vieze afvoer in combinatie met een ontiegelijke para. :grin:
Klik om te vergroten...

Hahahaha, Marla! :tearsofjoy:
Maar ik heb dat ook wel eens, dat ik ergens ineens een sterke pepgeur ruik. Net of dat nog in mijn neus is blijven hangen. Maar dat zoiets dagen blijft ruiken door je gehele huis, lijkt me echt stug.
Ik heb het ook wel eens gehad, dat ik dacht in een bepaald kastje, van wat ruik ik toch een peplucht. Maar toen bedacht ik me, het is het cd-kastje, dus dat kwam van de hoesjes af. Misschien dat je dat plaatje waar je het op fijngekapt hebt een extra wasbeurt moet geven en idd misschien effe de afvoer even nakijken.
Muscle is een hele goede afvoerontstopper. :)

M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jaaah, die rare triggers he? :wink: Ik heb het ook vaak hoor, alleen niet met mijn gootsteenputje (daar zit standaard dus al een raar geurtje aan bij mij :wink: :rolleyes: )

Zit er iemand achter me, op mijn nieuwe werk laatst, een (groene) appel te eten en toen ik daar blijkbaar iets van rook, ging er direct zo'n alarmbel in mijn hoofd: "Waar ken ik dat luchtje ook al weer van? Speed, ik ruik gewoon f*cking speed hier!" Ik kreeg helemaal een raar gevoel meteen, draai ik me om, zie ik dat mens dus die appel eten... :rolleyes: Njaaaah, toen voelde ik me wel even een junk diep van binnen.
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan me herrinderen dat er op een gegeven moment pep op de markt was, met de bijnaam "appeltjesspeed" omdat ie zo sterk naar appels rook.

Mischien woont de TS wel gewoon naast de Hak.

Verdomt, dat verklaart trouwens ook direct de term hakke
Klik om te vergroten...

:grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
martin van nu zei:
Ik kan me herrinderen dat er op een gegeven moment pep op de markt was, met de bijnaam "appeltjesspeed" omdat ie zo sterk naar appels rook.

Mischien woont de TS wel gewoon naast de Hak.

Verdomt, dat verklaart trouwens ook direct de term hakke
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."