#1
Het placebo-effect ook wel genoemd, datgene wat achter de ogen zit en tussen die dingen waarmee je hoort.
Ruik je wel maar zie je nie...![:confused:]()
Ruik je wel maar zie je nie...
paulXTC zei:Ik heb af en toe wel van die vlagen van dat ik denk dat ik speed ruik, ik denk dat het gewoon tussen je oren zit

en wat alcohol om te spoelen, dat helpt altijd

Marla Singer zei:Ik ben echt een "expert" op het gebied van rottende zooi in je keuken, gootsteen e.d. Schoonmaken is nou eenmaal niet mijn favoriete ding.... Dit lijkt echt meer een geval van een vieze afvoer in combinatie met een ontiegelijke para.![]()
)
Njaaaah, toen voelde ik me wel even een junk diep van binnen.Ik kan me herrinderen dat er op een gegeven moment pep op de markt was, met de bijnaam "appeltjesspeed" omdat ie zo sterk naar appels rook.
Mischien woont de TS wel gewoon naast de Hak.
Verdomt, dat verklaart trouwens ook direct de term hakke
martin van nu zei:Ik kan me herrinderen dat er op een gegeven moment pep op de markt was, met de bijnaam "appeltjesspeed" omdat ie zo sterk naar appels rook.
Mischien woont de TS wel gewoon naast de Hak.
Verdomt, dat verklaart trouwens ook direct de term hakke
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."