#1
Zit in je neus denk ik:P
_Kat_ zei:Niemand in deze topic heeft de topic starter vertelt hoe dom het is om speed te drinken. Dus... Hier. Het is dom om pep te drinken. Tenzij je het met een rietje doet natuurlijk, maar dan nog komt het over je tong en dan krijg je daar weer allemaal ranzige chemische brandwonden. Dit gebeurt ook met snuiven als je het niet goed doet (als je het dus proeft als het naar beneden glijd). Nou moet je niet denken dat je allemaal gaten en rare kleuren op je tong krijgt, maar eerder dat je smaak pupillen aangetast worden en dit is zichtbaar door extra rode plekken op je tong.
ik ruik het nog niet overal
edwin__ zei:das de reden dat ik het heeeeeeeeeeeeeel af en toe doe, als je teveel naar binnen werkt en het weer ophoest, ga je zo focking naar de tering de volgende dag! jezelf forceren te eten is toch focking niet normaal?!

Chefkea zei:En dat van die vis doen ze dat echt of loop je me nu te stange![]()
ik denk ook dat het dit het is hoor als ik gesnoven heb ruik ik ook soms 2 tot 3 dagen nog speedgNuxx zei:Misschien is het de chemische geur die in JOU neus zit? Jij hebt de speed immers opgesnoven!
![]()

gamerboy007 zei:Ik heb altijd als ik in de opslagruimte kom (waar al de vuile was enzo ligt) ruik ik ook altijd speed, daarom zit ik daar graag !![]()
![]()


Chefkea zei:Het rare is. ik heb speed gedronken niet gesnoven :P
En ik deed vanmorgen mijn slaapkamer open en ging op de gang staan en pfffffff nu rook ik het daar ook al het gaat verdomme gewoon omhoog. ramen open gooie werkt ook niet.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."