Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"OK ik rook niet en kan er ook niet tegen. Maar ik wil voor het eerst in mijn hele leven eens wiet gaan eten of thee van trekken of iets dergelijks. Nu heb ik eens gegoogled en gezocht met de zoek functie hier maar ben er nog niet helemaal wijzer van geworden. Ben zelf 18 en heb nog nooit drugs geprobeerd en wil het toch eens doen ben ook nog nooit een coffeeshop binnen gewandeld. Dus hier een paar vraagjes: 1. Hoeveel gram wiet moet je kopen om echt helemaal los te gaan bij het uitgaan voor 1 persoon dan he ? 2. Klopt het dat 1 gram rond de 4/9 euro kost ? 3. Hoe groot is dan zo'n zak (je) van 1 gram ? Want als ik kijk naar bakken met baard (die maakt een spacecake) dan gebruikt hij 1 hele grote zak wiet hoeveel zou dat ongeveer zijn ? een link naar die kok: http://www.vkmag.com/media/bakkenmetbaard/ 4. Nu ben ik nog nooit een coffeeshop binnen gelopen. Wat kan ik verwachten is het gewoon een kroeg of een klein hokje met een pas en een kassa ofzo ? Kan je der drank halen of alleen drugs. Hoe moet je drugs halen daar binnen stap je op de baas af en vraag je heb je voor mij 2 gram wiet ? hoe zit dit ? Ik zou graag op deze 4 vraagjes antwoord willen hebben en sirous en duidelijk graag, want ik ben echt een beginnertje."
"Hartelijk dank, en ik bedrijp als het goed is je geen overdosis kan nemen ervan of een black out kan krijgen, zoals bij alcohol toch ?"
"Dus het is niet gek om daar naar binnen te lopen en dan even rond kijken hoe duur alles is ? En heb je dan ook verschillende merken soorten ofzo van wiet ? ik bedoel hoe groot zijn die zakjes van 1 gram is dat dan een zakje van 6 cm groot of is dat een grote zak van 30 cm.. ik weet niet hoe zwaar dat pricies is."
"Goed en waarnaar moet ik dan vragen een brochure - En hoe bewaar je wiet en hoelang kan je het bewaren. - Als die kerel achter de bar zegt 1 gram = 10 euro en jij denkt das te veel kan je dan afdingen ? Edit: En dit bedoel ik dus ik wil space cake eens maken en hij beschijft het recpet ook hierbij maar niet hoeveel wiet dus. en als je zo eens kijkt naar dit plaatje zie je hoeveel hij gebruikt hoeveel gram zou dit zijn ? En dan nog wat, zon zakje van 1 gram is dat met takjes er nog aan van de plant ?"
"Ik heb zon beetje alle info die ik nodig heb op 1 na. Hoeveel zal ik nu perpersoon in die cake moeten stoppen om lekker los te gaan voor het uitgaan ?"
"OKeej bedankt,, maar ik heb astma dus dat wordt lastiger daarom ga ik een cake of thee eens proberen Maar als jullie hier nog iets kwijt willen is het goed . Ik heb geen vragen meer over wiet"
"Die rottende lucht was een soort van metafoor ofzo ik bedoelde dat het stonk naar speed en dat is voor mij al rot. Omdat ik speed maar nix vind. Ik had het verpakt in 1 a18tje ofzo zon heel klein vet vrij papiertje. En er licht hier echt nix te rotten het ruikt precies zo als speed, als de hele dag thuis ben krijg ik er gewoon hoofdpijn van en vies slijm dat vast zit en me neus die ruikt heel goor door die zooi. wil niet eens meer beneden komen om te ontbijten enz omdat het zo stinkt."
"Ik had 1 gr in de koelkast liggen voor 3 dagen lang en dat is nu 3 dagen geleden dat ik het niet meer heb. Waar kan dit aan liggen ? Kijk ik probeerde voor de 1e x speed, maar ik vind het maar niets dus ik wil van die lucht af. Maar niets helpt. Ik begon het pas te ruiken na 1 dag nadat ik mijn "super kater" heb gehad door die schit. Ligt het aan mijn reuk ? Ik ruik het boven op mijn kamer een beetje overloop bijna niet en in de keuken wat eeeeeeeeen stank. er ligt niets te rotten in de ijskast of in de prullenbak want die is net geleegd. Ik ruik het vooral boven het aarecht en vooral in de gootstoon dat is niet normaaal daarboven. Er viel een heeeel klein beetje op het aarecht en dat maakte ik schoon met een doekje in de gootsteen maar ik heb een half uur warm water en luchtes erdoorheen staan te spoelen en dat werkte ook niet."
"Het rare is. ik heb speed gedronken niet gesnoven :P En ik deed vanmorgen mijn slaapkamer open en ging op de gang staan en pfffffff nu rook ik het daar ook al het gaat verdomme gewoon omhoog. ramen open gooie werkt ook niet."
"MAar ik ga echt over mijn nek als ik het ruik. Ik ruik het nie op de zolder kamer omdat daar de deur al 1 week niet is geopend iedereen is op vakantie. ik ga daar half uur liggen en ik ruik niets."