Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStank in huis

Stank in huis

72 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe had je die pep verpakt in de koelkast eigenlijk?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het wordt inderdaad wel eens met vis versneden, namelijk fijngemalen visbotten. Dat wordt niet door de neus opgenomen en afgevoerd door het slijm, dus het is heel veilig om je speed zo te versnijden.
C
ChefkeaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die rottende lucht was een soort van metafoor ofzo :tongueout: ik bedoelde dat het stonk naar speed en dat is voor mij al rot. Omdat ik speed maar nix vind.

Ik had het verpakt in 1 a18tje ofzo zon heel klein vet vrij papiertje.

En er licht hier echt nix te rotten het ruikt precies zo als speed, als de hele dag thuis ben krijg ik er gewoon hoofdpijn van en vies slijm dat vast zit en me neus die ruikt heel goor door die zooi. wil niet eens meer beneden komen om te ontbijten enz omdat het zo stinkt.
j
jelliesLid
01-01-2024, 00:00
#4
das wel raar zeg...

maarja als je vriend niets ruikt dan ruikt de rest het ook niet of die weten miss niet eens dat pep zo ruikt,ik vind het ook een chemisch bloemen /appel luchtje
ik ga ook over me nek als ik dit ruikt blehh
misschien ben je er zooo op afgeknapt dat het een beetje tussen je oren zit?
hang iig ff zo n automatisch luchtverfrissertje op voordat de rest thuiskomt.
en soms kan er idd iets liggen rotten/broeien in zo n putje dat kan ook apart gaan ruiken :kots:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
Weet je zeker dat je pep niet met vis was versneden?
Klik om te vergroten...

kom op gast :tearsofjoy:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Niemand in deze topic heeft de topic starter vertelt hoe dom het is om speed te drinken. Dus... Hier. Het is dom om pep te drinken. Tenzij je het met een rietje doet natuurlijk, maar dan nog komt het over je tong en dan krijg je daar weer allemaal ranzige chemische brandwonden. Dit gebeurt ook met snuiven als je het niet goed doet (als je het dus proeft als het naar beneden glijd). Nou moet je niet denken dat je allemaal gaten en rare kleuren op je tong krijgt, maar eerder dat je smaak pupillen aangetast worden en dit is zichtbaar door extra rode plekken op je tong.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#7
_Kat_ zei:
Niemand in deze topic heeft de topic starter vertelt hoe dom het is om speed te drinken. Dus... Hier. Het is dom om pep te drinken. Tenzij je het met een rietje doet natuurlijk, maar dan nog komt het over je tong en dan krijg je daar weer allemaal ranzige chemische brandwonden. Dit gebeurt ook met snuiven als je het niet goed doet (als je het dus proeft als het naar beneden glijd). Nou moet je niet denken dat je allemaal gaten en rare kleuren op je tong krijgt, maar eerder dat je smaak pupillen aangetast worden en dit is zichtbaar door extra rode plekken op je tong.
Klik om te vergroten...

das de reden dat ik het heeeeeeeeeeeeeel af en toe doe, als je teveel naar binnen werkt en het weer ophoest, ga je zo focking naar de tering de volgende dag! jezelf forceren te eten is toch focking niet normaal?!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
oke,, nu mijn pep opgedroogt is en het al een tijdje niet meer is aangeraakt kan ik er inderdaad wel een beetje eenvisgeur in ruiken,, wel hetzelfde als normaal maar nu met een zuur visachtig luchtje erdoor heen wat eerst gewoon een zuurluchtje was,, maarja :P :stoned: ik ruik het nog niet overal:grin: :wave:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#9
edwin__ zei:
das de reden dat ik het heeeeeeeeeeeeeel af en toe doe, als je teveel naar binnen werkt en het weer ophoest, ga je zo focking naar de tering de volgende dag! jezelf forceren te eten is toch focking niet normaal?!
Klik om te vergroten...

Fock nee. :P
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#10
^^^^
Meerdere mogelijkheden voor bovenstaande rariteiten.

Wss hebben je hersenen een link gelegd met die geur associatief gedrag heet dat dan.
Dus of het nu komt door een drang naar of de afkeer van speed, de reactie van je hersenen zijn hetzelfde. Die hebben heel het gebruik om de één of andere reden gekoppeld aan de geur.
Of die er nu is of niet.
Beetje vergelijkbaar met electroshocktherapie het uitlokken van bepaald gedrag om dat dan vervolgens af te straffen met een schok. Hierdoor ga je geconditioneerd geraken en het niet wenselijk gedrag blijft dan ook in zijn geheel achterwege. (in theorie)

Nog een (minder waarschijnlijke) mogelijkheid is dat je in een psychose of een beginnend stadium van... terecht aan het komen bent.
Waarbij optische(Zien) of auditieve(Horen) maar ook olfactorische(Ruiken) en gustatore(Proeven) hallucinaties mogelijk zijn.
Das met grote kans veruit het ergste wat er gaande is.

Wel weer mogelijk is dat je speed vermengd was met een geurstof die ruikt net als onze favoriete amineachtigen. Heb dat spul zelf een keer mogen morsen op mijn shirt, weg shirt dus. Als het een concentraat is van de geur en geen extract (beetje als parfum en eau de toilette) ben je gekloot en stinkt heel je huis idd naar speed.

Nog een laatste is natuurlijk ook dat je de boel aan het opnaaien bent, maar die laat ik in het midden.... :rock:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je speed is gewoon met vis versneden. Allemaal rare theorieën. :tearsofjoy:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
MMM...paling snuiven :hearteyes:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Chefkea zei:
En dat van die vis doen ze dat echt of loop je me nu te stange :tongueout:
Klik om te vergroten...

HAHA :mrgreen:

Je zegt zelf dat die maat van je niets ruikt, dan lijkt het me duidelijk dat het aan jou ligt :)

Misschien ligt er wat onderin je afvoer, draai onder de wasbak dat filter er even af en spoel die om.
weet je wat ik bedoel ?

ps: als je nooit speed hebt gebruikt, herken je die geur ook niet als zijnde speed, het ruikt gewoon chemisch. Als je ouders terugkomen moet je gewoon zeggen dat je opeens zo'n gore lucht uit de afvoer rook en je afvraagd wat dat is.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ohja, tip:
Bewaar je speed gewoon luchtdicht en donker.
o
osharekeisuLid
01-01-2024, 00:00
#15
gNuxx zei:
Misschien is het de chemische geur die in JOU neus zit? Jij hebt de speed immers opgesnoven!

:grin:
Klik om te vergroten...
ik denk ook dat het dit het is hoor als ik gesnoven heb ruik ik ook soms 2 tot 3 dagen nog speed
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb altijd als ik in de opslagruimte kom (waar al de vuile was enzo ligt) ruik ik ook altijd speed, daarom zit ik daar graag ! :hearteyes: :wave:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
gamerboy007 zei:
Ik heb altijd als ik in de opslagruimte kom (waar al de vuile was enzo ligt) ruik ik ook altijd speed, daarom zit ik daar graag ! :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

Haha, dan is jouw speed met wasmiddel versneden :mrgreen:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nope, 63%... Recht van het lab :wave: :wave: :wave:
Z
ZenzieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chefkea zei:
Het rare is. ik heb speed gedronken niet gesnoven :P


En ik deed vanmorgen mijn slaapkamer open en ging op de gang staan en pfffffff nu rook ik het daar ook al het gaat verdomme gewoon omhoog. ramen open gooie werkt ook niet. :confused:
Klik om te vergroten...

Gaat je volgen tot in je dromen ... Best psychiater bellen fso :tearsofjoy:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#20
Na al deze theorieen denk ik dat dit toch wel de juiste is:

Speed wordt op twee manieren geexcreteerd uit je lichaam: Renaal (via de urine) en perspiratoir (via zweetklieren in de huid). Vooral door dat laatste kan het voorkomen dat je lichaamsgeur veranderd. Je gaf aan dat de geur zich in je hele huis bevindt. Het lijkt me logischer dat jij gewoon naar de speed ruikt dan dat opeens je hele huis is 'geinfecteerd' is met een speedlucht. Er zijn erg weinig geurstoffen die zich in korte tijd over een grote afstand kunnen verspreiden. Ik zou als ik jou was stoppen met de paranoia en vaker dan normaal een douche nemen.

Wist je trouwens dat je het proces van excretie door urine kunt versnellen? Door je urine zuurder te maken zal het amfetaminesulfaat-molecuul sneller splitsen tot ionen, waardoor het voor de nieren makkelijker is om het uit je bloed te filteren. De beste manier hiervoor is grote hoeveelheden (1-3 gram) vitamine C. Bijkomend voordeel van vitamine C is dat het ook de excretie bevorderd, waardoor de amfetamine sneller uit je bloed is dan zonder vitamine C.

Hmm... zie nu net dat het laatste bericht van ts dateert van 08 augustus 2008, maarja misschien heeft iemand anders nog wat aan de info...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."