Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsShow me your balls ......

Show me your balls ......

163 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
46% Amfetamnie is niet het hoogst haalbare, dus ik zal een betere moeten vinden. Er zat geen rotzooi n das wel positief.

Helaas pindakaas ....

Groetjes Stonie
Klik om te vergroten...

Mijn god... wat boeit dat nou.. dan neem je toch wat meer. Of is dat beneden je stand? :confused:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
kan idd beter, 73% is het hoogste, maar das toch nog goeie speed?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Helemaal nat is inderdaad zonde van je geld, maar als het nog een beetje klonterig is weet je tenminste wel dat het er niet al weken ligt :)
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#4
als het maar ongerotzooide pep is :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
80 % PEP gaat eens een dag in mijn collectie doosje vallen.

De jacht op deze 'super' PEP is zwaar en lastig.

Alle samples zouden het al zijn, alle dealers menen het het te hebben.
Na onderzoek blijkt het allemaal prut te zijn.

Daarom zijn mijn ballen tot nu toe het zuiverst hen het sterktst.

Opschepperij mijn reet !! :mrgreen:

Zo is het het gewoon, heb je beter ? Bewijs het maar. :wave:

Stonie
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
40% betekend dus 2 keer een nakkie van een gram en 80% betekend dus 4 keer je neus ophalen, en je betaalt voor beide €5,00 weet ik wel welke ik wil hebben :beer:
Verder maakt het me ook geen drol uit :P
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat maakt het nou uit, als je maar tevreden en bevredigt bent...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
matthijs zei:
Maar ik begrijp niet waarom je in godsnaam zulke pure pep wilt hebben. Wat ik al eerder zei... als je 0,5 gram pep snuift van 40% sta je net zo strak als wanneer je 0,25 gram pep snuift van 80%.
Het is dus niet nodig.
Klik om te vergroten...


Dit lijkt heel duidleijk maar het is onzin.

Als je 80% pep hebt die bijna niet uitdroogt zit je echt geramt.

Als het maar 40 is betaal je 50 % teveel en helemaal als het ook nog is 50% uitdroogt.

Dus !! Duur ? nee nee je moet dieper kijken duurkoop is dus een goede koop.

Het gaat om het eindgewicht, die moet een gram blijven als je een gram koopt.

Snappen jullie het nu wel ?

Stonie

ps: Er kome 2 80% samples aan ... ze beloven gouden bergen we shall see.
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#9
hmm,

een producent zal toch -als hij/zij nauwkeurig te werk gaat- vrij zuivere amfetamine moeten overhouden als eindproduct?
Dus je moet het dan denk ik dichter bij de bron zoeken.
Direct van een producent kopen, kan je zelf bepalen in welke mate je nog wilt versnijden...
Dus op zoek naar een fabrikant...succes :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
als ik niet zo dom was zou ik het zelf maken ....


:hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
speedkills zei:
hmm,

een producent zal toch -als hij/zij nauwkeurig te werk gaat- vrij zuivere amfetamine moeten overhouden als eindproduct?
Dus je moet het dan denk ik dichter bij de bron zoeken.
Direct van een producent kopen, kan je zelf bepalen in welke mate je nog wilt versnijden...
Dus op zoek naar een fabrikant...succes :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Is moeilijker dan je denkt. Als je 50-60% haalt als producent doe je het nog niet eens slecht.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Er blijkt ontiegelijk veel cafeine in heel veel pepsamples te zitten.

Dus ik zou je voorraad eens goed onder het licht houden.

Cafeine vrij is al een goed begin, dan de puurheid aanpakken, dan het vocht probleem.

Ik kneep cq wringde laatst een mini bolletje uit en waarempel er kwamen een druppel witte melk uit.
Ik heb het geabsorbeerd en de pep was meteen al iets droger.

Vragen:
Gooi ik nou ook iets weg wat potentie had ?
Wat wring je er dan precies uit, het is waarschijnlijk een oplos middel.

Stonie
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#13
80 % PEP gaat eens een dag in mijn collectie doosje vallen.

De jacht op deze 'super' PEP is zwaar en lastig.
Klik om te vergroten...

ja? is te doen, maar iedereen roept hier 80% pep 60% zuivere amfetamine.
Daar kan je toch niks mee, zijn alletwee verzamelnamen voor een bebaalde groep. Amfeta begin ik nu te twijfelen.... Maar 80% dexedrine, pervitrine, preludine, dexamfetamine, methamfetamine is te doen. Je apotheker kan het gewoon klaarmaken in principe. Maar das farmaceutisch en zal waarschijnlijk vloeibaar zijn 99% enkel eventueel een bindmiddel. Waar jullie het over hebben is een bastaardvorm een sulfaat van het origineel. Daar ga je geen 80% in vinden maat.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
tuurlijk wel is een kwestie van tijd, geduld en geld .....
beetje lobbieen, beetje relatiegeschenkjes uitdelen ...

en voor je het weet ligt het in je vriezertje !

:hearteyes:

without no doubt.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat is het je waard?
Das de vraag die je jezelf moet stellen.(geen aanbod, ik heb het niet, maar weet wel dat het te doen is)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind dat een gram droge hoogsthaalbare % amfetamine wel 3000 per kg mag kosten.

Als natte met cafeine al 2000 moet opbrengen.
Het ligt aan het uitdrogings percentage en het amfetamine gehalte.
Als iemand mij 1 gram zou aanbieden voor 20 euro kocht ik het.
Misschien wel eenmalig maar ik wil het gewoon is proberen.
1 gram is veellllllllll .... als je nagaat dat ik da geen 0,3 hoef te nemen maar die keer 0.165 gr per bommetje.

Misschien vind ik het wel te sterk, slaap ik nooit meer.

Stonie
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#17
T'zouden geen grammen maar ml zijn in ampul vorm. Als je een poeder erbij kapt krijg je weer het feit dat je niet aan 80% geraakt. Zuiver is het een olieachtig iets.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarom ben je zo verzot op pep Stonie?

Als acidlover waag je je toch eigenlijk niet aan die troep op reguliere basis.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
20 euro voor 1 ampul sounds goddamn awsome son ...

Ik ga een wielrenfiets kopen en ik stort me in de Tour de Speed du Liquide
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Stel:
1. Je koopt 2 gram voor 10 euro en die bevat 40% amfetamine.
2. Je koopt 1 gram voor 10 euro en die bevat 80% amfetamine.

Als je 1 volledig opsnuift heb je dezelfde werking als wanneer je 2 opsnuift.


Lijkt me toch duidelijk dat iedereen voor 2 gaat. Je jaagt immers minder troep door je lichaam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."