#1
JA GODVERDOMME!
Nee aber naturlich nicht, maar ik vind 't weer zo jammer dat er gelijk geoordeeld moet worden.
Nee aber naturlich nicht, maar ik vind 't weer zo jammer dat er gelijk geoordeeld moet worden.
MetaalKonijn zei:Zie je hem ergens opscheppen?
Stà kker.
barry zei:MetaalKonijn zei:Zie je hem ergens opscheppen?
Stà kker.
als iemand anders dit topic gemaakt zou hebben zou kysergine het een triest topic vinden.
MetaalKonijn zei:barry zei:MetaalKonijn zei:Zie je hem ergens opscheppen?
Stà kker.
als iemand anders dit topic gemaakt zou hebben zou kysergine het een triest topic vinden.
Owjae? Lijkt me sterk, zo niet, onmogelijk.
Atropa zei:Waarom ben je zo verzot op pep Stonie?
Als acidlover waag je je toch eigenlijk niet aan die troep op reguliere basis.
Je weet wat je te doen staat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."