Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsShow me your balls ......

Show me your balls ......

163 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
JA GODVERDOMME! :angry: :angry: :angry: :angry:

Nee aber naturlich nicht, maar ik vind 't weer zo jammer dat er gelijk geoordeeld moet worden.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#2
De sfeer wordt grimmig
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ze stash showen vind ik nogal wat, ben blij dat ik daar me mening over kan geven.
oordelen doe ik niet, maar vindt het een vorm van buitenkant-politiek en erg oppervlakkig om je hoeveelheid pep te tonen.

als je daar moeite mee hebt is het jouw probleem.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heee Boterkoekkie,

Tsja ik hou ook van jou.....

Kus Stonie
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Zie je hem ergens opscheppen?

Stàkker.
Klik om te vergroten...

als iemand anders dit topic gemaakt zou hebben zou kysergine het een triest topic vinden.

ik ga gelijk akkoord met boterkoek no offence
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
barry zei:
MetaalKonijn zei:
Zie je hem ergens opscheppen?

Stàkker.
Klik om te vergroten...

als iemand anders dit topic gemaakt zou hebben zou kysergine het een triest topic vinden.
Klik om te vergroten...

Owjae? Lijkt me sterk, zo niet, onmogelijk.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetaalKonijn zei:
barry zei:
MetaalKonijn zei:
Zie je hem ergens opscheppen?

Stàkker.
Klik om te vergroten...

als iemand anders dit topic gemaakt zou hebben zou kysergine het een triest topic vinden.
Klik om te vergroten...

Owjae? Lijkt me sterk, zo niet, onmogelijk.
Klik om te vergroten...

dan zal ik wel een verkeerd beeld over hem hebben en excuseer me hierbij gelijk
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik geil op fotos ...

fotso van trips ... iemand die hier zit heeft zwarte trips gekocht op de VUUV.

Als er nou een foto van was dan kon iedereen zien dat dit nep trips zijn.

Daarvoor zijn fotos en forums.

Testcentrums met hun adressen etc etc ...

Opscheppen is onnodig ... de pep is tenslote maar 46%

Als ik straks de echte pep heb ga ik ook een beetje opscheppen en mag dat ?

Is toch geen schande ?

Stonie houdt ook van Barry ....
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#9
trippen gaat prima met pep op hoor :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Atropa zei:
Waarom ben je zo verzot op pep Stonie?

Als acidlover waag je je toch eigenlijk niet aan die troep op reguliere basis.
Klik om te vergroten...

PEP is gewoon voor mij de beste opwekkende stimulator die er bestaat.

Met genoeg LSD in mijn maag kan de pep goed samen gaan.

Als ACID lover kan ik toch wel me fetish voor de pep te tonen aan de buitenwereld.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Het was alweer opperdepop, om in periode 7 te kunnen blijven heb ik tegen beter wetren in een nieuwe pingpong bal gesoord.



Ik zal eens proberen een goede fotos te maken maar dat is verdomd lastig met dat witte.

Ik tril ook zo erg als ik die bal alleen al zie.

Groetjes

SpeedJunky Von Junkenstein.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo zo, dat ziet d'r appetijtelijk uit. Kun je d'r wel met je vingers van afblijven, Herr Junkmeister?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
nee niet echt daarom ligt het ver weg van mijn bed ....

ik moet uit de periode 7 blijven dan komt alles goed.

Stonie
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
:smoke: Je weet wat je te doen staat.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja we gaan spuiten ....

Ik heb een 4 mm naald gekocht voor in mijn oarta.

Op de foto zien we de opgedroogde pasta, als gips vastgehard op het theelepeltje.



Dit even oplossen in water ...



Nee hoor, ik kan geen naalden verdragen, spuiten is gelukkig geen optie voor mij.

Groetjes

Stonie
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#16
Net smegma :openmouth:
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#17
:openmouth: :hearteyes:
0
0o0Speed-Girl0o0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
haha laat hem tog met zijn speed kan het helemaal snappen als ik voorraadje heb is t zo op :confused: merjah daarom stop ik ook he :grin: haha en dan zie je zo een fotos en krijg je nog eens zin erin :wink: :hearteyes: ziet wel goed uit jah :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
beheersing en controle !!

Ne joh het is heel simpel niet in je eigen huis bewaren dan kun je ook niet zondigen.

Groet

Stonie
0
0o0Speed-Girl0o0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
haha ik heb het dus wel thuis liggen :wink: sommigen kunnen er wel vanaf blijve :openmouth: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."