Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsShow me your balls ......

Show me your balls ......

163 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
46% Amfetamnie is niet het hoogst haalbare, dus ik zal een betere moeten vinden. Er zat geen rotzooi n das wel positief.

Helaas pindakaas ....

Groetjes Stonie
Klik om te vergroten...

Mijn god... wat boeit dat nou.. dan neem je toch wat meer. Of is dat beneden je stand? :confused:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
kan idd beter, 73% is het hoogste, maar das toch nog goeie speed?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
de pep is niet vervuild maar ook niet iets om over naar huis te schrijven.

ik wil gewoon weten wat 77 % pep wel niet moet doen met me piemel.

das toch niet raar ??

Stonie
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
46% Amfetamnie is niet het hoogst haalbare, dus ik zal een betere moeten vinden.
Klik om te vergroten...

Hier lijkt het alsof je persé de beste pep moet hebben die er te vinden is. En een gram pep van 77 % doet net zoveel met je piemel als 2 gram van 38,5.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
is dat dan ook zo ?

nou ja iedereen wil toch het beste ...

2 gram 46% is gelijk aan 1 gram 77% ??

dus zou ik met bommetjes 0,165 kunnen nemen ipv 0,333

dus als die pep hetzelfde kost dan bespaar ik 50%

77% puur moet isschien ook wel heviger werken ?

ik heb er geen reet verstand van.

:hearteyes:

ben een liefhebber
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
matthijs zei:
lysergine25 zei:
46% Amfetamnie is niet het hoogst haalbare, dus ik zal een betere moeten vinden.
Klik om te vergroten...

Hier lijkt het alsof je persé de beste pep moet hebben die er te vinden is. En een gram pep van 77 % doet net zoveel met je piemel als 2 gram van 38,5.
Klik om te vergroten...
Maar toch is het fijner om minder te snuiven, alhoewel snuiven op zich ook best een leuke bezigheid is.

Snuiven is eerlijk gezegd net roken :tongueout:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
is dat dan ook zo ?

nou ja iedereen wil toch het beste ...

2 gram 46% is gelijk aan 1 gram 77% ??

dus zou ik met bommetjes 0,165 kunnen nemen ipv 0,333

dus als die pep hetzelfde kost dan bespaar ik 50%

77% puur moet isschien ook wel heviger werken ?

ik heb er geen reet verstand van.

:hearteyes:

ben een liefhebber
Klik om te vergroten...

Wat op je piemeltje werkt is de amphetamine, niet het bakpoeder warmee het versneden is. In één gram speed van 77 %, zit 0,77 gram amphetamine. In één gram speed van 38,5 %, zit 0,385 gram aphetamine. 2 x in gram speed van 38,5% (dus 0,385 gram amphetamine) staat dan toch gelijk aan een grammetje van 77%.
Ik gebruik het zelf praktisch nooit, maar dit rekensommetje kunnen de meeste mensen waarschijnlijk wel maken :wave:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
WTF doet iedereen moeilijk, waarom is het raar dat iemand minder wil betalen aan versnijdingsmiddelen, waardoor de amfetamine zelf dus goedkoper word.. :confused:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 ik heb je al in verschillende topics mensen zien uitmaken en nu heb je een topic als dit gemaakt.
Nu wil ik je vragen de volgende keer als je denkt, "nou laten we deze newbie eens even lekker uitmaken", je gewoon je bek houdt en je jezelf een paar keer op je hoofd timmert met het toetsenbord van je computer.

personen zoals jou kan ik best missen als de pest als ik even eerlijk mag zijn
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Barry worden we persoonlijk ?

Ik ken je niet, dus kan ik wel zeggen dat ik je een zielige klootzak vind maar ja ..

Misschien ben je wel een toffe peer, hoe dan ook ...

Houdt jij zelf ff je persoonlijke mening over mij voor je ..

Inhoudelijk reageren is moeiljik, afgeven en schrijven dat iemand zijn bek moet houden is laf en dom.

Zeg dat is recht in mijn gezicht op een meeting ofzo ?

Barry je persoonlijke mening over mij is nu wel duidelijk wees verstandig en hou je persoonlijke mening over iemand anders lekker voor jezelf ?

Groetjes Stonie
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#11
verwijderd

je hebt gelijk
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarom? Als je zo overtuigt bent van je mening, hoef je ook niet je spijt te betuigen. Het lijkt mij alleen sterk als iemand een topic aanmaakt, diegene een soortgelijk topic van iemand anders triest vind, if you catch my drift.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
speedkills zei:
hmm,

een producent zal toch -als hij/zij nauwkeurig te werk gaat- vrij zuivere amfetamine moeten overhouden als eindproduct?
Dus je moet het dan denk ik dichter bij de bron zoeken.
Direct van een producent kopen, kan je zelf bepalen in welke mate je nog wilt versnijden...
Dus op zoek naar een fabrikant...succes :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Is moeilijker dan je denkt. Als je 50-60% haalt als producent doe je het nog niet eens slecht.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Er blijkt ontiegelijk veel cafeine in heel veel pepsamples te zitten.

Dus ik zou je voorraad eens goed onder het licht houden.

Cafeine vrij is al een goed begin, dan de puurheid aanpakken, dan het vocht probleem.

Ik kneep cq wringde laatst een mini bolletje uit en waarempel er kwamen een druppel witte melk uit.
Ik heb het geabsorbeerd en de pep was meteen al iets droger.

Vragen:
Gooi ik nou ook iets weg wat potentie had ?
Wat wring je er dan precies uit, het is waarschijnlijk een oplos middel.

Stonie
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#15
80 % PEP gaat eens een dag in mijn collectie doosje vallen.

De jacht op deze 'super' PEP is zwaar en lastig.
Klik om te vergroten...

ja? is te doen, maar iedereen roept hier 80% pep 60% zuivere amfetamine.
Daar kan je toch niks mee, zijn alletwee verzamelnamen voor een bebaalde groep. Amfeta begin ik nu te twijfelen.... Maar 80% dexedrine, pervitrine, preludine, dexamfetamine, methamfetamine is te doen. Je apotheker kan het gewoon klaarmaken in principe. Maar das farmaceutisch en zal waarschijnlijk vloeibaar zijn 99% enkel eventueel een bindmiddel. Waar jullie het over hebben is een bastaardvorm een sulfaat van het origineel. Daar ga je geen 80% in vinden maat.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
tuurlijk wel is een kwestie van tijd, geduld en geld .....
beetje lobbieen, beetje relatiegeschenkjes uitdelen ...

en voor je het weet ligt het in je vriezertje !

:hearteyes:

without no doubt.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat is het je waard?
Das de vraag die je jezelf moet stellen.(geen aanbod, ik heb het niet, maar weet wel dat het te doen is)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind dat een gram droge hoogsthaalbare % amfetamine wel 3000 per kg mag kosten.

Als natte met cafeine al 2000 moet opbrengen.
Het ligt aan het uitdrogings percentage en het amfetamine gehalte.
Als iemand mij 1 gram zou aanbieden voor 20 euro kocht ik het.
Misschien wel eenmalig maar ik wil het gewoon is proberen.
1 gram is veellllllllll .... als je nagaat dat ik da geen 0,3 hoef te nemen maar die keer 0.165 gr per bommetje.

Misschien vind ik het wel te sterk, slaap ik nooit meer.

Stonie
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#19
T'zouden geen grammen maar ml zijn in ampul vorm. Als je een poeder erbij kapt krijg je weer het feit dat je niet aan 80% geraakt. Zuiver is het een olieachtig iets.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waarom ben je zo verzot op pep Stonie?

Als acidlover waag je je toch eigenlijk niet aan die troep op reguliere basis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."