Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsShow me your balls ......

Show me your balls ......

163 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb begrepen dat Belgische bezoekers op moeten passen met hun info + de fotos ...
De belgische polizie is iets feller betekent niet dat je emmers moet gaan laten zien.

Pepballetjes tot 20 gram moet kunnen volgens mijn advocaat.

een goede junk heeft voorraad nodig Edelachtbare ....

Dus de upload poorten staan wagenwijd open folks lets upload our balls.

Zoom in !!





:hearteyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
:beer: !

*gaat in dubieuze houdingen zitten met z'n webcam.
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn ingeslagen stash

Het zijn er 9 totaal (3 vast aan in het ene elastiekje 5 in de andere en 1tje los)[/img]
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahahaha :mrgreen:

Dit is belachelijk.. :beer:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
eet- (slik-) smakelijk :tongueout:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Show your balls ......

lysergine25 zei:
ps: Voor diegene die LSD-loos zijn ... val mij niet lastig. Dit is een prive voorraad met zorg en liefde ingekocht.
Ik ben geen PEP dealer alleen een verslaafde, alles is dus voor mij alleen, delen hou ik niet van, mijn bijnaam is Remi.
Van ruilen komt huilen, PM je me toch en er zit nog een spelfout in ook dan rapporteer ik je door aan de modjes


Vanwege het lage foto gehalte geef ik ff een kick off ....

Dit is mijn verse bal die ik special voor deze shoot heb opengemaakt.

Ben ook pep liefhebber maar alleen capsules geen korrel door de neus.








Toedeloe ...

Ik moet mijn capsules gaan vullen.

:wave:
Klik om te vergroten...

een vraagje
mag ik bij jouw mee ete:d
ziet er al vast smakelijk uit :d
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Webcam he :(
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Yo Flip,

Het gaat wel om de inhoud he ... en zoom is goed in we willen 'strakke' pep shots....

:mrgreen:
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik wordt al helemaal wazig als ik de felrode inleidingspost probeer te lezen. :openmouth:
m
m26Lid
01-01-2024, 00:00
#10
DjTrips zei:
dwazerikken ?

btw : echt stoer hoor, beetje met dope showen, doe je dat ook op school zo van héy héy moet je ff iets zien ?

:confused:
Klik om te vergroten...

dit forum heet niet voor niets drugsforum.. ga niet denken dat mensen het doen om stoer te doen.. mensen doen dit wss gwn om te delen (niet delen van de spullen maar delen van de fotos etc..)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
DjTrips zei:
dwazerikken ?

btw : echt stoer hoor, beetje met dope showen, doe je dat ook op school zo van héy héy moet je ff iets zien ?

:confused:
Klik om te vergroten...

Hoeveel van dit soort topic's zijn er wel niet. Iedereen komt of kijkt op dit forum voor drugs. Wat is het dan het probleem als sommigen hun drugs op een forum als deze laten zien?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Haarscherpe fotos zijn ubergeil, ik hoop dat er mensen die moeite nemen.

Een 77% amfetamine mag dus ook 2 x zoveel kosten.

Nu moet ik 2 x zoveel nemen dus kost dat ook meer.

Allas op een rijtje: Liever een ' dure ' van 77% dan een normale van 46%.

:hearteyes:
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@lysergine25: opscheppen over de hoeveelheid pep die je hebt vind ik niet cool, maar gewoon een beetje triest!

als je echt ballen zou hebben zou je er ook niet zo'n overbodige inleiding bij hoeven zetten.

prutser.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zie je hem ergens opscheppen?

Stàkker.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#15
De gemoederen lopen hoog op
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
JA GODVERDOMME! :angry: :angry: :angry: :angry:

Nee aber naturlich nicht, maar ik vind 't weer zo jammer dat er gelijk geoordeeld moet worden.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#17
De sfeer wordt grimmig
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ze stash showen vind ik nogal wat, ben blij dat ik daar me mening over kan geven.
oordelen doe ik niet, maar vindt het een vorm van buitenkant-politiek en erg oppervlakkig om je hoeveelheid pep te tonen.

als je daar moeite mee hebt is het jouw probleem.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Heee Boterkoekkie,

Tsja ik hou ook van jou.....

Kus Stonie
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#20
MetaalKonijn zei:
Zie je hem ergens opscheppen?

Stàkker.
Klik om te vergroten...

als iemand anders dit topic gemaakt zou hebben zou kysergine het een triest topic vinden.

ik ga gelijk akkoord met boterkoek no offence

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."