#1
Van ephedra en cafeine krijg ik meer hartkloppingen dan van goede pep..
Anon zei:Van ephedra en cafeine krijg ik meer hartkloppingen dan van goede pep..
Dat dus. Alleen als ik te veel neem krijg ik dat, oplossing; niet te veel nemen (:Immo zei:Heb er gelukkig vrij weinig last van.![]()

Na veel pep + nacht overslaan heb ik dat ook wel erg. Wat doe je eraan.. take it like a man.Popper zei:Ik juist wel, iedere keer, nu ook weer. Ook word het zwart voor mn ogen als ik snel opsta, of is dit iets anders? :P
Marla Singer zei:Alle begin is moeilijk en alles went...

ExceptionalInsight zei:Dat dus. Alleen als ik te veel neem krijg ik dat, oplossing; niet te veel nemen (:Immo zei:Heb er gelukkig vrij weinig last van.![]()
wave zei:ExceptionalInsight zei:Dat dus. Alleen als ik te veel neem krijg ik dat, oplossing; niet te veel nemen (:Immo zei:Heb er gelukkig vrij weinig last van.![]()
Ik gebruik nooit heel veel en heb nooit ergens last van. Afgelopen zaterdag was dat wel anders. Twee minilijntjes (bij elkaar misschien 1 lijn), maar ik heb niet kunnen slapen en ik had de hele zondag door achter elkaar hartkloppingen. Het werd zelfs zo erg, dat ik op bed lag te lezen en ik het echt te gek vond worden dat ik ergens een bloeddrukmeter uit de kast haalde: hartslag 145 (ik lag op bed..!) en een bloeddruk van 160/100 dit zegt mij niks maar het schijnt hoog te zijn.
Normaal gebruik ik wel iets meer (maar ook niet veel) en dan heb ik nergens last van. Het enige verschil is dat ik er veel bij geblowed hebt.
Hoe zit het bij jullie dan, als jullie dat combineren? Wordt het daar nou zo erg van?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."