Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe kunnen jullie tegen die hartkloppingen?

Hoe kunnen jullie tegen die hartkloppingen?

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van ephedra en cafeine krijg ik meer hartkloppingen dan van goede pep..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou heb ik wel eens ephedra gedaan, wat nog lang niet zo heftig is als pep, maar ik krijg daar al wel eens hartkloppingen en benauwheid van. Ik kan me voorstellen dat het van (goede) pep alleen nog maar erger wordt dan van ephedra.

Als ik hartkloppingen krijg word ik para dat ik een hartaanval ga krijgen, ga stikken etc, absoluut niet fijn spacen dus, 'k wil dan ook zo snel mogelijk naar huissie toe, etc. Hoe gaan jullie daarmee om?
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik stond vanaaf weer behoorlijk strak op de pep. Bij mij is het (benauwdheid en hartkloppingen) allemaal het minst vervelend als ik niet te veel rook en als ik ergens op ga leunen of zitten. Soms kan juist bewegen ook wel helpen.
Het beroerdste is altijd op 1 plek blijven staan. Dan voel ik ook vrij snel erna het bloed uit mn hoofd trekken en moet ik ergens gaan zitten om niet flauw te vallen.

Een echte oplossing heb ik nog niet gevonden maar het is iets, ben ik bang, dat je zult moeten accepteren... volgens mij is het gewoon een teken dat je lichaam goed functioneerd.

Wat ik ooit begrepen heb dat er gebeurd (correct if i'm wrong) is dat je spieren die je middenrif en dergelijke "bedienen" te strak komen te staan waardoor je longen niet geheel meer kunnen uitzetten bij inademen. Hetzelfde geld voor je hart.
Naar ik gehoord heb is het niet accuut gevaarlijk oid; het zal bij veelvuldig gebruik wel zijn tol eisen natuurlijk.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alle begin is moeilijk en alles went...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb er gelukkig vrij weinig last van. :)
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Anon zei:
Van ephedra en cafeine krijg ik meer hartkloppingen dan van goede pep..
Klik om te vergroten...

Precies.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Immo zei:
Heb er gelukkig vrij weinig last van. :)
Klik om te vergroten...
Dat dus. Alleen als ik te veel neem krijg ik dat, oplossing; niet te veel nemen (:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Precies, gewoon niet teveel. En niet steeds bijsnuiven/slikken. The more the better :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
De eerste paar keer pep is het redelijk aanwezig tot erg.
Daarna als ik dan ga lijkt het wel of me lichaam gewend is dan kan ik lang doorgaan / doorsnuiven zonder dat ik iets als last ervaar.

Dus de eerste 3 keer valt me altijd ff tegen.
En daarna gaat het prima.
Alleen speed al geruime tijd niet gebruikt,dex wel voordeeltje standaard minder hartkloppingen dan speed en meer voedsel naar binnen.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik gebruik nooit meer dan 100mg pep/ dex, meestal ongeveer 50mg, dan valt het redelijk mee. Ik stoor me er eigenlijk helemaal niet aan, ik vind die onstilbare dorst en droge mond veel erger :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ook niet zo vaak hartkloppingen van pep, ephedra en cafeine daarintegen..... :kots:
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik juist wel, iedere keer, nu ook weer. Ook word het zwart voor mn ogen als ik snel opsta, of is dit iets anders? :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Popper zei:
Ik juist wel, iedere keer, nu ook weer. Ook word het zwart voor mn ogen als ik snel opsta, of is dit iets anders? :P
Klik om te vergroten...
Na veel pep + nacht overslaan heb ik dat ook wel erg. Wat doe je eraan.. take it like a man.
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja eigen schuld dikke bult haha

Maar ik ga nu niet 10km fietsen ofzo
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#15
Marla Singer zei:
Alle begin is moeilijk en alles went...
Klik om te vergroten...

ik zou het niet anders kunnen formuleren.
:rock:
s
speedyconzalesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gelukkig geen last van (niet meer) :) .
Maar zijn het hartkloppingen of gewoon dat je hartslag wat sneller gaat en duidelijker voelbaar is.?.
De eerste paar keer heb ik ook hartkloppingen gehad,dat ding ging als een razende tekeer soms weer wat rustigger en dan begon het weer.
Nu heb ik (wel vrij normaal lijkt mij) dat mijn hartslag gewoon sneller gaat en heel duidelijk voelbaar is,als je hier aan gaat denken word het erger en kun je last krijgen van hartkloppingen.
Het enige wat ik doe is dan beetje achter mijn PC zitten of stukje lopen,niet te veel aan denken laat het gebeuren :sunglasses: .
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Immo zei:
Heb er gelukkig vrij weinig last van. :)
Klik om te vergroten...
Dat dus. Alleen als ik te veel neem krijg ik dat, oplossing; niet te veel nemen (:
Klik om te vergroten...

Ik gebruik nooit heel veel en heb nooit ergens last van. Afgelopen zaterdag was dat wel anders. Twee minilijntjes (bij elkaar misschien 1 lijn), maar ik heb niet kunnen slapen en ik had de hele zondag door achter elkaar hartkloppingen. Het werd zelfs zo erg, dat ik op bed lag te lezen en ik het echt te gek vond worden dat ik ergens een bloeddrukmeter uit de kast haalde: hartslag 145 (ik lag op bed..!) en een bloeddruk van 160/100 dit zegt mij niks maar het schijnt hoog te zijn.
Normaal gebruik ik wel iets meer (maar ook niet veel) en dan heb ik nergens last van. Het enige verschil is dat ik er veel bij geblowed hebt.

Hoe zit het bij jullie dan, als jullie dat combineren? Wordt het daar nou zo erg van?
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#18
wave zei:
ExceptionalInsight zei:
Immo zei:
Heb er gelukkig vrij weinig last van. :)
Klik om te vergroten...
Dat dus. Alleen als ik te veel neem krijg ik dat, oplossing; niet te veel nemen (:
Klik om te vergroten...

Ik gebruik nooit heel veel en heb nooit ergens last van. Afgelopen zaterdag was dat wel anders. Twee minilijntjes (bij elkaar misschien 1 lijn), maar ik heb niet kunnen slapen en ik had de hele zondag door achter elkaar hartkloppingen. Het werd zelfs zo erg, dat ik op bed lag te lezen en ik het echt te gek vond worden dat ik ergens een bloeddrukmeter uit de kast haalde: hartslag 145 (ik lag op bed..!) en een bloeddruk van 160/100 dit zegt mij niks maar het schijnt hoog te zijn.
Normaal gebruik ik wel iets meer (maar ook niet veel) en dan heb ik nergens last van. Het enige verschil is dat ik er veel bij geblowed hebt.

Hoe zit het bij jullie dan, als jullie dat combineren? Wordt het daar nou zo erg van?
Klik om te vergroten...

Je zegt nu twee dingen, dat je hartkloppingen had en dat je hart snel klopte. Dat van 145 kan wel kloppen gewoon van de pep. Hartkloppingen is echt dat je hart overslaat zeg maar dus niet zo constant 'doek, doek, doek, doek' maar 'doek...dodoek.....dodoek...doek...dodoek...' zeg maar....of bedoelde je dat wel?
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja dat bedoelde ik wel :). En hij ging heel snel blijkbaar.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
'k Heb 't weleens gehad, jaar geen speed of mdma gebruikt en toen in 1x 200mg 60% weg gesnoven...maar op dat moment voelde het hemels, hoe slecht 't ook is voor je als je hartkloppingen krijgt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."