Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvan pasta naar droge

van pasta naar droge

74 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou ja,

Ik begon mijn junken carriere 6 jaar terug toen met 45% zonder cafeine, en toen had die gozer plots 35% zonder cafeine.
Toen kwam die dexvogel met 68% .... dat was gauw op he :openmouth:

Toen kwam er maanden niets en een paar keer pure bagger, met dank aan Gydos aan Leeuwarden de tyfusoplichter.
Na heel veel gedram en gemopper en heel veel kilometers rijden en maar door zeiken kwam er iemand met een drijfnat sampletje 73%.

Het schijnt door heel nederland te koop te zijn, dus alleen ben ik niet.
En ALLE pep zonder toevoegingen boven de 65% is uberpep, vanaf de 50% zonder cafeine ook.

Wat betreft de prijs kan ik alleen maar zeggen: Goedkoop is meestal bagger.

En nu ik me medicijnen op recept krijg hoef ik nooit meer die kut dealers op te zoeken en in het illegale circuit pep kopen. Net 2x5 mg gedropped en dat gaat goed, meer wil ik niet. Amfetamine sloopt je compleet !!
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Noizzee zei:
lysergine25 zei:
Noizzee zei:
Wat lult ge hier nu? :kots: Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.
Klik om te vergroten...

was goed dan ?

:mrgreen:
Klik om te vergroten...
Draait meestal rond de 65-68% wat goed is in mijn ogen aan die prijs :P
Klik om te vergroten...

Dus je hebt hem zelf laten testen, in NL? :rolleyes:

Hierzo ook "goed" spul, 71%-73%. Getest, in NL...
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja zelf laten testen in NL aangezien ik alleen mezelf vertrouw op gebied van drugs :wink:
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Carlitos zei:
Teringgoed,65% voor de amfetamine.. en helemaal als het zo op je pad komt of was het een zoektocht ?
Nooit een keer minder gekregen dan 65?
De procenten proefen ze soms niet, zo bracht ik 2 verschillende pep aan de man bijzelfde persoon met verschil van 20% en hij dacht dat het evengoed was ?
Klik om te vergroten...
Via via de persoon tegen gekome met deze goede pep. Ik koop laat ons zeggen om de maand een 100gr aan 300euro en daarvoor is voor eigen gebruik bij en ook om door te verkopen (natuurlijk onversneden in pastavorm). En ik rijd om de 3 a 4 maanden eens terug naar een testlab om te zien of er veranderingen zijn opgedoken. Daarom dat ik zei dat het gemiddelde rond de 65 - 68% draait natuurlijk heb ik al wel eens een levering gehad aan 50 of 55% maar bijna 85% van het spul dat ik bij hem koop draait rond de 65% :stoned:
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?
Klik om te vergroten...

oude speed smaakt zooooo vies :grin: en ruikt ook heel muf vind ik.
liever verse speed of invriezen hé, dan gaat het effect niet verloren :wink:
als je nog thuis woont het wel goed verstoppen :grin:
ik steek het in een heel klein soort potje waar smink ingezeten heeft (het potje is er egt voor gemaakt :P de geur kan er ook niet uit want het is een goed gesloten potje, best want als al je eten naar speed gaat beginnen ruiken... :openmouth: ), en leg het tussen en onder de ijsblokken, helemaal vanachter in de vriezer op een plaatsje waar we bijna noois moeten zijn. Me moeder zit bijna noois in de vriezer, want als we iets moeten uithalen om te eten ofzo doe ik dat altijd. ( want ik maak altijd het eten klaar :grin: ) Het is wel maar voor een paar dagen dat ik het erin leg, tot het weekend is want meestal krijg ik mijn speed de dinsdag of woensdag al. zodat het lekker vers blijft :smoke:
Want speed van een paar dagen vind ik al minder eerlijk gezegt.. de smaak enzo. de werking is er wel nog maar de geur en de smaak begint al muffig ( of hoe je het ook moet omschrijven) te worden.
Heb veel liever verse :grin: met een sterke geur en sterke smaak :hearteyes:

wel niet egt met het topic te maken denk ik maar hé, kwou het even zeggen :beer:
leg graag dingen uit op de speed :rolleyes:
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#6
frenchcore zei:
ja idd 8 euro per gram , maarja dat is ook om een vriend verder te helpen om het te verkopen , best veel wel idd. Hij koopt het zelf waarschijnlijk tegen een euro of 3,4 per gram aan. Maarja hij laat natuurlijk ook degene die het verkoopt iets verdienen. En ja jullie mogen ons dan losers en sukkels noemen omdat we het versnijden met bloem, maar we hadden op dat moment geen ander alternatief , en zoveel bloem hebben we er nu ook niet bijgedaan, we hadden gewoon schrik dat we de dealer zelf verlies zouden laten maken en dan zouden wij hem op 1 of andere manier moeten terugbetalen en dat ging gewoon niet.. Maarja ik ben blij dat het in orde is gekome en dat niemand klaagt , je merkt het ook helemaal niet dat er bloem bijzit de kwaliteit van de speed is dan ook zeer goed vind ik , 1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.
Klik om te vergroten...

ja idd 10euro voor een gram...
best dat het 1 van de goedkoopste drugs is.
want voor coke is het 50euro voor een gram. heb nix tegen coke, vind het wel leuk om het samen te doen met vrienden, maar zelf gekocht heb ik nog noois gedaan... dat vind ik egt te veel voor wat je maar krijg... een paar strepen en je gram is op en een paar uur later is het alweer uitgewerkt..
Ik koop dan liever 5gram speed dan 1gram coke hoor.
daar heb je dan een paar dagen plezier van dan een paar uur
Nuja, de een vind coke lekkerder om te nemen dan speed en omgekeerd.
Maar ik verkies tog speed, het is al altijd mijn favo drugs geweest en zal wss blijven. :hearteyes:
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cole zei:
beetje late reactie maar hieer in belgie/mechelen in de buurt vind je soms echt rotslechte speed hoor. heb al vaker een vanille/bloem achtige smaak in de speed geproefd :(

kutdealers hier ook
Klik om te vergroten...

i know, ze draaien er hier ook medicatie erin en nog andere shit om meer te kunnen verkopen. Je ruikt het zelfs bijna niet dat het speed is, al die speed dat ze verneuken.. zonde. Maar ik weet wie het zijn dus weet ik dat ik niet van hun moet kopen :grin:
heb een hele goeie vriendin waarvan haar vriendje verkoopt en het is egt ZALIGE speed! :hearteyes:
die speed is altijd zoooo inorde en soms is het veel meer dan een gram ( wat ook zalig is natuurlijk :P )
heb dus noois problemen om goeie te vinden :beer: hehe
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
DanceHall_Drug zei:
Drientje zei:
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?
Klik om te vergroten...

oude speed smaakt zooooo vies :grin: en ruikt ook heel muf vind ik.
liever verse speed of invriezen hé, dan gaat het effect niet verloren :wink:
als je nog thuis woont het wel goed verstoppen :grin:
ik steek het in een heel klein soort potje waar smink ingezeten heeft (het potje is er egt voor gemaakt :P de geur kan er ook niet uit want het is een goed gesloten potje, best want als al je eten naar speed gaat beginnen ruiken... :openmouth: ), en leg het tussen en onder de ijsblokken, helemaal vanachter in de vriezer op een plaatsje waar we bijna noois moeten zijn. Me moeder zit bijna noois in de vriezer, want als we iets moeten uithalen om te eten ofzo doe ik dat altijd. ( want ik maak altijd het eten klaar :grin: ) Het is wel maar voor een paar dagen dat ik het erin leg, tot het weekend is want meestal krijg ik mijn speed de dinsdag of woensdag al. zodat het lekker vers blijft :smoke:
Want speed van een paar dagen vind ik al minder eerlijk gezegt.. de smaak enzo. de werking is er wel nog maar de geur en de smaak begint al muffig ( of hoe je het ook moet omschrijven) te worden.
Heb veel liever verse :grin: met een sterke geur en sterke smaak :hearteyes:

wel niet egt met het topic te maken denk ik maar hé, kwou het even zeggen :beer:
leg graag dingen uit op de speed :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Als je het al merkt dat het een paar dagen oud is, hoe komt het dan dat je niet merkt dat de speed die je krijgt de ene keer al 5 weken oud is en andere keer 5 dagen? Of je moet het rechtstreeks uit het vatje hebben natuurlijk.

Maar als dit niet zo is weet je nooit of je 'verse' hebt, en wie het allemaal hebben gehad voor jou. Sommige dealers krijgen het droog binnen en pleuren er gewoon allemaal rotzooi bij waardoor het weer pasta word.

Verder wel mazzel dat je ut in de vriezer kunt doen.
Klik om te vergroten...

Ik ken me dealer en kben een hele goeie vriendinn van zijn meisje. Zij 2 verkopen samen. Die vriendinn zou er egt noois iets bijdoen ofzo hoor, ik ken haar al veel te lang daarvoor, ze is daar te eerlijk voor.. kweetni al ze het bij andere mensen wel doen, maar mijn speed dat ik krijg van haar is altijd heel inorde, en werkt altijd heel lang, soms een beetje te lang naar mijn gedacht :grin: maarja. Vanaf dat zij hun lading speed krijgen steken ze dat direct in de vriezer hoor, hij woont alleen met haar dus das gemakkelijk om zoveel speed erin te steken.
Nuja, ik weet dat er zowiezo rotzooi in zit,want pure speed heb ik nog noois gezien...hehe. bij de een meer dan bij de andere. Maar kweet wel dat zij er geen rotzooi nog bijdoen hoor, ben ik 100% zeker :grin: de speed van bij iemand anders was wel minder dan van bij die vriendinn. maarja de laatste tijd verkopen ze nix anders dan rotzooi, wat ze allemaal voor geld doen hé.... ben blij dat ik mijn vriendinn heb en dat ze tog eerlijk. en het voordeel is ook dat ik af en toe speed krijg voor nix :hearteyes: zalig hé :grin: als testertje :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
DanceHall_Drug zei:
Drientje zei:
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?
Klik om te vergroten...

oude speed smaakt zooooo vies :grin: en ruikt ook heel muf vind ik.
liever verse speed of invriezen hé, dan gaat het effect niet verloren :wink:
als je nog thuis woont het wel goed verstoppen :grin:
ik steek het in een heel klein soort potje waar smink ingezeten heeft (het potje is er egt voor gemaakt :P de geur kan er ook niet uit want het is een goed gesloten potje, best want als al je eten naar speed gaat beginnen ruiken... :openmouth: ), en leg het tussen en onder de ijsblokken, helemaal vanachter in de vriezer op een plaatsje waar we bijna noois moeten zijn. Me moeder zit bijna noois in de vriezer, want als we iets moeten uithalen om te eten ofzo doe ik dat altijd. ( want ik maak altijd het eten klaar :grin: ) Het is wel maar voor een paar dagen dat ik het erin leg, tot het weekend is want meestal krijg ik mijn speed de dinsdag of woensdag al. zodat het lekker vers blijft :smoke:
Want speed van een paar dagen vind ik al minder eerlijk gezegt.. de smaak enzo. de werking is er wel nog maar de geur en de smaak begint al muffig ( of hoe je het ook moet omschrijven) te worden.
Heb veel liever verse :grin: met een sterke geur en sterke smaak :hearteyes:

wel niet egt met het topic te maken denk ik maar hé, kwou het even zeggen :beer:
leg graag dingen uit op de speed :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Als je het al merkt dat het een paar dagen oud is, hoe komt het dan dat je niet merkt dat de speed die je krijgt de ene keer al 5 weken oud is en andere keer 5 dagen? Of je moet het rechtstreeks uit het vatje hebben natuurlijk.

Maar als dit niet zo is weet je nooit of je 'verse' hebt, en wie het allemaal hebben gehad voor jou. Sommige dealers krijgen het droog binnen en pleuren er gewoon allemaal rotzooi bij waardoor het weer pasta word.

Verder wel mazzel dat je ut in de vriezer kunt doen.
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja daar moet je voor uitkijken ga altijd van het drooggewicht uit

want als het nog vochtig is weegt het 2keer zoveel

en dat verkoopt lekker makkelijk natuurlijk ons kopen en als het droog is 60% overhouden als je mazzel hebt


snap ik niet als je goeie pep hebt verkoop het dan gewoon
dat versnijden met shit

mensen komen wel waar goeie shit is

dus als je denk snel geld te verdienen met shit verkopen heb je het wel mis

als je klanten niet weer komen omdat je ze verneukt heb
door versnden bagger te verkopen

beter weinig en puur dan versnijden met shit en nooit geen klanten weer zien :smoke: :smoke: :smoke:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
het is nu toch niet meer te snuiven kan je er even goed brood van bakken...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
frenchcore zei:
We hebben , om het verlies te beperken er bloem ingedaan.. in 50 grammetjes zo'n lepel bloem om het wat meer te laten lijken :) vonden we in ieder geval beter als caffeine... ikzelf haat dit als er dat inzit, word je gans opgefokt van.. bloem is denk ik nog wel het beste wat we konden gebruiken nu maar hopen dat alles snel verkoopt zodat we nieuwe kunne gaan hale en deze keer NIKS laten drogen :) bedankt voor jullie reacties in ieder geval grtz
Klik om te vergroten...


OMG
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#13
pep die wss al niet zuiver was nog eens bijna 1 op 1 versneden met BLOEM en dat voor maar 10 euro per gram! een
caatje zei:
OMG
Klik om te vergroten...
is op zn plaats!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jammer he? Zulke mensen.... Stonie zou ze mores leren, zuiverheid is een must!
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?
Klik om te vergroten...

Kan je speed maar een jaartje bewaren?
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Jammer he? Zulke mensen.... Stonie zou ze mores leren, zuiverheid is een must!
Klik om te vergroten...

Laat hem dit onderwerp maar niet lezen dan wordt hij woest!! :wave:

Ik vind dat je beter 0,5 gram kan verkopen voor dezelfde prijs dan het te versnijden met fucking bloem...of beter nog, leg maar bij zelf deze keer, eigen schuld dikke bult...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Drientje zei:
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?
Klik om te vergroten...

Kan je speed maar een jaartje bewaren?
Klik om te vergroten...

In de vriezer in een gripzakje en in een strijkzakje kun je het langer bewaren, op de verwarming gaat je product hard achteruit.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Drientje zei:
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?
Klik om te vergroten...

Kan je speed maar een jaartje bewaren?
Klik om te vergroten...

In de vriezer in een gripzakje en in een strijkzakje kun je het langer bewaren, op de verwarming gaat je product hard achteruit.
Klik om te vergroten...

Ligt denk ik ook aan de kwaliteit van de pep, toch?
Als jij bv 70 procent pep bewaard (wel luchtdicht etc) buiten de vriezer kun je die denk ik nog wel gebruiken na een jaartje. De kwaliteit zal uiteraard minder zijn
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik versnij m'n bloem altijd met pep, word m'n brood krachtig van.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
Ik versnij m'n bloem altijd met pep, word m'n brood krachtig van.
Klik om te vergroten...

Krijgt ie zo'n mooie korst van, net als in mn neus maar dan op mn brood.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."