#1
Nou ja,
Ik begon mijn junken carriere 6 jaar terug toen met 45% zonder cafeine, en toen had die gozer plots 35% zonder cafeine.
Toen kwam die dexvogel met 68% .... dat was gauw op he
Toen kwam er maanden niets en een paar keer pure bagger, met dank aan Gydos aan Leeuwarden de tyfusoplichter.
Na heel veel gedram en gemopper en heel veel kilometers rijden en maar door zeiken kwam er iemand met een drijfnat sampletje 73%.
Het schijnt door heel nederland te koop te zijn, dus alleen ben ik niet.
En ALLE pep zonder toevoegingen boven de 65% is uberpep, vanaf de 50% zonder cafeine ook.
Wat betreft de prijs kan ik alleen maar zeggen: Goedkoop is meestal bagger.
En nu ik me medicijnen op recept krijg hoef ik nooit meer die kut dealers op te zoeken en in het illegale circuit pep kopen. Net 2x5 mg gedropped en dat gaat goed, meer wil ik niet. Amfetamine sloopt je compleet !!
Ik begon mijn junken carriere 6 jaar terug toen met 45% zonder cafeine, en toen had die gozer plots 35% zonder cafeine.
Toen kwam die dexvogel met 68% .... dat was gauw op he
Toen kwam er maanden niets en een paar keer pure bagger, met dank aan Gydos aan Leeuwarden de tyfusoplichter.
Na heel veel gedram en gemopper en heel veel kilometers rijden en maar door zeiken kwam er iemand met een drijfnat sampletje 73%.
Het schijnt door heel nederland te koop te zijn, dus alleen ben ik niet.
En ALLE pep zonder toevoegingen boven de 65% is uberpep, vanaf de 50% zonder cafeine ook.
Wat betreft de prijs kan ik alleen maar zeggen: Goedkoop is meestal bagger.
En nu ik me medicijnen op recept krijg hoef ik nooit meer die kut dealers op te zoeken en in het illegale circuit pep kopen. Net 2x5 mg gedropped en dat gaat goed, meer wil ik niet. Amfetamine sloopt je compleet !!
Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.

