Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvan pasta naar droge

van pasta naar droge

74 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
het is nu toch niet meer te snuiven kan je er even goed brood van bakken...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
frenchcore zei:
We hebben , om het verlies te beperken er bloem ingedaan.. in 50 grammetjes zo'n lepel bloem om het wat meer te laten lijken :) vonden we in ieder geval beter als caffeine... ikzelf haat dit als er dat inzit, word je gans opgefokt van.. bloem is denk ik nog wel het beste wat we konden gebruiken nu maar hopen dat alles snel verkoopt zodat we nieuwe kunne gaan hale en deze keer NIKS laten drogen :) bedankt voor jullie reacties in ieder geval grtz
Klik om te vergroten...


OMG
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#3
pep die wss al niet zuiver was nog eens bijna 1 op 1 versneden met BLOEM en dat voor maar 10 euro per gram! een
caatje zei:
OMG
Klik om te vergroten...
is op zn plaats!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jammer he? Zulke mensen.... Stonie zou ze mores leren, zuiverheid is een must!
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?
Klik om te vergroten...

Kan je speed maar een jaartje bewaren?
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Jammer he? Zulke mensen.... Stonie zou ze mores leren, zuiverheid is een must!
Klik om te vergroten...

Laat hem dit onderwerp maar niet lezen dan wordt hij woest!! :wave:

Ik vind dat je beter 0,5 gram kan verkopen voor dezelfde prijs dan het te versnijden met fucking bloem...of beter nog, leg maar bij zelf deze keer, eigen schuld dikke bult...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Drientje zei:
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?
Klik om te vergroten...

Kan je speed maar een jaartje bewaren?
Klik om te vergroten...

In de vriezer in een gripzakje en in een strijkzakje kun je het langer bewaren, op de verwarming gaat je product hard achteruit.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Drientje zei:
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?
Klik om te vergroten...

Kan je speed maar een jaartje bewaren?
Klik om te vergroten...

In de vriezer in een gripzakje en in een strijkzakje kun je het langer bewaren, op de verwarming gaat je product hard achteruit.
Klik om te vergroten...

Ligt denk ik ook aan de kwaliteit van de pep, toch?
Als jij bv 70 procent pep bewaard (wel luchtdicht etc) buiten de vriezer kun je die denk ik nog wel gebruiken na een jaartje. De kwaliteit zal uiteraard minder zijn
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik versnij m'n bloem altijd met pep, word m'n brood krachtig van.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Ik versnij m'n bloem altijd met pep, word m'n brood krachtig van.
Klik om te vergroten...

Krijgt ie zo'n mooie korst van, net als in mn neus maar dan op mn brood.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Ligt denk ik ook aan de kwaliteit van de pep, toch?
Als jij bv 70 procent pep bewaard (wel luchtdicht etc) buiten de vriezer kun je die denk ik nog wel gebruiken na een jaartje. De kwaliteit zal uiteraard minder zijn
Klik om te vergroten...

En in een sealtje?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als het in een sealtje zit, dan hoor je het te gebruiken.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Flameon zei:
Ligt denk ik ook aan de kwaliteit van de pep, toch?
Als jij bv 70 procent pep bewaard (wel luchtdicht etc) buiten de vriezer kun je die denk ik nog wel gebruiken na een jaartje. De kwaliteit zal uiteraard minder zijn
Klik om te vergroten...

En in een sealtje?
Klik om te vergroten...

Een sealtje is luchtdicht als het goed is. Doe er anders twee over elkaar.
Op een donkere plaats bewaren en op dezelfde temperatuur (dus niet steeds dat sealtje openen), dan moe tje het wel even een tijdje kunnen bewaren gok ik zo
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#14
heerlijk verhaal whahahhaahahahah, geeft weer wat humor in de zondagse duisternis :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je kunt het ze eigenlijk ook niet kwalijk nemen.. het blijven Belgen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."