#1
het is nu toch niet meer te snuiven kan je er even goed brood van bakken...
frenchcore zei:We hebben , om het verlies te beperken er bloem ingedaan.. in 50 grammetjes zo'n lepel bloem om het wat meer te laten lijkenvonden we in ieder geval beter als caffeine... ikzelf haat dit als er dat inzit, word je gans opgefokt van.. bloem is denk ik nog wel het beste wat we konden gebruiken nu maar hopen dat alles snel verkoopt zodat we nieuwe kunne gaan hale en deze keer NIKS laten drogen
bedankt voor jullie reacties in ieder geval grtz
is op zn plaats!caatje zei:
Drientje zei:Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?
Drientje zei:Jammer he? Zulke mensen.... Stonie zou ze mores leren, zuiverheid is een must!

Vrouwtje_Amsterdam zei:Drientje zei:Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?
Kan je speed maar een jaartje bewaren?
Drientje zei:Vrouwtje_Amsterdam zei:Drientje zei:Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?
Kan je speed maar een jaartje bewaren?
In de vriezer in een gripzakje en in een strijkzakje kun je het langer bewaren, op de verwarming gaat je product hard achteruit.
Oom Klaas zei:Ik versnij m'n bloem altijd met pep, word m'n brood krachtig van.
Flameon zei:Ligt denk ik ook aan de kwaliteit van de pep, toch?
Als jij bv 70 procent pep bewaard (wel luchtdicht etc) buiten de vriezer kun je die denk ik nog wel gebruiken na een jaartje. De kwaliteit zal uiteraard minder zijn
Vrouwtje_Amsterdam zei:Flameon zei:Ligt denk ik ook aan de kwaliteit van de pep, toch?
Als jij bv 70 procent pep bewaard (wel luchtdicht etc) buiten de vriezer kun je die denk ik nog wel gebruiken na een jaartje. De kwaliteit zal uiteraard minder zijn
En in een sealtje?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."