Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb laatst van een vriend gehoord dat hij een redelijk grote cactus heeft gekocht in de smartshop , en hier hebben ze met een paar man van getript. Nu wist ik niet da je dat kon kopen in een smartshop. Iemand ervaringen mee ?"
"halo , heb hier nu 4 vliegenzwammen in huis en een stuk of 100 kaalkopjes , vers geplukt weet ook dat deze de echte paddo's zijn , maar nu vraag ik me af hoeveel ik hiervan moet eten..."
"is dit een goeie combinatie? wat kan er misgaan enz ? alvast bedankt"
"heb daarjuist stevige lijn coke gebruik , van goede kwaliteit ook .. en had niet zo'n goed gevoel voelde me heel nerveus enz.. en weet zeker dat dit goeie coke was want mijn vrienden voelden het wel , ik gebruik ook wel een anti depresiva namelijk venlacxine efexor 75 mg .. zou dit er iets mee te maken kunnen hebben ? alvast bedankt"
"bedank voor je reactie dacht al wel dat het daaraan ging liggen , en idd als ik xtc (mdma) gebruik heb ik ook niet zo'n goed gevoel eerder een raar gevoel maar ook niet per se zo slecht ik blijf er wel wakker van maar heb niet zo'n euforisch gevoel.. maar als ik dan amfetamine gebruik daar voel ik het dan weer wel goed van... ik weet dat het niet zo goed is om drugs te combineren met anti depresiva , maar merk hier niet zoveel nadelen van alleen dat sommige drugs niet of miner goed werken.. met lsd of andere tripmiddelen heb ik het dan weer niet deze werken nog prima"
"We hebben , om het verlies te beperken er bloem ingedaan.. in 50 grammetjes zo'n lepel bloem om het wat meer te laten lijken vonden we in ieder geval beter als caffeine... ikzelf haat dit als er dat inzit, word je gans opgefokt van.. bloem is denk ik nog wel het beste wat we konden gebruiken nu maar hopen dat alles snel verkoopt zodat we nieuwe kunne gaan hale en deze keer NIKS laten drogen bedankt voor jullie reacties in ieder geval grtz"
"is goed gelukt , gwn alles in een pot gedaan met wat bloem erbij goed poeder van gemaakt , dan wat druppels water erbij mengel druppel water enz.. uiteindelijk op de weegschaal nog 115gr.. allemaal paketjes van 1gr gemaakt.. dit weekend heeft hij ervan verkocht en niemand die klaagde iedereen van het goed spul dus zou ni weten wat er mis is met bloem... beter als gore caffeine hoor. maar toch iederen bedankt voor de reacties.."
"ExceptionalInsight zei: Loser. Klik om te vergroten... En jij bent een grote man op een drugsforum."
"iemand ervaring met deze anti depressiva ? ik neem het al 5 maanden , eerst begonnen met 75 mg voelde ik niet zoveel van nu sinds enkele weken neem ik 150 mg en voel nog steeds geen echte werking ervan , ik heb lange tijd aan de drugs gezeten , vooral mdma speed en tripmiddelen.. na een tijd ging ik me hierdoor heel slecht voelen en op aanraden van de huisarts eerst met sint-janskruid begonnen , hier voelde ik helemaal niks van en dan overstapt ook op aanraden van de huisarts om met dit medicijn te beginnen... ik weet niet wat ik nu moet doen ? verder gaan met de pillen of niet ? ik voel er namelijk niet veel van alleen ben ik de laaste tijd super loom en doe niet zoveel, ben ook nog maar 17 jaar .. had graag adviezen gehad hierover.. alvast bedankt"
"heb de laatste tijd erg last van paniekaavallen enz zou het dan verstandig zijn deze te ondrukken wanneer nodig met dit middel ? heb er hier thuis liggen en hoeveel zou ik dan moeten nemen voor het gewenste effect ? alvast bedankt.."