Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvan pasta naar droge

van pasta naar droge

74 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
frenchcore zei:
ExceptionalInsight zei:
Loser.
Klik om te vergroten...
En jij bent een grote man op een drugsforum.
Klik om te vergroten...
Mission Accomplished!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
frenchcore zei:
is goed gelukt , gwn alles in een pot gedaan met wat bloem erbij goed poeder van gemaakt , dan wat druppels water erbij mengel druppel water enz.. uiteindelijk op de weegschaal nog 115gr.. allemaal paketjes van 1gr gemaakt.. dit weekend heeft hij ervan verkocht en niemand die klaagde iedereen van het goed spul dus zou ni weten wat er mis is met bloem... beter als gore caffeine hoor. maar toch iederen bedankt voor de reacties..
Klik om te vergroten...


Dan heb je het vast aan kleine onwetende kinderen verkocht. L L L L L L oserrrrrrrrr Ik hoop dat je het zelf nog eens gaat meemaken.
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#3
frenchcore zei:
...... 130 gram pasta had gekregen op krediet van een dealer , hij zou die dan verkopen en zou de dealer dan 1040 euro moeten betalen.......
Klik om te vergroten...
Whoooo :openmouth:

Er is er maar eentje écht slim hier en dat is die dealer :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha ja dat is 8 euro per gram. :grin: Wat een sukkel om daar in te trappen.
f
frenchcoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja idd 8 euro per gram , maarja dat is ook om een vriend verder te helpen om het te verkopen , best veel wel idd. Hij koopt het zelf waarschijnlijk tegen een euro of 3,4 per gram aan. Maarja hij laat natuurlijk ook degene die het verkoopt iets verdienen. En ja jullie mogen ons dan losers en sukkels noemen omdat we het versnijden met bloem, maar we hadden op dat moment geen ander alternatief , en zoveel bloem hebben we er nu ook niet bijgedaan, we hadden gewoon schrik dat we de dealer zelf verlies zouden laten maken en dan zouden wij hem op 1 of andere manier moeten terugbetalen en dat ging gewoon niet.. Maarja ik ben blij dat het in orde is gekome en dat niemand klaagt , je merkt het ook helemaal niet dat er bloem bijzit de kwaliteit van de speed is dan ook zeer goed vind ik , 1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Je kunt het ze eigenlijk ook niet kwalijk nemen.. het blijven Belgen..
Klik om te vergroten...
:angry:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#7
beetje late reactie maar hieer in belgie/mechelen in de buurt vind je soms echt rotslechte speed hoor. heb al vaker een vanille/bloem achtige smaak in de speed geproefd :(

kutdealers hier ook
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een apen, versnijden met bloem..
En wat ik hier een paar posts terug lees, een paar druppels water erbij?
Wilt ge nog minder overhouden ofwat?
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jullie zijn echt een stelletje prutsers.Sukkels!Zowiezo hebben jullie geen bal verstand van waar je mee bezig bent en je koop op krediet 130 gram speed voor 8 euro :confused:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Denk toch beter bloem dan caff uiteindelijk...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
't Is wel lief van ze dat ze er geen gore caffeïne ingooien, maar om nu aan de pep van hooguit 30% te zitten, als het meezit, nee bedankt.

Olle
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hej maar caffeine lost toch niet op in je slijmvliezen ? Teminste dat heb ik gehoord van een kameraad die het in poedervorm had.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Belgo zei:
Jullie zijn echt een stelletje prutsers.Sukkels!Zowiezo hebben jullie geen bal verstand van waar je mee bezig bent en je koop op krediet 130 gram speed voor 8 euro :confused:
Klik om te vergroten...

Is topic van meer dan een jaar oud en word ff gebump :grin:
Niemand die dat nog heeft opgemerkt:P
Hoop inmiddels dat deze mensen niks meer op de marktgooien...

Alhoewel er altijd veel te veel van dit soort blijft bestaan..
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
frenchcore zei:
1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.
Klik om te vergroten...
Wat lult ge hier nu? :kots: Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Noizzee zei:
frenchcore zei:
1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.
Klik om te vergroten...
Wat lult ge hier nu? :kots: Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.
Klik om te vergroten...

was goed dan ?

:mrgreen:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Teringgoed,65% voor de amfetamine.. en helemaal als het zo op je pad komt of was het een zoektocht ?
Nooit een keer minder gekregen dan 65?
De procenten proefen ze soms niet, zo bracht ik 2 verschillende pep aan de man bijzelfde persoon met verschil van 20% en hij dacht dat het evengoed was ?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
lysergine25 zei:
Noizzee zei:
frenchcore zei:
1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.
Klik om te vergroten...
Wat lult ge hier nu? :kots: Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.
Klik om te vergroten...

was goed dan ?

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Neee, niemand kan aan jouw 73% tippen :wink:

Belgo zei:
Hej maar caffeine lost toch niet op in je slijmvliezen ? Teminste dat heb ik gehoord van een kameraad die het in poedervorm had.
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk wel, ik had pas enorm slechte pep met enorm veel caff. erin en hoewel ik me niet erg plezierig voelde heb ik toch heel de nacht niet kunnen slapen.. Denk dat door het chemische proces het omgezet word naar een door neusslijmvlies opneembaar zout. Net als de ampfetamine..
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
Noizzee zei:
frenchcore zei:
1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.
Klik om te vergroten...
Wat lult ge hier nu? :kots: Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.
Klik om te vergroten...

was goed dan ?

:mrgreen:
Klik om te vergroten...
Draait meestal rond de 65-68% wat goed is in mijn ogen aan die prijs :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is idd in deze tijden niet verkeerd.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou ja,

Ik begon mijn junken carriere 6 jaar terug toen met 45% zonder cafeine, en toen had die gozer plots 35% zonder cafeine.
Toen kwam die dexvogel met 68% .... dat was gauw op he :openmouth:

Toen kwam er maanden niets en een paar keer pure bagger, met dank aan Gydos aan Leeuwarden de tyfusoplichter.
Na heel veel gedram en gemopper en heel veel kilometers rijden en maar door zeiken kwam er iemand met een drijfnat sampletje 73%.

Het schijnt door heel nederland te koop te zijn, dus alleen ben ik niet.
En ALLE pep zonder toevoegingen boven de 65% is uberpep, vanaf de 50% zonder cafeine ook.

Wat betreft de prijs kan ik alleen maar zeggen: Goedkoop is meestal bagger.

En nu ik me medicijnen op recept krijg hoef ik nooit meer die kut dealers op te zoeken en in het illegale circuit pep kopen. Net 2x5 mg gedropped en dat gaat goed, meer wil ik niet. Amfetamine sloopt je compleet !!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."