#1
Mission Accomplished!frenchcore zei:En jij bent een grote man op een drugsforum.ExceptionalInsight zei:Loser.
Mission Accomplished!frenchcore zei:En jij bent een grote man op een drugsforum.ExceptionalInsight zei:Loser.
frenchcore zei:is goed gelukt , gwn alles in een pot gedaan met wat bloem erbij goed poeder van gemaakt , dan wat druppels water erbij mengel druppel water enz.. uiteindelijk op de weegschaal nog 115gr.. allemaal paketjes van 1gr gemaakt.. dit weekend heeft hij ervan verkocht en niemand die klaagde iedereen van het goed spul dus zou ni weten wat er mis is met bloem... beter als gore caffeine hoor. maar toch iederen bedankt voor de reacties..
Whoooofrenchcore zei:...... 130 gram pasta had gekregen op krediet van een dealer , hij zou die dan verkopen en zou de dealer dan 1040 euro moeten betalen.......
ExceptionalInsight zei:Je kunt het ze eigenlijk ook niet kwalijk nemen.. het blijven Belgen..
Belgo zei:Jullie zijn echt een stelletje prutsers.Sukkels!Zowiezo hebben jullie geen bal verstand van waar je mee bezig bent en je koop op krediet 130 gram speed voor 8 euro![]()
Wat lult ge hier nu?frenchcore zei:1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.
Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.Noizzee zei:Wat lult ge hier nu?frenchcore zei:1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.

lysergine25 zei:Noizzee zei:Wat lult ge hier nu?frenchcore zei:1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.
was goed dan ?
![]()
Belgo zei:Hej maar caffeine lost toch niet op in je slijmvliezen ? Teminste dat heb ik gehoord van een kameraad die het in poedervorm had.
Draait meestal rond de 65-68% wat goed is in mijn ogen aan die prijs :Plysergine25 zei:Noizzee zei:Wat lult ge hier nu?frenchcore zei:1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.
was goed dan ?
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."