Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed om prestaties te verhogen

Speed om prestaties te verhogen

42 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
LabRatLid
01-01-2024, 00:00
ik heb een keer bij mijn scheikunde toets gehad dat ik het
onder invloed heb geleert maar nuchter mn toets ging doen
ik wist helemaal niks meer toen ik de toets ging maken

maar het kan goed zijn voor je concentratie tijdens het leren en maken van je leerwerk

maarja ik doe het nu ook hoor nog steeds maar ik zorg er dan ook voor dat als ik mijn toets doe dat ik ook gebruikt heb
P
ProvenzanoLid
wave zei:
Ik dacht een keer met 4fluor amphetamine dat ik wel dik een uur keihard kon fietsen inclusief allerlei hoge bruggen met iemand achterop op een slechte fiets met een slechte conditie na een nachtje housen op een of ander feestje.
Ik kreeg er nogal rode wangen van.

Je hebt de grens van wanneer je moet stoppen niet echt in de hand en dat kan gevaarlijk zijn.

Gewoon niet doen.
Klik om te vergroten...

Idd, google anders maar eens even op Tommy Simpson.
P
PetrovicLid
Je verhoogd je prestaties niet, je denkt deze alleen te verhogen. Waar je normaal moet doorbijten bij een duurloop lijkt het je met pep allemaal makkelijk af te gaan, hierdoor voel je je lichaam minder aan en geef je hoogstwaarschijnlijk te veel waardoor je spieren gaan verzuren.
r
raging_bullLid
Hangt er van af, zelf kan ik me goed herinneren dat ik me nooit goed kon concentreren op een toets of examen. Zo op de helft ongeveer begon ik af te dwalen in gedachten.. Het koste me erg veel moeite om een berekening uit te voeren of om iets stapsgewijs uit te denken, ik moest me er echt toe zetten.

Ik denk alleen dat je beter coke kan gebruiken als pep, omdat coke meer die geestelijke boos geeft terwijl pep lichamelijk erg goed merkbaar is. Persoonlijk vind ik coke prettiger voelen, het effect is lekkerder en het is het juiste gevoel imho om me volledig te concentreren op wat dan ook. Als het maar moet of leuk is.
F
FlameonLid
Sporten en uppers: Nooit doen!
Rede hierboven genoeg om het niet te doen
D
DopezillaLid
Coke lijkt me nóg onveiliger, vanwege het feit dat je hart van de coke zelf al als een malle tekeer gaat. Ik dacht even te gaan rennen onder invloed van de eerste keer coke, en ik ging kapot.

Doe maar niks dus.

Misschien wat AA drink snuiven? :grin:

Olle
w
waveLid
Misschien moet je willen presteren vanuit je zelf, en niet de drugs, in het dagelijks leven?

Misschien moet je drugs alleen gebruiken om een leuke ervaring mee te maken met je lichaam, geest (en vrienden) op een moment waar verplichtingen je niet in de weg staan?

Als je veel bereikt dankzij drugs, wie heeft het dan bereitk: jij of die pep?

(En begrijp me niet verkeerd. Ik verander geestelijk ook wel door gebruik: op een positieve manier. Ik ben met een andere blik naar de hele wereld gaan kijken. Maar dat hoort nog allemaal bij mezelf. Dat ik die sportwedstrijd zou kunnen winnen of dat examen zou kunnen halen door pep is iets anders. )
D
DopezillaLid
wave zei:
Misschien moet je willen presteren vanuit je zelf, en niet de drugs, in het dagelijks leven?

Misschien moet je drugs alleen gebruiken om een leuke ervaring mee te maken met je lichaam, geest (en vrienden) op een moment waar verplichtingen je niet in de weg staan?

Klik om te vergroten...

Ook een goede. :)

Olle
D
DidyLid
wave zei:

(En begrijp me niet verkeerd. Ik verander geestelijk ook wel door gebruik: op een positieve manier. Ik ben met een andere blik naar de hele wereld gaan kijken. Maar dat hoort nog allemaal bij mezelf. Dat ik die sportwedstrijd zou kunnen winnen of dat examen zou kunnen halen door pep is iets anders. )
Klik om te vergroten...

Ik begrijp je standpunt volledig.
Ik kijk ook anders tegen de wereld op sinds mijn gebruik.
d
dirkie12Lid
Het gebruik van Speed verhoogt je hartslag en bloedruk en zal bij een duurloop om die reden dan ook geen positief effect hebben op je prestaties, eerder een negatief effect. Kijk ook maar eens naar proffesionele duursporters welke een lagere hartslag in rust hebben vergeleken met de norm. Daarnaast moet ik wel opmerken dat er natuurlijk ook een psychologisch effect is wat daar misschien wel weer tegen opweegt (zelfvertrouwen, etc.).

Ben het verder volledig met Wave eens. Je moet het zelf presteren, en niet de drugs. Als je drugs nodig hebt om een bepaalde prestatie neer te zetten, zeker bij een toetsmoment, kun je je afvragen of je uberhaupt wel die prestatie op eigen kracht kan volbrengen.
k
klaar dr meeLid
ik kan je vertellen dat je er echt niet beter van gaat presteren.
je gaat eerder onzin dingen doen die nergens op slaan.
en ondertussen besef je dat nog ook alleen kan het je niks schelen omdat je je eigen zogenaamd lekker voelt.
conclusie je hebt geen reet gedaan en bent plus minus twee a drie dagen verder.
dus slecht idee heel slecht idee.
I
ImmoLid
klaar dr mee zei:
Klik om te vergroten...

Jij misschien...

Voor vele werkt dit middel wel prestatie verhogend.
k
klaar dr meeLid
Immo zei:
klaar dr mee zei:
Klik om te vergroten...

Jij misschien...

Klik om te vergroten...

jij dus en dan ? als een koekwous in de klas verschijnen denken alles te weten :tearsofjoy:
prestatie verhogend me ass.

jammer dan voor jou ik gebruik niks :wave:
prijs het maar aan doe je goed :kots:
I
ImmoLid
klaar dr mee zei:
Immo zei:
klaar dr mee zei:
Klik om te vergroten...

Jij misschien...

Klik om te vergroten...

jij dus en dan ? als een koekwous in de klas verschijnen denken alles te weten :tearsofjoy:
prestatie verhogend me ass.

jammer dan voor jou ik gebruik niks :wave:
prijs het maar aan doe je goed :kots:
Klik om te vergroten...

Ik heb het natuurlijk over een lage dosis dombo.
k
klaar dr meeLid
:tearsofjoy: nee een lage dosis is wel goed wie is hier nu de dombo ?
dombo.
S
StabbyLid
Is Speed wel een goed middel om te studeren? Fysiek word je er dan wel heel actief van, maar je gedachten worden juist heel rustig.
w
waveLid
Maar het gaat er niet om -of- het werkt, maar:
of het slim is om te doen.

En dat is het niet.
s
steelpadLid
Laten we het beter zo doen:
1.5uur voor duurloop 100 gram brinta met melk
kwartier voor duurloop: Cafeine drank (bv redbull)
direct voor duurloop: 20gr snelle suikers (dextro)
verder tijdens de loop aquarius of een ander isotonisch drankje.
eventueel kwark toe te voegen voor en na de training.
P
PetrovicLid
Stabby zei:
Is Speed wel een goed middel om te studeren? Fysiek word je er dan wel heel actief van, maar je gedachten worden juist heel rustig.
Klik om te vergroten...

Ik heb speed en dan voornamelijk dex gebruikt om beter te kunnen studeren. Ik ben dan gewoon veel meer geconcentreert, alleen is het dan wel belangrijk dat je maar heel weinig neemt. 10/20mg pep is voldoende.
r
raging_bullLid
puur wel ja, ofja half-cut..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."