#1
ExceptionalInsight zei:Bij dat soort opmerkingen (mag het ook niet als ik beloof dat ik maar een heeeel klein beetje doe?) heb ik altijd het idee dat diegenen hier alleen maar zijn om goedkeuring te krijgen voor een stom idee. Doe maar dan, maar niet mauwen als het mis gaat hè?
Nee, wil gewoon genoeg info hebben.
Is me vriendin, wil ze nog wel even houden, heb net de jackpot getroffen

