#1
ja, daar heb ik ook vaak de neiging in, als ik me kut voel van de dag ervoor om dan bij te pakke. Maar weet wel beter ondertussen, zo geraak je alleen maar in een dalende spiraal.
mestreech zei:tips..
Dit, zo moeilijk is dat toch niet om te bedenken..Ooit al bij stilgestaan dat het de pep is die je kut doet voelen ...![]()
lysergine25 zei:de vraag is:
Wil je stoppen ?
Wil je verslaafd blijven ...
Marla Singer zei:Door drugs te pakken om negatieve gevoelens tegen te gaan, duw je jezelf uiteindelijk alleen maar meer in een neerwaartse spiraal. Als jij denkt dat je niet genoeg wilskracht hebt om te stoppen, omdat je toch weer gaat gebruiken als je je rot voelt, schroom dan niet om professionele hulp te zoeken. Sowieso, speed gebruiken om af te vallen is ook geen goed idee. Wanneer je stopt, kom je ook weer snel terug op je oude gewicht. Ook dan is de verleiding om weer te gaan gebruiken groot natuurlijk.
Ik wens je iig veel sterkte met stoppen! Met voldoende wilskracht is het niet zo moeilijk, maar je moet er dan wel echt 100% achter staan. Lukt het niet op eigen kracht, zoek dan hulp, die mensen zijn er niet voor niks!![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."