#1
Heb ik iets gemist?*.exe zei:je wil het zo graag krijgen he
Heb ik iets gemist?*.exe zei:je wil het zo graag krijgen he
geox zei:Ik gebruik bijna elk weekend speed, meestal 1 dag per weekend, zo is het al meer dan een jaar..
Ik heb altijd speed liggen maar heb geen moeite om er vanaf te blijven, intengendeel..
Kwestie van karakter te tonen op maandag..
LSDmathXtc zei:ik hoop voor jou dat je een weekend gebruiker blijft, maar dat betwijfel ik.
anyway, als ik speed snuif tege de avond aan dan kan ik bijna niet slapen, hangt ook van de hoeveelheid af. dus avondje(s) door.
Oom Klaas zei:LSDmathXtc zei:ik hoop voor jou dat je een weekend gebruiker blijft, maar dat betwijfel ik.
anyway, als ik speed snuif tege de avond aan dan kan ik bijna niet slapen, hangt ook van de hoeveelheid af. dus avondje(s) door.
complete kamers zien veranderen door 5 dagen slaapgebrek...
Haha, spreek voor jezelf (:LekkerDing zei:Moet toch ook geen probleem zijn toch met deze kwaliteit van tegenwoordig.
Je hebt er echt Rennies bij nodig.
Marla Singer zei:en kan o.a. zo sneaky zijn, dat je zelf niet eens door hebt wat er precies gebeurt...
................
..................
Been that, done that too...![]()
DonnieDark0 zei:Marla Singer zei:en kan o.a. zo sneaky zijn, dat je zelf niet eens door hebt wat er precies gebeurt...
................
..................
Been that, done that too...![]()
Ik weet niet wat jij door de speed doet en of je er heel erg veel andere dingen bij gebruikt(e), maar dat speed sneaky kan zijn en je niet meer weet wat je doet............vreemde dingen daar heb ik nooit last van gehad.
en als tipje het is been there, done that
Verder ben ik qua gebruik te vergelijken met wat "Immo" zegt alleen gebruik ik het hoogstens 2x in de maand. Kwestie van zelfdicipline idd, blij dat ik dat heb.
Het zijn altijd de mensen met een zwak karakter die de mensen die sterker zijn dan drugs raar vinden. Het kan aan mij liggen hoor, maar wanneer jij je leven dermate laat beïnvloeden door een drug dat je toe moet geven dat er een verslaving op de loer ligt, ben jij het achterlijke figuur in dit verhaal hoor.Woodgnome zei:Als jij speed niet sneaky vind, verslavings gerelateerd, ben je of een ontzettend achterlijk figuur... of heb je ontzettend veel geluk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."