Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeekend Gebruikers

Weekend Gebruikers

43 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
*.exe zei:
je wil het zo graag krijgen he
Klik om te vergroten...
Heb ik iets gemist?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je dit zo vol blijft houden, vind ik dat echt heel erg knap van je, want het zijn er uiteindelijk dus maar heel weinig, die het ook daadwerkelijk alleen bij het weekend kunnen laten. Vroeg of laat komt bij de meesten toch de - bijna onweerstaanbare - verleiding om die brakke maandag ook nog maar een klein oppeppertje te geven en door dat te doen sta je inweze al met een been aan het begin van je hardnekkige pepverslaving....
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
@ DonnieDarko : ik zat je idd gewoon een beetje te plagen, was niet negatief bedoeld iig, maar dat had je zelf dus ook wel door geloof ik. :wink:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik bijna elk weekend speed, meestal 1 dag per weekend, zo is het al meer dan een jaar..
Ik heb altijd speed liggen maar heb geen moeite om er vanaf te blijven, intengendeel..
Kwestie van karakter te tonen op maandag..
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik hoop ook echt van harte dat Peppie je karakter met rust zal laten en besluit om het nooit aan te tasten, want daar is dit gemene, bijtende spulletje - na verloop van tijd - wel toe in staat! Peppie heeft veel slechte eigenschappen en kan o.a. zo sneaky zijn, dat je zelf niet eens door hebt wat er precies gebeurt...

Je gebruikt al ruim een jaar ieder weekend, sla je nooit een weekend over?

Als dat het geval is, probeer het dan eens een paar weekenden gewoon niet te doen. Als dit je heel veel moeite kost en niet zal lukken, heeft Peppie je dus toch al gestrikt en ben je afhankelijk geraakt van zijn "diensten"....

Ik ben benieuwd!!
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#6
zoals al gezegd probeer maar es 2 weekende geen pep te pakken ... dat zal je verdomd tegen vallen .. Sinds ik ghb ontmoed heb gaat er bij geen pep meer in zonder G's, maar gelukkig gebruik het maar zeer zelden het Verkankerd me te erg.. het leuke is er wel vanaf :)
Alleen nog de ghb onder controle krijgen kijk daarmee maar uit
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
geox zei:
Ik gebruik bijna elk weekend speed, meestal 1 dag per weekend, zo is het al meer dan een jaar..
Ik heb altijd speed liggen maar heb geen moeite om er vanaf te blijven, intengendeel..
Kwestie van karakter te tonen op maandag..
Klik om te vergroten...

Bij mij gaat hetzelfde op als bij jou. Bijna elk weekend gaat er wel een bommetje van 100mg dex naar binnen. Doordeweeks heb ik eigenlijk totaal geen behoefte aan drugs, Heel zelden pak ik wel eens een bommetje doordeweeks voor op mijn werk/school. Ik ben van mening als je ook maar een klein beetje zelfdiscipline hebt en je niet aan speed verslaafd wilt raken je dat ook niet zult raken.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tegenwoordig gebruik ik zonder enige moeite 1 tot maximaal 2 dagen in de maand speed.
Als ik langer achter elkaar gebruik dan ga veel te lang door dus ik hou het maar in de hand,
zonder moeite dat wel.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben nu 3 weekenden gestopt, is eigelijk geen enkel probleem.. Ik voelde me wel beter in de week.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik hoop voor jou dat je een weekend gebruiker blijft, maar dat betwijfel ik.
anyway, als ik speed snuif tege de avond aan dan kan ik bijna niet slapen, hangt ook van de hoeveelheid af. dus avondje(s) door.
P
PerrinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben zelf ook een tijd weekendgebruiker geweest, maar op den duur is de lol er wel van af. Ik ben toen gestopt, maar ik ken genoeg mensen die het niet zo makkelijk hadden. Goed uitkijken, dus. Gebruik maar 'ns een weekend niet. Is het dan nog wel leuk? En zit je op woensdag of donderdag al uit te kijken naar het weekend omdat je dan lekker kan niffen? Dan ben je al hard op weg naar probleemgebruiker.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
LSDmathXtc zei:
ik hoop voor jou dat je een weekend gebruiker blijft, maar dat betwijfel ik.
anyway, als ik speed snuif tege de avond aan dan kan ik bijna niet slapen, hangt ook van de hoeveelheid af. dus avondje(s) door.
Klik om te vergroten...

Ik weet hoe het is geweest om te misbruiken,
complete kamers zien veranderen door 5 dagen slaapgebrek...
Dat wil ik niet meer, speed is onderdaan aan mij en niet andersom.
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Moet toch ook geen probleem zijn toch met deze kwaliteit van tegenwoordig.
Je hebt er echt Rennies bij nodig.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
LSDmathXtc zei:
ik hoop voor jou dat je een weekend gebruiker blijft, maar dat betwijfel ik.
anyway, als ik speed snuif tege de avond aan dan kan ik bijna niet slapen, hangt ook van de hoeveelheid af. dus avondje(s) door.
Klik om te vergroten...


complete kamers zien veranderen door 5 dagen slaapgebrek...
Klik om te vergroten...


Been that, done that too... :kots:

Dan is het echt niet lekker meer he?
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik haal meestal 1 nacht door en dan die dag erna rustig afbouwen zodat je nog fatsoenlijk kan slapen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
LekkerDing zei:
Moet toch ook geen probleem zijn toch met deze kwaliteit van tegenwoordig.
Je hebt er echt Rennies bij nodig.
Klik om te vergroten...
Haha, spreek voor jezelf (:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#17
In principe is elk weekend gebruiken best doenbaar.

Echter wel in principe, want je moet wel een aantal dingen in het oog houden:
- Gewicht constant houden.
- Rest van lichaam in het oog houden, vooral extremiteiten als voeten en handen kunnen zeer mager worden. Gezicht kan ook beginnen inzakken. En dit is geen zicht.
- Verslaving. Wees mentaal sterk genoeg om geen pep te nemen als er is een weekend is zonder goede gelegenheid. Blijf rationeel denken.

Vooral het eerste aspect kan een probleem zijn voor mij, daarom wissel ik periodes van pep af met langere periodes zonder pep. Gelukkig zijn er dan andere fijne dingetjes om te doen.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Marla Singer zei:
en kan o.a. zo sneaky zijn, dat je zelf niet eens door hebt wat er precies gebeurt...
................

..................
Been that, done that too... :kots:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat jij door de speed doet en of je er heel erg veel andere dingen bij gebruikt(e), maar dat speed sneaky kan zijn en je niet meer weet wat je doet............vreemde dingen daar heb ik nooit last van gehad.

en als tipje het is been there, done that

Verder ben ik qua gebruik te vergelijken met wat "Immo" zegt alleen gebruik ik het hoogstens 2x in de maand. Kwestie van zelfdicipline idd, blij dat ik dat heb.
W
WoodgnomeLid
01-01-2024, 00:00
#19
DonnieDark0 zei:
Marla Singer zei:
en kan o.a. zo sneaky zijn, dat je zelf niet eens door hebt wat er precies gebeurt...
................

..................
Been that, done that too... :kots:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat jij door de speed doet en of je er heel erg veel andere dingen bij gebruikt(e), maar dat speed sneaky kan zijn en je niet meer weet wat je doet............vreemde dingen daar heb ik nooit last van gehad.

en als tipje het is been there, done that

Verder ben ik qua gebruik te vergelijken met wat "Immo" zegt alleen gebruik ik het hoogstens 2x in de maand. Kwestie van zelfdicipline idd, blij dat ik dat heb.
Klik om te vergroten...


Als jij speed niet sneaky vind, verslavings gerelateerd, ben je of een ontzettend achterlijk figuur... of heb je ontzettend veel geluk.

Veel mensen denken dat ze on top of the mountain zijn geweest, maar 2x in de maand komt nog niet eens in de buurt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Woodgnome zei:
Als jij speed niet sneaky vind, verslavings gerelateerd, ben je of een ontzettend achterlijk figuur... of heb je ontzettend veel geluk.
Klik om te vergroten...
Het zijn altijd de mensen met een zwak karakter die de mensen die sterker zijn dan drugs raar vinden. Het kan aan mij liggen hoor, maar wanneer jij je leven dermate laat beïnvloeden door een drug dat je toe moet geven dat er een verslaving op de loer ligt, ben jij het achterlijke figuur in dit verhaal hoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."