Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeekend Gebruikers

Weekend Gebruikers

43 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Moet toch ook geen probleem zijn toch met deze kwaliteit van tegenwoordig.
Je hebt er echt Rennies bij nodig.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
LSDmathXtc zei:
ik hoop voor jou dat je een weekend gebruiker blijft, maar dat betwijfel ik.
anyway, als ik speed snuif tege de avond aan dan kan ik bijna niet slapen, hangt ook van de hoeveelheid af. dus avondje(s) door.
Klik om te vergroten...


complete kamers zien veranderen door 5 dagen slaapgebrek...
Klik om te vergroten...


Been that, done that too... :kots:

Dan is het echt niet lekker meer he?
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#3
psychopsychedelic zei:
@JunkXL je zegt dat je niet om de verkeerde redenen gebruikt maar je zegt ook dat je geen verplichtingen hebt op dit moment en dat het er in is geslopen, heeft dat te maken met dat je je gewoon kei hard verveeld want dat is tog een verkeerde reden naar mijn mening
Peace
Klik om te vergroten...

Ik heb inderdaad geen verplichtingen waardoor ik in vele ogen een ongestructureerd leven zou hebben. Mijn structuur bestaat niet uit werken of school waardoor ik dagelijks onder de pannen ben. Toch heb ik structuur nodig in mijn leven. En die maak ik zelf. Ik vul zelf mijn dag in. Ik kan mij prima vermaken en verrijken met mijn dagelijkse dingetjes. Soms verveel in me wel helemaal kapot (maar jij niet dan?) maar dat is voor mij een reden om mezelf weer te gaan ontplooien op welke manier dan ook. Geen reden dus op te snuiven..
De beredenering dat vervelen gelijk staat aan een reden om te snuiven snap ik daarom ook niet. Of dat ik me kapot verveel?

Zoals ik al zei: verveling is voor mij een reden om mezelf te ontplooien. De zelfrealisatie die ik nastreef zorgt in ieder geval nooit voor verveling! Net wat een mens wil in het leven he!
Een goede reden om te snuiven was mijn afgelopen nacht :grin:.
Een maat vierde zijn verjaardag wat eigenlijk al een leuke gelegenheid is! Zijn vader was ook van de partij. Die heeft zijn wilde haren al wel verloren maar is zoals ik het noem gewoon een lekkere: waaskaas. Uren heb ik met die kerel lopen praten over toen en nu. En verschil van 30 jaar. Samen wat gesnoven, geblowd en gedronken. Ik heb afgelopen nacht kortom uren lopen filosoferen met iemand die meer levenservaring als mij beschikt. Heerlijk vond ik het om die kant ook eens te horen! En al die inzichten van een ander helpen weer mee aan mijn zelfontplooiing. Wat ik al een goede rede vind om te snuiven. De beste is nog steeds omdat ik het leuk vind!!

En ik ga geen moeite doen om uit te leggen dat speed sneaky is...

:wave:

"One thing leads to anotherā€? Not always. Sometimes one thing leads to the same thing. Ask an addict.
George Carlin
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
pep plus een kratje bier :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."