Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Hardgoan Nog ff. Je zegt dat je "aan" de speed bent. Wat houd dat in? Dagelijks? Zo ja, kan ik me goed voorstellen dat dat je nu nog prima bevalt (al iets minder als eerst schijnbaar), maar dat ga je niet lang volhouden. Allereerst wil ik iedereen bedanken voor een reaktie dit doet me erg goed ! aangezien ik nog een noobje ben ( al zeg ik t zelf ) Ik ben niet dagelijks aan de speed neej, gebruik alleen de Vrijdagavond iets, en de Zaterdagnacht ga ik meestal door zonder slaap, en juist zonder die slaap ga ik flippen, ben de hele dag afwezig en wil ook verder geen contact met de mensen in mn omgeving, daarom blijf ik altijd nog even bij men vrienden hangen tot ik denk dat ik wel weer naar huis kan, voel t niet als n verslaving,heb gister ook niets gehad en begin niet eerder dan sávonds voor het stappen gaan. Wie van jullie begint hier in de middag al mee ? of ook allemaal wel voor t feest gaat beginnen ? P.s wij gaan met vliegtuig naar Turkije, maar ik weet genoeg t risico is blijkbaar te groot datje gepakt word, nogmaals bedantk allemaal"
"Hallo allemaal Vraag 1 : Ik had even een vraagje, ben al een tijdje aan de speed wat me prima bevalt , nu heb ik alleen last van paniekaanvallen en word erg depri in de ochtend ( zonder slaap ) ga van alles denken, gaat dan zoveel door me heen en zie t allemaal niet meer zitten,hebben meer mensen hier last van? komt dit door de uitwerking of wat is dit ? mensen met ervaring ? Vraag 2 : Wat is een goede manier om speed mee te nemen op vakantie ? Zijn er uberhaubt wel mensen die dit ooit mee hebben genomen op vakantie ? en hoe kunje dit t beste meenemen ?? Graag hoor ik t!"
"Hallo allemaal Ik ben zelf een weekendgebruiker, meestal begin ik vrijdags met n paar lijntjes die nacht haal ik 9vd10 keer niet door, ffies 4 a 5 uurtjes slaap en zaterdags in de namiddag weer lekker lijnen, en de zaterdagnacht ga ik lekker door tm zondagmiddag.dan ben ik de maandag natuurlijk ook mooi verrot maar dat is t me we wel waard Nou mijn vraag hoe gaan jullie met t gebruik om in het weekend ? Slaap of doorgaan ? en zijn er net als mij, veel pep+Ghb gebruikers ? heerlijke combi btw"