Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTegen de pepkater!

Tegen de pepkater!

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb iets nieuws geprobeert tegen de pep kater
het is al duidelijk om goed te zorgen dat je alsnog voldoende vitamines en voeding binnenkrijgt
om de pepkater en gewichtverlies tegen te gaan en ik heb dus een tip voor jullie om drinkontbijt te gebruiken! in iedere supermarkt kun je wel pakken van 500ml of pakken van 1000ml kopen

die kleintjes zijn zo'n 85 cent en die grotere rond de €1,50

en echt die dingen zijn een wondermiddel voor me! tijdens m'n pep gebruik of na een avondje flink uitgaan of feesten drink ik dat naast een aantal multivitamine en ik voel de pepkater de volgende dag veeel minder, ook voor ik pep gebruik drink ik zo'n pak leeg (beide 500ml)

voorheen nam ik alleen de vitamine en ik moet zeggen ik voel een aardig verschil nu!
ik voel me na het pepgebruik een stuk minder bagger en gesloopt sinds ik dit heb geprobeert en ik raad het jullie ook zeker aan! :grin:


EDIT: Ohja, het heet trouwens ''Goede Morgen drinkontbijt''
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik slaap altijd uit erna, dat werkt ook.
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#3
KlaasVaak zei:
Ik slaap altijd uit erna, dat werkt ook.
Klik om te vergroten...


dat klopt, alleen dit is nog wel is handig als je de dag daarna verplichtingen hebt en toch wilt feesten :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shizzah zei:
KlaasVaak zei:
Ik slaap altijd uit erna, dat werkt ook.
Klik om te vergroten...


dat klopt, alleen dit is nog wel is handig als je de dag daarna verplichtingen hebt en toch wilt feesten :grin:
Klik om te vergroten...

Of je doet gewoon verstandig en doet de dag voor je verplichtingen hebt geen dope.
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#5
TeKNoZem zei:
Shizzah zei:
KlaasVaak zei:
Ik slaap altijd uit erna, dat werkt ook.
Klik om te vergroten...


dat klopt, alleen dit is nog wel is handig als je de dag daarna verplichtingen hebt en toch wilt feesten :grin:
Klik om te vergroten...

Of je doet gewoon verstandig en doet de dag voor je verplichtingen hebt geen dope.
Klik om te vergroten...


Ik vraag niet om alernatieven, ik bied alleen een mogenlijkheid aan dus kunnen we OT blijven?

zo ver ik weet is het sowieso niet erg slim er aan te beginnen dus ik vind je comment wat zwak man...
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shizzah zei:
Ik vraag niet om alernatieven, ik bied alleen een mogenlijkheid aan dus kunnen we OT blijven?

zo ver ik weet is het sowieso niet erg slim er aan te beginnen dus ik vind je comment wat zwak man...
Klik om te vergroten...

Waar heb je het over? Mijn reactie was zo on topic als maar zijn kan.

En hoever je weet is het niet slim om waar aan te beginnen? Ben eens duidelijk.
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#7
TeKNoZem zei:
Shizzah zei:
Ik vraag niet om alernatieven, ik bied alleen een mogenlijkheid aan dus kunnen we OT blijven?

zo ver ik weet is het sowieso niet erg slim er aan te beginnen dus ik vind je comment wat zwak man...
Klik om te vergroten...

Waar heb je het over? Mijn reactie was zo on topic als maar zijn kan.

En hoever je weet is het niet slim om waar aan te beginnen? Ben eens duidelijk.
Klik om te vergroten...
het is sowieso niet slim om aan drugs te beginnen dunkt me, wat is daar niet duidelijk aan? (maar dit is off topic, kunnen we het hierbij laten?)



en nee, het gaat hier over drinkontbijt om de pepkater tegen te gaan niet om wanneer ik wel of niet pep zou moeten/kunnen gebruiken
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Shizzah zei:
TeKNoZem zei:
Shizzah zei:
Ik vraag niet om alernatieven, ik bied alleen een mogenlijkheid aan dus kunnen we OT blijven?

zo ver ik weet is het sowieso niet erg slim er aan te beginnen dus ik vind je comment wat zwak man...
Klik om te vergroten...

Waar heb je het over? Mijn reactie was zo on topic als maar zijn kan.

En hoever je weet is het niet slim om waar aan te beginnen? Ben eens duidelijk.
Klik om te vergroten...
het is sowieso niet slim om aan drugs te beginnen dunkt me, wat is daar niet duidelijk aan? (maar dit is off topic, kunnen we het hierbij laten?)



en nee, het gaat hier over drinkontbijt om de pepkater tegen te gaan niet om wanneer ik wel of niet pep zou moeten/kunnen gebruiken
Klik om te vergroten...

*gaap*

Maar het was wel duidelijk waar je op dulden in je 2e post. Om een pepkater tegen te gaan wanneer je bijv. de volgende dag verplichtingen hebt. Dan is het toch slimmer om de dag/avond van te voren niks te gebruiken.. Of zie ik dat nou verkeerd? Verder is daar toch niks offtopic aan. Ik bied alleen wat advies. Om je nou meteen zo aangevallen te voelen.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
is dit iets heel bijzonders ofzo wat je ontdekt hebt?

dat doe ik nl. al een hele tijd
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Idd, gedachten op 0 en zo'n pak naar binnen klokken voor het 'slapen'. Doe ik meestal ook. Samen met een aquarius, om je verloren zouten e.d. aan te vullen.

Een kater hoort erbij, die voorkom ik er niet mee.
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#11
nja tis iig niet me bedoeling zo over te komen maar okee ik vat je punt
maar je kunt ook onverwachte verplichtingen hebben waar je totaal niet op gerekend hebt
dus waarom niet? :grin:
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#12
SperSIZEboon zei:
is dit iets heel bijzonders ofzo wat je ontdekt hebt?

dat doe ik nl. al een hele tijd
Klik om te vergroten...


voor mij is het op zo'n moment een geschenk uit de hemel ja dus ik vond het wel een topic hier waardig voor de gene die het nog niet ontdekt hebben :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
je kan ook wat pep bijnemem dat lost zo al je problemen op
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn kater was na wat eten zo weg.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
SperSIZEboon zei:
is dit iets heel bijzonders ofzo wat je ontdekt hebt?

dat doe ik nl. al een hele tijd
Klik om te vergroten...

+1

Je doet echt alsof je een nieuw wondermiddel hebt ontdekt, maar Drinkontbijt staat al iets van acht jaar in de schappen en een beetje pep/drugsgebruiker heeft het dus al lang ontdekt hoor.... :rolleyes:

Vervolgens mogen we ook absoluut niet "offtopic" van je gaan en wil je dat we hier een heel topic over vol lullen???
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn zondag houd ik vrij :mrgreen:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17


:grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Welke smaken zijn er allemaal, en welke werkt er het beste ?
Mag je het ook combineren met cola/koffie, of is dat niet goed ?
:grin:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Shizzah zei:
EDIT: Ohja, het heet trouwens ''Goede Morgen drinkontbijt''
Klik om te vergroten...

Jaa drinkontbijt. Is op zich wel relaxed. Ik heb liever een ananas of druiven. In ieder geval een fruit ontbijt. Is ook nog eens lekker en bevat lekker veel vitamines!!
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik denk altijd als je stoer genoeg bent om drugs te gaan pakken moet je ook stoer genoeg zijn om vast voedsel je slokdarm in te forceren!

Drinkontbijt is niet slecht maar een flinke maaltijd en de juiste supplementen (Multivit., L-Tyrosine, Vit.C, Magnesium, Proteine, ...) en een pepkater is onbestaande.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."