Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeestjes zien door speed

Beestjes zien door speed

38 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is een heel bekend probleem, maar normaal is het niet in de zin dat je
er als 'occasionele' gebruiker mee moet leren leven. Jouw verhaal was verre van normale kriebels en ik zou echt uitkijken met het nemen van een dosis van dat kaliber. Zo hoog was het kaliber niet, wat dus wil zeggen dat je er gevoelig voor bent. Zoals gezegd kan het door iedere stimulant getriggerd worden, maar als gevolg van ritalin was ik het nog niet tegen gekomen. Zal wel temaken hebben met de combi.

keep it cool!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Shizzah zei:
ik zal de volgende keer duidelijker zijn

maargoed, OT: is het niet mogenlijk jezelf helder te houden en je te bedenken dat dit door de pep komt en zo te bedenken dat er helemaal geen beestjes zijn maar dat je je dit inbeeld?

en zijn dit altijd beestjes of kunnen het ook andere visuals zijn die je als prettig kunt ervaren?

(klinkt mss dom, maar okee)
Klik om te vergroten...

Geen probleem man, ik had gewoon verstaan dat je zei dat hij misschien meth gekregen had ipv gewone pep.

En ja, ik ken het gevoel en ik ga gewoon rustig liggen en m'n ogen dicht doen en weet dat die kruipende beestjes door de invloed van pep op de bloedvaten komt. Vroeger had ik wel vaak die tintelingen, dat was niet bepaald aangenaam maar het deed mij weinig, maar zoals ik zei heb ik onlangs het beestjesgevoel gehad, en dan heb je inderdaad wel sneller de neiging om te gaan krabben/voelen/whatever. Maar daar moet je je dus tegen verzetten.

Ketaboy zei:
Vooral vroeger, nu ontgroeit, nuchter en rationeel genoeg om te herkennen dat op dat moment de realiteitstoetsing niet tja.. geheel intact meer is.
Klik om te vergroten...

't helpt natuurlijk wel als je het weet voor je eraan begint, haha. En bij mij is het meestal hetzelfde: de lucht die "kronkelt" (net of die wordt er van 1 bepaald punt uitgeblazen), net zo'n groot insect in trippy kleurtjes ook (fluo blauw/roze/groen) en afhankelijk van waar je naar kijkt zal dit een ander effect geven. En nee, het hoeven niet altijd beestjes te zijn maar 't zijn (bij mij althans) toch wel vaak kleine bewegende dingetjes, stipjes enz en dan is 't maar een heel kleine stap naar beestjes.
Ik ervaar die visuals niet als prettig omdat ze bij mij altijd pas komen bij het stopzetten van het gebruik en dan ben je zowiezo goed para, voel je je kut en angstig en dan helpen die hallucinaties niet bepaald. Wel moet ik zeggen dat het na een paar uur al over is (zelfs zonder te slapen). Ik heb nog nooit gedacht dat die beestjes echt waren, want ik ben altijd wel nuchter aan het worden als dat gebeurt. Je moet volgens mij toch al lang bezig zijn om je realiteitszin te verliezen, maar het kan vast wel. Gelukkig nog niet gehad, maar ik overdrijf ook niet :beer:

En het is weldegelijk een nevenwerking van Ritalin, maar blijkbaar stukken zeldzamer dan bij pepgebruik. Zelf heb ik het nog niet gehad van Ritalin, maar het kan wel. Van pep heb ik het wel vaker. :)
b
borderlinerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beestjes allemaal beestjes.................... schat dat hoort bij het uitwerken. Gewoon later gebeuren je gaat het nog leuk vinden. Ik vind het net kippevel maar echte beestjes heb ik nog nooit gezien en in me snijden is wel het laatste wat ik zou doen. Hallucineren is een van de bijwerkingen en die moet je over je heen laten komen anders belandt je nog op de PAAZ.
Veel gebruikplezier.................................
Borderliner :smilingimp:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat hoort bij het uitwerken.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Dit zegt alleen wat over jou als persoon of over je hersenchemie. Ik gok het eerste.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#5
ok, redelijk offtopic dit, maar het deed me denken aan deze film:
http://www.imdb.com/title/tt0405296/

A scanner darkly (met keanu reeves)
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#6
borderliner zei:
Beestjes allemaal beestjes.................... schat dat hoort bij het uitwerken. Gewoon later gebeuren je gaat het nog leuk vinden. Ik vind het net kippevel maar echte beestjes heb ik nog nooit gezien en in me snijden is wel het laatste wat ik zou doen. Hallucineren is een van de bijwerkingen en die moet je over je heen laten komen anders belandt je nog op de PAAZ.
Veel gebruikplezier.................................
Borderliner :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Ghehe Ja de spichten/shadow people, beestjes of wat dan ook.. Of dat het lijkt dat het regent maar je zit binnen. Tsja het is een bijkomend verschijnsel als je een aantal dagen wakker bent van de pep. Maar als je er op gaat letten word je helemaal gestoord :P Dus take it, or leave it :wave:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ouwe!! das een geniale film! In de begin scene dacht ik echt dat het over Crystal ging, al die fucking beestjes! :grin: Ken je Waking life ook??
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
borderliner zei:
Beestjes allemaal beestjes.................... schat dat hoort bij het uitwerken. Gewoon later gebeuren je gaat het nog leuk vinden. Ik vind het net kippevel maar echte beestjes heb ik nog nooit gezien en in me snijden is wel het laatste wat ik zou doen. Hallucineren is een van de bijwerkingen en die moet je over je heen laten komen anders belandt je nog op de PAAZ.
Veel gebruikplezier.................................
Borderliner :smilingimp:
Klik om te vergroten...

schat, het hoort niet bij het uitwerken!, indirect heb je wel gelijk maar als je een paar nachten niet hebt geslapen en de pep begint uit te werken en je vermoeidheid keert dan dus keihard terug dan kan je door het slaapgebrek en het overwerken van de hersenen vreemde hallucinaties krijgen, maar niet iedereen heeft hier op de zelfde manier last van, ik heb het ook nooit erg gevonden, ik hou wel van trippen maar aangezien amfetamine geen trip middel is kun je dus concluderen dat je jezelf zwaar voor de gek aan het houden bent en bij sommige mensen kan dit leiden tot acute psychoses of acute schizofrenie. het komt er op neer dat de hallucinaties ontstaan doordat je je hersens zo lang laat werken dat ze in de war raken en als je hersens in de war zijn merk je dat wel:wink: slapen en eten helpt hier tegen
J
JunkieEyesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb dit ook altijd, maar alleen als ik 2 nachten door wakken ben. Kzie dan in mijn kamer zwartje dingen voorbij schieten. In mijn speed-gedachtegang ben ik ervan overtuigd dat het muizen zijn. Ik ben er niet bang voor maar wil ze juist vangen, als ik dit dan ga proberen duurt het niet lang eer ik ze ook nog eens ga 'horen' en soms over mijn voet 'lopen' als ik aan mijn bureau zit.. Echt para word ik er dan van, als ik van de snelle af ben dan denk ik wel bij mezelf " omg, ge hebt u aangesteld jonge -_-" :')
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#10
het zien ervan niet echt, wel het voelen.
dit had ik voornamelijk bij paddo's, echt heel vervelend.
kwam gewoon omdat ik iets te vaak had getript op een te korte tijd.
magoed is een fout die je niet meer snel maakt.
was echt niet plezant trippen.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#11
vorige week dinsdag flink lopen hallucineren op speed :P na 4 dagen wakker te zijn en 10gr verder :P <-- dat nooit weer :P
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#12
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
youperdepoep zei:
ok, redelijk offtopic dit, maar het deed me denken aan deze film:
http://www.imdb.com/title/tt0405296/

A scanner darkly (met keanu reeves)
Klik om te vergroten...

Epic film :stoned: heb hem op dvd. Lang leven de ex-rental bak van de plaatselijke videotheek. :beer:
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ga slapeng dude :stoned:
j
jonko91Lid
01-01-2024, 00:00
#15
haha beetsjes overal beestjes
g
go-hard-o-go homeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja dit heb ik vorige weekend ook meegemaakt lol maar was toen ook al +- 50uur wakker en zag ook overal zwarte dingen en als ik naar men pc scherm bleef kijken begon dat ook te dansen enzo denk gewoon dat ik toen aan mijn maximum zat lol :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: maar toch zalig hihi
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#17
afraidtech zei:
vorige week dinsdag flink lopen hallucineren op speed :P na 4 dagen wakker te zijn en 10gr verder :P <-- dat nooit weer :P
Klik om te vergroten...



Dat zeg je nu :mrgreen:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#18
Shizzah zei:
afraidtech zei:
vorige week dinsdag flink lopen hallucineren op speed :P na 4 dagen wakker te zijn en 10gr verder :P <-- dat nooit weer :P
Klik om te vergroten...



Dat zeg je nu :mrgreen:
Klik om te vergroten...

dat klopt en het is mis gegaan vorige week:grin: 4 nachten en 5 dagen doorgegaan en weer 10 gram verder, maar dit keer nergens last van, 2 nachten daarvan de kroeg in geweest en de laatste nacht hadden de stamgasten mij door alhoewel de vrijdag ook wel, gezien mijn tientjeopvouw technieken erg ver omhoog is gegaan en de hele avond aan de fanta en nog steeds te veel energie:grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb 1 groot beest en dat is blauw/groen/roze. Zo lekker flashy. Kutding. :P Het is eigenlijk meer een fractal, maar na de pep zie ik er op de een of andere manier een kruipend, 8-potig insect in. :beer:

Maar die kleine "beestjes" zijn gewoon zwart hier.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is dat nou leuk? Met je pep-hoofd en al 4 nachten wakker.
Ik kan het me niet voorstellen.:grin:

En die beestjes he.. Ik probeer die gouden altijd te vangen!
Die zijn het lekkerste, en de paarsen zijn echt motherfuckers!
Maar bovenal: Kijk uit voor de groenen!!!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."