#1
Beestjes allemaal beestjes.................... schat dat hoort bij het uitwerken. Gewoon later gebeuren je gaat het nog leuk vinden. Ik vind het net kippevel maar echte beestjes heb ik nog nooit gezien en in me snijden is wel het laatste wat ik zou doen. Hallucineren is een van de bijwerkingen en die moet je over je heen laten komen anders belandt je nog op de PAAZ.
Veel gebruikplezier.................................
Borderliner![:smilingimp:]()
Veel gebruikplezier.................................
Borderliner

heb hem op dvd. Lang leven de ex-rental bak van de plaatselijke videotheek. 
