Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeestjes zien door speed

Beestjes zien door speed

38 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
b
borderlinerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beestjes allemaal beestjes.................... schat dat hoort bij het uitwerken. Gewoon later gebeuren je gaat het nog leuk vinden. Ik vind het net kippevel maar echte beestjes heb ik nog nooit gezien en in me snijden is wel het laatste wat ik zou doen. Hallucineren is een van de bijwerkingen en die moet je over je heen laten komen anders belandt je nog op de PAAZ.
Veel gebruikplezier.................................
Borderliner :smilingimp:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat hoort bij het uitwerken.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Dit zegt alleen wat over jou als persoon of over je hersenchemie. Ik gok het eerste.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#3
ok, redelijk offtopic dit, maar het deed me denken aan deze film:
http://www.imdb.com/title/tt0405296/

A scanner darkly (met keanu reeves)
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#4
borderliner zei:
Beestjes allemaal beestjes.................... schat dat hoort bij het uitwerken. Gewoon later gebeuren je gaat het nog leuk vinden. Ik vind het net kippevel maar echte beestjes heb ik nog nooit gezien en in me snijden is wel het laatste wat ik zou doen. Hallucineren is een van de bijwerkingen en die moet je over je heen laten komen anders belandt je nog op de PAAZ.
Veel gebruikplezier.................................
Borderliner :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Ghehe Ja de spichten/shadow people, beestjes of wat dan ook.. Of dat het lijkt dat het regent maar je zit binnen. Tsja het is een bijkomend verschijnsel als je een aantal dagen wakker bent van de pep. Maar als je er op gaat letten word je helemaal gestoord :P Dus take it, or leave it :wave:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ouwe!! das een geniale film! In de begin scene dacht ik echt dat het over Crystal ging, al die fucking beestjes! :grin: Ken je Waking life ook??
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
borderliner zei:
Beestjes allemaal beestjes.................... schat dat hoort bij het uitwerken. Gewoon later gebeuren je gaat het nog leuk vinden. Ik vind het net kippevel maar echte beestjes heb ik nog nooit gezien en in me snijden is wel het laatste wat ik zou doen. Hallucineren is een van de bijwerkingen en die moet je over je heen laten komen anders belandt je nog op de PAAZ.
Veel gebruikplezier.................................
Borderliner :smilingimp:
Klik om te vergroten...

schat, het hoort niet bij het uitwerken!, indirect heb je wel gelijk maar als je een paar nachten niet hebt geslapen en de pep begint uit te werken en je vermoeidheid keert dan dus keihard terug dan kan je door het slaapgebrek en het overwerken van de hersenen vreemde hallucinaties krijgen, maar niet iedereen heeft hier op de zelfde manier last van, ik heb het ook nooit erg gevonden, ik hou wel van trippen maar aangezien amfetamine geen trip middel is kun je dus concluderen dat je jezelf zwaar voor de gek aan het houden bent en bij sommige mensen kan dit leiden tot acute psychoses of acute schizofrenie. het komt er op neer dat de hallucinaties ontstaan doordat je je hersens zo lang laat werken dat ze in de war raken en als je hersens in de war zijn merk je dat wel:wink: slapen en eten helpt hier tegen
J
JunkieEyesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb dit ook altijd, maar alleen als ik 2 nachten door wakken ben. Kzie dan in mijn kamer zwartje dingen voorbij schieten. In mijn speed-gedachtegang ben ik ervan overtuigd dat het muizen zijn. Ik ben er niet bang voor maar wil ze juist vangen, als ik dit dan ga proberen duurt het niet lang eer ik ze ook nog eens ga 'horen' en soms over mijn voet 'lopen' als ik aan mijn bureau zit.. Echt para word ik er dan van, als ik van de snelle af ben dan denk ik wel bij mezelf " omg, ge hebt u aangesteld jonge -_-" :')
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#8
het zien ervan niet echt, wel het voelen.
dit had ik voornamelijk bij paddo's, echt heel vervelend.
kwam gewoon omdat ik iets te vaak had getript op een te korte tijd.
magoed is een fout die je niet meer snel maakt.
was echt niet plezant trippen.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#9
vorige week dinsdag flink lopen hallucineren op speed :P na 4 dagen wakker te zijn en 10gr verder :P <-- dat nooit weer :P
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
youperdepoep zei:
ok, redelijk offtopic dit, maar het deed me denken aan deze film:
http://www.imdb.com/title/tt0405296/

A scanner darkly (met keanu reeves)
Klik om te vergroten...

Epic film :stoned: heb hem op dvd. Lang leven de ex-rental bak van de plaatselijke videotheek. :beer:
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ga slapeng dude :stoned:
j
jonko91Lid
01-01-2024, 00:00
#13
haha beetsjes overal beestjes
g
go-hard-o-go homeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja dit heb ik vorige weekend ook meegemaakt lol maar was toen ook al +- 50uur wakker en zag ook overal zwarte dingen en als ik naar men pc scherm bleef kijken begon dat ook te dansen enzo denk gewoon dat ik toen aan mijn maximum zat lol :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: maar toch zalig hihi
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#15
afraidtech zei:
vorige week dinsdag flink lopen hallucineren op speed :P na 4 dagen wakker te zijn en 10gr verder :P <-- dat nooit weer :P
Klik om te vergroten...



Dat zeg je nu :mrgreen:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#16
Shizzah zei:
afraidtech zei:
vorige week dinsdag flink lopen hallucineren op speed :P na 4 dagen wakker te zijn en 10gr verder :P <-- dat nooit weer :P
Klik om te vergroten...



Dat zeg je nu :mrgreen:
Klik om te vergroten...

dat klopt en het is mis gegaan vorige week:grin: 4 nachten en 5 dagen doorgegaan en weer 10 gram verder, maar dit keer nergens last van, 2 nachten daarvan de kroeg in geweest en de laatste nacht hadden de stamgasten mij door alhoewel de vrijdag ook wel, gezien mijn tientjeopvouw technieken erg ver omhoog is gegaan en de hele avond aan de fanta en nog steeds te veel energie:grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb 1 groot beest en dat is blauw/groen/roze. Zo lekker flashy. Kutding. :P Het is eigenlijk meer een fractal, maar na de pep zie ik er op de een of andere manier een kruipend, 8-potig insect in. :beer:

Maar die kleine "beestjes" zijn gewoon zwart hier.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#18
Is dat nou leuk? Met je pep-hoofd en al 4 nachten wakker.
Ik kan het me niet voorstellen.:grin:

En die beestjes he.. Ik probeer die gouden altijd te vangen!
Die zijn het lekkerste, en de paarsen zijn echt motherfuckers!
Maar bovenal: Kijk uit voor de groenen!!!!!!
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik voelde me een havik vandaag.. Soms voel ik me ook een anemoon.
Maar daar komt 2cb aan te pas. :grin:
En als ik me een walvis voel ben ik toch echt aan het paddoen! :grin:
Die kringeltjes die ik nog niet zie, zijn kringeltjes. (No shit :P)
Misschien met wat Crystal zou de transformatie van kringeltje naar beestje naar monsters onder je huid wat makkelijk of moeilijker (wat jij wil) zijn.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."