Re: Welke drugs is dit?????? Help!!!!!!!!!!
Hartelijk dank trouwens iedereen voor zijn/haar overdenkingen. Ik heb mijzelf gister een week bedenktijd gegeven.
Mijn vriend zei dat hij zou stoppen als ik dat zou willen. Maar dat wil ik niet omdat het voer geeft voor meer leugens. Ik denk niet dat hij kan stoppen.
Wat betreft het slopen van je lichaam kan ik zeggen dat mijn vriend een behoorlijk overgewicht heeft. Hij eet en slaapt erg goed. Beter dan ik eigenlijk. Ik weet dus niet wat de lange termijngevolgen zijn voor hem specifiek. Juist omdat ik lees overal dat je er ondergewicht van krijgt en dat het jezelf uitput, maar dat doet het bij hem dus niet. Hij slaapt iedere nacht en ja, soms slaapt hij dan 3 uurtjes ofzo en andere nachten 14 uurtjes. Hij heeft een behoorlijk buikje
Ik maak mij meer zorgen om eventuele hersenbeschadiging, maar volgens trimbos is dat niet bewezen.
Eerder heb ik al aangegeven dat ik het het afgelopen jaar behoorlijk naar mijn zin heb gehad met hem. Geen rare dingen heeft hij gedaan en over dat geld..... hij zegt dat zijn verslaving hem dus inderdaad relatief weinig kost. (zoals hierboven beschreven)
Ik heb mij het afgelopen anderhalf jaar behoorlijk aan hem opgetrokken. Hij heeft mij eigenlijk over mijn energiedip en depressie achtige dingen overheen geholpen. Toen het slecht met mij ging, nam hij mij op sleeptouw en nu ben ik dus degene die er een erg gezond leven opna houdt met veel structuur en sport en gezond eten. Ik meldde mij regelmatig ziek van mijn werk, maar het afgelopen jaar is daar geen sprake van geweest.
Ik lift als het ware mee op zijn energie.
Ik praat hem echter niet goed. Ik liftte dus mee op zijn drugs. En ik heb niet hem leren kennen maar de drugs. Het was een illusie. Het vertrouwen en nog meer het resect voor hem zijn totaal verdwenen.
Wordt vervolgd.........