#1
Ik vond het vrij duidelijk ![:flushed:]()
Mister S zei:.. het is meer een vlokkerige substantie en ik kan het zo weer uitsmeren als ik wil.
Heb al wat genuttigd.. hij is best scherp en vliegt meteen door achter je keel in... maar er zit wel wat werking in.

kildeer zei:Mijn dex voldoet verder exact aan je beschrijving trouwens, is ook 73% zuiver en zeik- en zeiknat, inderdaad als yoghurt. Je zult het nooit tot poeder kunnen hakken, ik vermoed dat het door de hoge zuiverheidsgraad een beetje vlokkerig en plakkerig blijft (hoger dan 73% neemt amfetamine die vloeibare vorm aan).
Oom Klaas zei:75% vind ik dan weer ongeloofwaardig.
peppie zei:Pure amfetamine sulfaat is vloeibaar zo'n 95% de rest is bindmiddelen om het snuifbaar te maken![]()
Zoiets heb eens ergens gelezen![]()
En die 73% waar iedereen het zo vaak over heeft is geen normale pep, maar Dex.
De normale straat pep is een Racemisch mengsel van dex en levo.
Met elkaar hebben ze een sterkere werking dan afzonderlijk van elkaar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Racemaat
Een amfetamine is een chemische verbinding met de volgende basisstructuur:
De naam amfetamine is afgeleid van alpha-methyl-fenethylamine. En de naam fenethylamine is weer afgeleid van de functionele groepen waaruit hij is opgebouwd, namelijk een fenyl-, ethyl- en een aminegroep.
Amfetamine is een alkaloïde en de basis voor vele psychoactieve componenten. Amfetamine, oftewel speed, is op zichzelf wèl psychoactief, in tegenstelling tot diens chemische broertje fenethylamine dat zelf niet psychoactief is.
Amfetamines zorgen doorgaans voor een stimulerend effect. Amfetamines worden therapeutisch gebruikt, maar ook recreationeel.
Dit is meestal dextro-amfetamine (d-amfetamine), dextro staat voor een specifieke gedraaide amfetamine, levo-amfetamine (l-amfetamine) is het tegen gesteld gedraaide vorm van amfetamine, maar is minder potent. De amfetamines die je op straat vind zijn bijna altijd een mengsel van dextro-amfetamine en levo-amfetamine ( racmaatisch mengsel) met als straatnaam pep of speed.
Dit is meestal dextro-amfetamine (d-amfetamine), dextro staat voor een specifieke gedraaide amfetamine, levo-amfetamine (l-amfetamine) is het tegen gesteld gedraaide vorm van amfetamine, maar is minder potent.
De 'happy' variant (straat-amfetamine) is het Racemisch mengsel dextro/levo-amfetamine(-sulfaat) en geeft het gevoel alsof de zon altijd schijnt bovenin je hoofd. Je raakt helemaal in je element en voelt je 'on top of the world'. De lucht ziet er mooier uit, en mijn sociale behendigheden worden zwaar versterkt, gewoon simpelweg omdat ik me helemaal in mijn element voel. Voor mijn gevoel stijgt mijn hartslag hier ook minder door.
Wikipedia zei:Amphetamine, both as d-amphetamine (dextroamphetamine) and l-amphetamine (or a racemic mixture of the two isomers), is believed to exert its effects by binding to the monoamine transporters and increasing extracellular levels of the biogenic amines dopamine, norepinephrine (noradrenaline) and serotonin. It is hypothesized that d-amphetamine acts primarily on the dopaminergic systems, while l-amphetamine is comparatively norepinephrinergic (noradrenergic). The primary reinforcing and behavioral-stimulant effects of amphetamine, however, are linked to enhanced dopaminergic activity, primarily in the mesolimbic dopamine system.
W.F.L. zei:On top of the world voel ik me niet echt, dat is eerder iets wat ik gebruik om het effect van coke te omschrijven.
Ik vind dat een lijn pep snuiven is zoals bam, meteen een klap van 'n hamer tegen m'n kop en ik zo snel ga dat het een beetje beangstigend wordt.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."