#1
Pure speed bedoelt hij denk ik mee 100% en niet de snuifvorm die max 73/74% kan zijn?
Dus de base vorm ofzo.
Dus de base vorm ofzo.

kildeer zei:Mijn dex voldoet verder exact aan je beschrijving trouwens, is ook 73% zuiver en zeik- en zeiknat, inderdaad als yoghurt. Je zult het nooit tot poeder kunnen hakken, ik vermoed dat het door de hoge zuiverheidsgraad een beetje vlokkerig en plakkerig blijft (hoger dan 73% neemt amfetamine die vloeibare vorm aan).
Oom Klaas zei:75% vind ik dan weer ongeloofwaardig.
peppie zei:Pure amfetamine sulfaat is vloeibaar zo'n 95% de rest is bindmiddelen om het snuifbaar te maken![]()
Zoiets heb eens ergens gelezen![]()
En die 73% waar iedereen het zo vaak over heeft is geen normale pep, maar Dex.
De normale straat pep is een Racemisch mengsel van dex en levo.
Met elkaar hebben ze een sterkere werking dan afzonderlijk van elkaar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Racemaat
Een amfetamine is een chemische verbinding met de volgende basisstructuur:
De naam amfetamine is afgeleid van alpha-methyl-fenethylamine. En de naam fenethylamine is weer afgeleid van de functionele groepen waaruit hij is opgebouwd, namelijk een fenyl-, ethyl- en een aminegroep.
Amfetamine is een alkaloïde en de basis voor vele psychoactieve componenten. Amfetamine, oftewel speed, is op zichzelf wèl psychoactief, in tegenstelling tot diens chemische broertje fenethylamine dat zelf niet psychoactief is.
Amfetamines zorgen doorgaans voor een stimulerend effect. Amfetamines worden therapeutisch gebruikt, maar ook recreationeel.
Dit is meestal dextro-amfetamine (d-amfetamine), dextro staat voor een specifieke gedraaide amfetamine, levo-amfetamine (l-amfetamine) is het tegen gesteld gedraaide vorm van amfetamine, maar is minder potent. De amfetamines die je op straat vind zijn bijna altijd een mengsel van dextro-amfetamine en levo-amfetamine ( racmaatisch mengsel) met als straatnaam pep of speed.
Dit is meestal dextro-amfetamine (d-amfetamine), dextro staat voor een specifieke gedraaide amfetamine, levo-amfetamine (l-amfetamine) is het tegen gesteld gedraaide vorm van amfetamine, maar is minder potent.
De 'happy' variant (straat-amfetamine) is het Racemisch mengsel dextro/levo-amfetamine(-sulfaat) en geeft het gevoel alsof de zon altijd schijnt bovenin je hoofd. Je raakt helemaal in je element en voelt je 'on top of the world'. De lucht ziet er mooier uit, en mijn sociale behendigheden worden zwaar versterkt, gewoon simpelweg omdat ik me helemaal in mijn element voel. Voor mijn gevoel stijgt mijn hartslag hier ook minder door.
Wikipedia zei:Amphetamine, both as d-amphetamine (dextroamphetamine) and l-amphetamine (or a racemic mixture of the two isomers), is believed to exert its effects by binding to the monoamine transporters and increasing extracellular levels of the biogenic amines dopamine, norepinephrine (noradrenaline) and serotonin. It is hypothesized that d-amphetamine acts primarily on the dopaminergic systems, while l-amphetamine is comparatively norepinephrinergic (noradrenergic). The primary reinforcing and behavioral-stimulant effects of amphetamine, however, are linked to enhanced dopaminergic activity, primarily in the mesolimbic dopamine system.
W.F.L. zei:On top of the world voel ik me niet echt, dat is eerder iets wat ik gebruik om het effect van coke te omschrijven.
Ik vind dat een lijn pep snuiven is zoals bam, meteen een klap van 'n hamer tegen m'n kop en ik zo snel ga dat het een beetje beangstigend wordt.![]()
3970 zei:speedjunky69 zei:Ja heel soms kom je van dat soort twijfelachtige rommel tegen. Een slap excuus voor goeie speed.![]()
![]()
![]()
Zonder te testen is je uitspraak waardeloos; de speed die ik altijd koop voldoet wel aan zijn beschrijving, ook zo nat, moeilijk drogen....maar wel 73% getest...Dus eerst testen, dan roepen.
3970 zei:Er zitten hier veel mensen die aan de geur, kleur en vochtigheid van de "speed" kunnen zien hoe goed of slecht ie is voor ze hem kopen....helaas, ik kan het niet, en jij blijkbaar ook niet, daarom is er een testservice voor mensen zoals ons.![]()
Je zegt dat het nog natter was dan wat je normaal hebt en zelfs "bijna yoghurt". Zou ik toch verdacht vinden.Mister S zei:KlaasVaak zei:Waarom koop je dat dan? Zou ik toch niet zo gauw doen.
Ik kan toch vantevoren niet ruiken dat het niet opdroogt.
Haal bij een vast persoon en is ook een maatje van me.
Hij zei dat het wel redelijk spul was... is het ook wel.. werkt wel.
Chris Pontius zei:@ Teknozem
Verkeerde topic?
3970 zei:speedjunky69 zei:Ja heel soms kom je van dat soort twijfelachtige rommel tegen. Een slap excuus voor goeie speed.![]()
![]()
![]()
Zonder te testen is je uitspraak waardeloos; de speed die ik altijd koop voldoet wel aan zijn beschrijving, ook zo nat, moeilijk drogen....maar wel 73% getest...Dus eerst testen, dan roepen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."