Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gister mijn speed eventjes laten testen voor dat ik naar pokke herrie ging Heb hele goeie gevonden zat 70% in heb nu hooguit 3 kleine lijntjes gehad sinds gister middag en ben nu nog steeds klaar wakker"
"whehehe vind je ?"
"Ik ken het spul trouwens Ik koop het never meer t ruikt ontiegelijk naar wc eend dus wil niet weten waarmee het versneden is Heb nu GOED spul of nja goed t blijft slecht maar jullie begrijpen het wel Ik zou zeggen gooi die zooi weg en koop wat anders"
"in den helder getest"
"het is gewoon van de amfetamin normaal lost het olietje op als het gemaakt word,,het is gewoon niet echt goed klaargemaakt zegmaar,, Die vlokachtige vorm is niet erg ofzo,, heb ik ook je moet t gewoon goed snijden"
"is er niets je keel in geschoten? ik heb t zelfde n keer gehad maar dat kwam omdat de pep niet poederig genoeg was , dus schoot t zo men strot in, waarna et na men maag ging, Dat gaat irriteren en krijg je maagverkrampingen"
"het is en blijft ongezond maar als ik een nachtje doortrek zonder alcohol of wat ook te drinken heb ik nooit geen last ervan Maar ik heb zowieso van mezelf al energy dus zal daar wel door komme"