#1
peppie zei:W.F.L. zei:On top of the world voel ik me niet echt, dat is eerder iets wat ik gebruik om het effect van coke te omschrijven.
Ik vind dat een lijn pep snuiven is zoals bam, meteen een klap van 'n hamer tegen m'n kop en ik zo snel ga dat het een beetje beangstigend wordt.![]()
Waarschijnlijk heb je dan meer cafeïne dan pep gehad.
Echt goeie pep -boven de 60%- geeft bij mij wel dat gevoel.![]()
Ben ik het absoluut niet mee eens. Ik heb nooit het 'On top of the world' gevoel, en ik heb toch zeker vaak zat goeie taat gehad. Zegen dat iemand nog nooit goeie speed gehad heeft terwijl je heus wel weet dat niet iedereen hetzelfde reageert op drugs is nogal kortzichtig.
Ik ben overigens nooit verrot na gebruik, mits ik goed geslapen heb naderhand.
