Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreemde speed.. Komt iemand miss bekend voor?

Vreemde speed.. Komt iemand miss bekend voor?

48 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
peppie zei:
W.F.L. zei:
On top of the world voel ik me niet echt, dat is eerder iets wat ik gebruik om het effect van coke te omschrijven.

Ik vind dat een lijn pep snuiven is zoals bam, meteen een klap van 'n hamer tegen m'n kop en ik zo snel ga dat het een beetje beangstigend wordt. :grin:
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk heb je dan meer cafeïne dan pep gehad.
Echt goeie pep -boven de 60%- geeft bij mij wel dat gevoel. :)
Klik om te vergroten...

Ben ik het absoluut niet mee eens. Ik heb nooit het 'On top of the world' gevoel, en ik heb toch zeker vaak zat goeie taat gehad. Zegen dat iemand nog nooit goeie speed gehad heeft terwijl je heus wel weet dat niet iedereen hetzelfde reageert op drugs is nogal kortzichtig.

Ik ben overigens nooit verrot na gebruik, mits ik goed geslapen heb naderhand.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#2
peppie zei:
Maar ja zoals altijd is het per persoon verschillend
Klik om te vergroten...

Goed lezen is ook een vak :P
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#3
peppie zei:
peppie zei:
Maar ja zoals altijd is het per persoon verschillend
Klik om te vergroten...

Goed lezen is ook een vak :P
Klik om te vergroten...

Dan spreek je jezelf al tegen in je post. Goed nadenken voor je post is ook een vak?
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#4
:confused: :confused:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
peppie zei:
Waarschijnlijk heb je dan meer cafeïne dan pep gehad.
Echt goeie pep -boven de 60%- geeft bij mij wel dat gevoel. :)

Dex daarentegen heeft het net niet bij mij, het is net of er een soort plafond op zit tot hier en niet verder zeg maar.
Verslavend kan het wel zijn, omdat je niet verrot word van dex, en er ook nog wel op kan slapen.
Dus is het makkelijk om weer te nemen.
Als ik goeie pep neem heb je aan een paar lijntjes genoeg om de hele nacht wakker te blijven, en minstens 2 dagen behoorlijk verrot te zijn.
Dan hoef ik ook voorlopig niet weer te hebben :mrgreen:
Maar ja zoals altijd is het per persoon verschillend
Klik om te vergroten...

Uhm.. Denk dat het heel erg subjectief is. Ik ervaar, als ik eerlijk ben, nooit het gevoel dat ik de nummer 1 van de wereld ben, noch op pep, noch op coke. Eerder ervaar ik een grenzeloos zelfvertrouwen bij coke, en dit zelfvertrouwen (echtere in mindere mate) met meer energie bij pep.

Waarom ga je er meteen vanuit dat ik caffeine snuif? :tearsofjoy: Ik vind het gewoon geen manier om de high te omschrijven! En ja, heb zelf al +60% getest gesnoven en daar voelde ik mij ook niet "on top of the world" van. Zelf ben ik ook niet verrot van pep. En ik neem 3 lijntjes voor een hele nacht. En wat maakt pep van boven de 60% volgens jou zo goed? Ik ken het effect van caffeine wel, heb ook al zooi gesnoven waar meer caffeine in zat dan pep en geloof me dat ik zeg dat die verhouding niet echt op gaat voor de speed waar ik het over heb. Als er geen andere psychoactieve troep bij zit maakt het dus echt geen flikker uit of je nu een lijn legt die voor 50% bestaat uit amfetaminesulfaat en 50% bakmeel of een dubbel zo grote lijn die bestaat uit zuiver amfetaminesulfaat (73-74% amfetamine, 27-26% sulfaat, weet nu niet welke van de 2 juist is). Zelf snuif ik op dit moment dacht ik zooi van 40%-50% en ik ervaar niet bepaald een verschil met de beste pep die ik ooit gehad heb (+65%), behalve dat ik grotere lijnen moet maken.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar hoe weet je of die +60% dex is of of de racemische variant ?

Want daar kunnen ze niet op testen, het enige wat je dan weet is het Amf. gehalte.
Het kan dus zomaar dex zijn, en dat je de echte pep nog niet gehad hebt.
Het KAN zeg ik er bij, dus ik zeg niet dat het zo is.

En aangezien ik al wat langer meega en nu dus zo langzamerhand duidelijk het verschil weet, tussen de pep van nu en de pep van 20 jaar terug.

Bovendien staat er duidelijk bij : BRON : De Hollandse Psychonaut.
Dus het is niet van mij maar ik kan mij daar wel in vinden.

Maar we zijn nu een beetje offtopic
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
peppie zei:
Maar hoe weet je of die +60% dex is of of de racemische variant ?
Klik om te vergroten...

Wat heeft dat er nou mee te maken?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
peppie zei:
Maar hoe weet je of die +60% dex is of of de racemische variant ?

Want daar kunnen ze niet op testen, het enige wat je dan weet is het Amf. gehalte.
Het kan dus zomaar dex zijn, en dat je de echte pep nog niet gehad hebt.
Het KAN zeg ik er bij, dus ik zeg niet dat het zo is.

En aangezien ik al wat langer meega en nu dus zo langzamerhand duidelijk het verschil weet, tussen de pep van nu en de pep van 20 jaar terug.

Bovendien staat er duidelijk bij : BRON : De Hollandse Psychonaut.
Dus het is niet van mij maar ik kan mij daar wel in vinden.

Maar we zijn nu een beetje offtopic
Klik om te vergroten...

Wat je linkte was een subjectieve kijk op een high van een drug. Of het nu van DHP is of niet maakt daarbij geen zak uit. On top of the world is niet van toepassing op mij, punt andere lijn. :grin:

Ik heb al pep gehad waar ik gejaagd van werd, en pep waar ik chill van werd.. Doorgaans word ik van de meeste pep gejaagd. Denk dat het allemaal racemische is voorzover ik weet, maar ik heb 1x pep gehad waar ik eerder euforisch van werd dan opgefokt. Dat zal misschien dex geweest zijn. Wie zal het zeggen? Die +60% geteste was racemische, daar ben ik vrij zeker van. Maar goed, ik weet je binnen de komende tijd wel te vertellen of ik me nu on top of the world voel met dex op of niet.. :wave:
B
BliepLid
01-01-2024, 00:00
#9
k-z-m-k zei:
is dus gewoon onversneden (+-75% zuiver dus) pep... dat vocht is dus geen water maar olie ofzoiets, pasop zulk spul heeft de eigenschap nogal snel te vervliegen... voor de ongelovigen haal er maar eens 100 van en stop de niet in de vriezer, na 2 dagen zou t best kunnen dat er nog maar 95 inzitten. ik verpak het zelf altijd dubbel (2 of zelfs 3 gripzakkies derrond)

ook best niet uitsmeren op een cd-doosje maar wel op een spiegel of harde gladde steen, dan kun je het er na een paar minuuten meestal afschrapen (zonder plastic mee je neus in te snuiven)
Klik om te vergroten...

bij erg natte pep verlies je wel 1/3 van t gewicht bij t drogen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."