Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"is dus gewoon onversneden (+-75% zuiver dus) pep... dat vocht is dus geen water maar olie ofzoiets, pasop zulk spul heeft de eigenschap nogal snel te vervliegen... voor de ongelovigen haal er maar eens 100 van en stop de niet in de vriezer, na 2 dagen zou t best kunnen dat er nog maar 95 inzitten. ik verpak het zelf altijd dubbel (2 of zelfs 3 gripzakkies derrond) ook best niet uitsmeren op een cd-doosje maar wel op een spiegel of harde gladde steen, dan kun je het er na een paar minuuten meestal afschrapen (zonder plastic mee je neus in te snuiven)"