#1
@ ExceptionalInsight: adhd en add???? lijkt me sterkt ... want het zijn allebei tegenpolen van elkaar ... adhd ben je zwaar hyperactief door het teveel aan dopamine ( correct me if i spelt wrong ) bij add heb je te kort aan dopamine waardoor je trager reageer ... in erg gevallen lijkt het net of je alsheimer hebt ... je vergreet binnen een paar seconde wat je ging doen en gaat naar het volgende toe ..
mijn maatje is net als ik kok ... je wilt neit weten hoeveel dingne hij heeft aangebrand en laten overkoken ( kan de beste overkomen maar zoveel slaat echt alles )
@ honingolie: tnxx voor je antwoord .. tsjaa je lichaam vol gooien met ritalin is ook niet erg bevordelijk je kunt er goed depressief van worden en zo zijn er nog wel dat kleine addertjes onder het gras, maar ben wel met je eens dat hij niet moet experimenteren en dat hij uiteindelijk het best passende medicijn moet zien te krijgen , mocht dat dextro zijn ok mocht dat ritalin zijn ook goed
greetzzz gtje
mijn maatje is net als ik kok ... je wilt neit weten hoeveel dingne hij heeft aangebrand en laten overkoken ( kan de beste overkomen maar zoveel slaat echt alles )
@ honingolie: tnxx voor je antwoord .. tsjaa je lichaam vol gooien met ritalin is ook niet erg bevordelijk je kunt er goed depressief van worden en zo zijn er nog wel dat kleine addertjes onder het gras, maar ben wel met je eens dat hij niet moet experimenteren en dat hij uiteindelijk het best passende medicijn moet zien te krijgen , mocht dat dextro zijn ok mocht dat ritalin zijn ook goed
greetzzz gtje

zeker een x de moeite als je er een x aan kan komen, en anders temazepam 20 mg