Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDextroamfetamine?

Dextroamfetamine?

46 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is zeker wel de dex ja, ik ben er ook zeer over te spreken, lekker helder in je hoofd, eten is geen enkel probleem en niet zo brak op maandag. :smoke:

Alleen een beetje oppassen met doseren, van grote hoeveelheden word je wel erg vaag in je hoofd :grin: :grin:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn eerste ervaring met dex beleef ik op het moment al een erg ruime 48 uur wakker. Die tijd besteed aan het maken van een school werkstuk. Als ik het in een metafoor zou moeten beschrijven, zou ik het een hogesnelheidstrein noemen, aan het razen op een hoge snelheidslijn. Binnen zit je rustig....Wel een beetje hoofdpijn van het landschap dat voorbij schiet door de ruiten.


Wjoewie gelukkig is dat verslag bijna af, nog een paar uur, inleveren en dan mijn lichaam de rust gunnen, die het zeker verdiend heeft.... :openmouth:
j
joint20Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik krijg het van de dokter voorgeschreven, pure in capsules, wordt er onwijs rustig van..
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#4
dex is lekker voor je hoofd, euforisch, meer mentaal, minder jagend voor je lichaam

alleen ben ik nu nog wakker en heb al lang niet meer mijn bed gezien, blijf ik toch jammer vinden, zou graag iets hebben waardoor het plots uitwerkt en klaar
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gejaagd gevoel door je lichaam van speed is lekker juist :hearteyes:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Addick zei:
Gejaagd gevoel door je lichaam van speed is lekker juist :hearteyes:
Klik om te vergroten...

True :P
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Um zei:
dex is lekker voor je hoofd, euforisch, meer mentaal, minder jagend voor je lichaam

alleen ben ik nu nog wakker en heb al lang niet meer mijn bed gezien, blijf ik toch jammer vinden, zou graag iets hebben waardoor het plots uitwerkt en klaar
Klik om te vergroten...

:wave: oxazepam :hearteyes:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dextro en oxazepam , lekker combi :P

Het is wel fijn vind ik dextro, maar je word er idd wel paranoia van, erger dan pep vind ik zelf.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Skippy zei:
Dextro en oxazepam , lekker combi :P

Het is wel fijn vind ik dextro, maar je word er idd wel paranoia van, erger dan pep vind ik zelf.
Klik om te vergroten...

Het is en blijft natuurlijk niet goed, maar ik doe het puur en alleen als de werking van de pep eigenlijk niet meer merkbaar is en ik nog steeds niet in slaap kan komen en dan ook maar 1 tabletje van 10 mg.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik merk bij dex alleen dat ik meer paranoia ben en geestelijk vermoeid wordt als het uitwerkt als ik heb gesnoven heb.. Het werkt dan ook wat korter, wat wel weel een voordeel kan zijn als je niet te lang wakker wilt blijven.
Bommetjes van 30mg geven al een goede rush, niet te hard maar toch genoeg om lekker actief te zijn :mrgreen:

@joint20 hoeveel krijg je voorgeschreven dan per dag? Is het tegen ADD?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
honingolie zei:
Ik merk bij dex alleen dat ik meer paranoia ben en geestelijk vermoeid wordt als het uitwerkt als ik heb gesnoven heb.. Het werkt dan ook wat korter, wat wel weel een voordeel kan zijn als je niet te lang wakker wilt blijven.
Klik om te vergroten...

Dex werkt helemaal niet korter dan normale pep, maar juist veeeeeeeeeeeel langer! Toen ik het voor het eerst deed, ben ik bijna 90 uur wakker geweest op nog geen halve gram. Ik had me een beetje verkeken op de dossering, wat een fucking PARA was dat zeg!!!! :openmouth:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mischien bedoelt in verhouding met bom :) .
j
joint20Lid
01-01-2024, 00:00
#13
honingolie zei:
@joint20 hoeveel krijg je voorgeschreven dan per dag? Is het tegen ADD?
Klik om te vergroten...

20mg per dag. Het is idd tegen add, werkt beter als ritalin, dex heeft veel minder bijwerkingen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Addick zei:
Mischien bedoelt in verhouding met bom :) .
Klik om te vergroten...

Een bom dex werkt 5x langer door dan een bom normale speed.....
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#15
joint20 zei:
honingolie zei:
@joint20 hoeveel krijg je voorgeschreven dan per dag? Is het tegen ADD?
Klik om te vergroten...

20mg per dag. Het is idd tegen add, werkt beter als ritalin, dex heeft veel minder bijwerkingen.
Klik om te vergroten...

Yeah right.

Dextro wordt gegeven aan mensen bij wie ritalin niet goed of voldoende werkt. Ze beginnen niet voor niks met ritalin, dat is een stuk milder.

Ik gebruik beide en heb dit zelf ook niet anders ervaren.

Misschien dat jij minder bijwerkingen hebt met dextro en dat het voor jou beter werkt maar dat is heel wat anders dan "dex is beter en heeft minder bijwerking".
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb dit een aantal keer gebruikt, fijn spul, zeker fijn spul... een keer in de ochtend genomen en de hele dag aan het opruimen geweest :grin: Kan het nu nergens meer vinden helaas...
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marla Singer zei:
Addick zei:
Mischien bedoelt in verhouding met bom :) .
Klik om te vergroten...

Een bom dex werkt 5x langer door dan een bom normale speed.....
Klik om te vergroten...

Heb je wel es een bommetje van 20-30mg genomen? Dat werkt bij mij hoogstens 12-13 uur, terwijl als ik het gesnoven heb het al na zo'n 8 uur is uitgewerkt. Een halve gram is ook belachelijk veel :openmouth:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Marla Singer zei:
Addick zei:
Mischien bedoelt in verhouding met bom :) .
Klik om te vergroten...

Een bom dex werkt 5x langer door dan een bom normale speed.....
Klik om te vergroten...

Die mening kan ik niet met je delen.. Mijn Dex was 63% puur.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
honingolie zei:
Marla Singer zei:
Addick zei:
Mischien bedoelt in verhouding met bom :) .
Klik om te vergroten...

Een bom dex werkt 5x langer door dan een bom normale speed.....
Klik om te vergroten...

Heb je wel es een bommetje van 20-30mg genomen? Dat werkt bij mij hoogstens 12-13 uur, terwijl als ik het gesnoven heb het al na zo'n 8 uur is uitgewerkt. Een halve gram is ook belachelijk veel :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat is interesant.
Zelf doe ik bijna altijd een bommetje dus ik kan het niet bevestigen of ontkennen.

Hebben meer mensen deze ervaring ???
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#20
Marla Singer zei:
Addick zei:
Mischien bedoelt in verhouding met bom :) .
Klik om te vergroten...

Een bom dex werkt 5x langer door dan een bom normale speed.....
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde als ie dex snuift dat ie korter als bom (dex) werkte.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."