#1
Dat is zeker wel de dex ja, ik ben er ook zeer over te spreken, lekker helder in je hoofd, eten is geen enkel probleem en niet zo brak op maandag.
Alleen een beetje oppassen met doseren, van grote hoeveelheden word je wel erg vaag in je hoofd
![:grin:]()
Alleen een beetje oppassen met doseren, van grote hoeveelheden word je wel erg vaag in je hoofd
oxazepam 