#1
Re: Re:
Ik heb nooit Valium gebruikt maar een beetje wiet helpt altijd. Tenzij ik veel te veel genomen had, dan was ik gewoon genaaid! Weer een hele avond gek worden met mezelf. Ach ja. :P
psychopsychedelic zei:klap 20 mg valium en rook 5 gram wiet
succes![]()
Ik heb nooit Valium gebruikt maar een beetje wiet helpt altijd. Tenzij ik veel te veel genomen had, dan was ik gewoon genaaid! Weer een hele avond gek worden met mezelf. Ach ja. :P
zeker een x de moeite als je er een x aan kan komen, en anders temazepam 20 mg 