Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZijn er nog mensen die dit herkennen?

Zijn er nog mensen die dit herkennen?

45 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus je begint de avond rustig met speed het is allemaal zeer leuk vrolijk, bewegelijk, spraakzaam etc...
maar na een 6tal uur kom ik in een regelrechte hel terecht word opeens misselijk moet gewoon hele tijd neerliggen want vanaf ik wil rechtstaan word het volledig zwart voor mijn ogen en als ik niet terug zou zitten zou ik gewoon op de grond flauwvallen
als ik me rechtstel krijg ik een scherp ruisgeluid soms zoluid dat ik mensen niet meer hoor praten.
als ik er dan in slaag om toch rechttekomen en een afstand van 3 meter doe om een plasje te doen gaat men hart te keer alsof ik 3 km sprint ook hevig zweten hoort daarbij. Heb al veel drugs geprobeert maar dit is de enigste die me zo aftakeld na gebruik ben ik letterlijk een wrak
kan niet meer functioneren moet gewoon in mijn bed liggen en vooruit kijken na ongeveer 12 uur na laatste _____ snif begin ik terug te functioneren

De eerste 6 uur als de speed werkt zijn heerlijk, vind speed een van de beste drug, maar hetgeen wat ik meemaak erna zet me aan tot stoppen met speed. Speedgebruikers kunnen ongeveer inschatten wat ik moet meemaken :)

Voor de mensen die komen met antwoorden als teveel (1 keer in maand zelf minder)
eten (eet alle dagen portie groentjes)
ben een roker

mensen die dit ook hebben vertel wat jullie ervan vinden
mensen die oplossingen kennen?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Herkennen doe ik het niet maar als ik dit zo lees zou ik de conclusie trekken en stoppen. Dit zou het me niet waard zijn. Helpt het ook niet als je op een avond minder neemt? Dat zou ik als laatste proberen en daarna is het klaar. Dan ging ik op zoek naar een andere drug of kapte er helemaal mee.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
hmm vaag, heb int begin wel eens gehad dat ik misselijk werd beetje hart klopjes en zweetbui van ong 5 min lang, maar dat is tog anders
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
@ caatje

veel ja één keer het was 2 gram op avond was echt zo ziek als een hond 3 uur lopen kotsen heb wel lesje geleerd met hoeveelheden. Ik dacht ook eerst ja zal wel aan de hoeveelheid liggen maar deed dan 0.7 op pakweg dikke 4 uur ging allemaal zeer goed eerste 6 uur maar dan opeens kwam de misselijkheid en alle side effects die ik al opnoemde dus dat is ook geen oorzaak
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
@ Topic opener

Een vriend van me had ook een keer die symptomen die jij hier ongeveer opnoemt, die effecten kwamen ook ongeveer 6 uur na dat we warer begonnen met speed. Hij had alleen wel veel en veel minder speed gebruikt dan jou. Maar hij had er wel veel bier bij gedronken en weinig water tot zich genomen. Mischien had het daar mee te maken.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb wel soms dat ik een beetje speed snuif dat ik even misselijk wordt. Ik krijg het vreselijk warm, zweten, en bijna overwegen. Maar na een lekkere peuk is dit weg :).
Stop even met Speed, het is die aftakeling niet waard bro.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is herkenbaar voor me, maar dan enkel met gigantische dosissen van 1g op een avond ofzo. Misschien neem je gewoon wat teveel in 1 keer. Less is more by speed, heb ik hier al een aantal keren gelezen, en niets is minder waar.

Of probeer eens een andere dealer, of vraag naar dex.


edit: ow, nu lees ik pas dat je 0,7 op 4 u neemt.. Als het goeie speed is, dan is dat veel te veel, man. 0,25 is normaal gezien meer dan genoeg voor een maandelijkse gebruiker.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
eten, eten, en nog eens eten :rock:
S
S-pietfriekLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je moet meer eten, je eet je dagelijkse portie misschien.. maar je stoelgang gaat weetikveel hoeveel keer sneller. Dus eet bijvoorbeeld het dubbele ookal heb je geen honger.. En drink tot je ploft
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
S-pietfriek zei:
En drink tot je ploft
Klik om te vergroten...


Onjuist; zomaar liters vocht tot je nemen heeft weinig zin, en kan zelfs gevaarlijk zijn. Amfetamines drijven vocht af, vandaar ook de droge mond, droge ogen, zweten, blijven plassen. Wat wel belangrijk is, is dat je vocht tot je neemt en ook zorgt dat je lichaam daar iets van vast kan houden. Bijvoorbeeld één van de vele "Rehydration" sportdrankjes, of een warme bouillon. Niet zomaar liters water erin gieten, die komen er zo weer uit....
w
weed fanaticLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had dit 2 uur geleden nog. maar ik heb dan ook zo'n 3,5 gram gebruikt vanaf 24 geleden.
Ik heb wat xtra multivitaminen genomen 3 appel koeken en 3 reuze mergpijpen gegeten.
En ongeveer om het half uur neem ik een paar flinke slokken ranja of 7-up. ik rook wel veel by the way.
Maar in ieder geval voel ik me een stuk beter anno nu.
En jullie mogen mischien vinden dat ik overdrijf. maar ik heb nog 5 gram over en ik neem (wel minder dan de afgelopen 24) ongeveer 2 gram vanaf zodadelijk tot ongeveer morgen middag.
Dan is het s'avonds uitgewerkt en val ik als een blok in slaap tot de volgende ochtend.
Dan neem ik nog wat extra multi-vitaminen en 6 boterhammen met tonijn tomaat en mayonaise.
Daarbij doe ik het kalm aan en dan heb ik amper een kater.

Dit ritueel herhaalt zich bij mij zo om de 14 dagen sinds half december en daarvoor gebruikte ik ritalin ook om de 14 dagen ongeveer.
Maar met ritalin had ik dit soort verschijnselen net zo goed.

Je hebt gewoon teveel gehad binnen korte tijd, het lijkt wel of je lichaam de ongewenste effecten negeer tijdens het hoogte punt van de rush en voor straf je een backdraft geeft als het uitgewerkt is. :kots:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#12
weed fanatic zei:
stoer lulverhaal
Klik om te vergroten...

2 vragen:

1: Waarom reageer je op een topic van 14 maanden oud?

2: Waarom wil je zo graag dood?

Vroeg ik me zomaar af....
w
weed fanaticLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mike zei:
weed fanatic zei:
stoer lulverhaal
Klik om te vergroten...

2 vragen:

1: Waarom reageer je op een topic van 14 maanden oud?

2: Waarom wil je zo graag dood?

Vroeg ik me zomaar af....
Klik om te vergroten...

1: Ik ben zo high dat ik niet besefte hoe oud deze topic was.


2: De speed die ik neem is niet echt zuiver, kost maar E 5.00 per gram. moet wel meer nemen dan bijv bij 73% of 60% zuiver.
Die van mij is maar ong. 35% zuiver. (maar toch lekker).

en ook dit nog: het was niet de intentie om een stoer lul verhaal te vertellen over hoeveel ik wel niet aankan.
Als ik in mijn buurt speed zuiverder dan 50% kon krijgen zou ik ook niet meer dan max. 1 gram gebruiken in 24 uur.

Ik ben gewoon eerlijk geweest in mijn post, zo verlopen mijn dagen met speed nou eenmaal.
ik gebruik ong. 8 gram speed in een periode van 3 dagen eens in de 2 weken (die goedkope).
en ik neem om de vier uur ong. 400 mg en blijfdan wakker tot het op is.
Ik schaam me er eerder voor dan dat ik het stoer vind.
Maar aangezien dit internet is kan ik gewoon onder een alias over mijn ervaringen vertellen.
Zonder bang te wezen dat ik wordt veroordeelt door mensen in mijn omgeving.
Heh...het voelt zo goed om mijn hart te luchten.
Maar nu wordt ik veroordeelt door mede speed lovers hier in het DF.
Eerst een waarschuwing van Marla Singer voor stoer/opschepperig doen op het forum.
En nu jij met 'stoer lul verhaal'. Voor stoere lul verhalen moet je eens kijken in de topic 'hoeveel speed gebruik jij? 'n stukje terug in dit forum, met mensen die claimen bijv. al 10 jaar elke dag 1 gram snuiven en nog steeds in vorm zijn. Of eentje met zijn cocktails van ritalin een of andere benzo en nog een of andere pijnstiller.

Kort gezegd, het spijt me tegenover jullie als mijn vorige post de indruk gaf dat ik een popijopie ben van 14 die graag aandacht wil en daarom 'stoere' verhalen vertelt.
Ik hoop dat deze post wat meer duidelijkheid verschaft. :flushed: :(

I
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
weed fanatic zei:
En jullie mogen mischien vinden dat ik overdrijf.
Klik om te vergroten...

Misschien had je deze zin dan weg moeten laten en de informatie die je bij je post hierboven geeft, juist even erbij moeten vermelden...

Maar goed, excuses aanvaard en veel plezier verder op het forum!
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Marla Singer zei:
weed fanatic zei:
En jullie mogen mischien vinden dat ik overdrijf.
Klik om te vergroten...

Misschien had je deze zin dan weg moeten laten en de informatie die je bij je post hierboven geeft, juist even erbij moeten vermelden...

Maar goed, excuses aanvaard en veel plezier verder op het forum!
Klik om te vergroten...

Idemdito dan maar, lucht je hart, maar ik hoop dat je weet dat je flink verkeerd bezig bent!

Hoe oud ben je eigenlijk?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
5 euro per gram 35% is best net vind ik zelf, alles boven de 32% is lekker wat mij betreft. :)

Mike zei:
Hoe oud ben je eigenlijk?
Klik om te vergroten...

Papa-rol? :grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja, hier heb ik ook vaak last van.
Probeer dan iets te eten. Soep werkt bij mij erg goed tegen de misselijkheid.
Dat duizelige kun je niet veel aan doen, rustig opstaan en rustig gaan zitten.

Na 6 uur is je pep voor t meest uitgewerkt en word je gaar :( Ik zelf neem dan een paar dikke benzo's en ga slapen,maar dat is niet echt aan te raden.
k
kappahLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb precies hetzelfde probleem. 2 kleine lijntjes, eentje links en eentje rechts. Vervolgens zes uur lang de grootste lol! Daarna begint de hel. Zitten gaat goed, maar als ik opsta is mijn evenwicht weg en ben ik erg duizelig, soms tegen het flauwvallen aan.

Drink tijdens gebruik overigens genoeg water/cola. Voor de twee lijntjes wel veel bier gedronken. Tot drie dagen na gebruik nog steeds last van duizeligheid. Wel wordt dit steeds minder.

Verder erg last van hartkloppingen, zweten en niet kunnen slapen.

Geen speedzooi meer voor mij iig!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Het zal misschien helpen van niet te drinken ervoor want hartkloppingen en een verneukte bloeddruk krijg je dus vooral van die combinatie in mijn ervaring. :)
W
WeLoveItLid
01-01-2024, 00:00
#20
Na een uurtje of 6/7 ga ik me zeer lusteloos voelen, heb genoeg te doen maar verveel me eigen toch en wil niks anders dan muziek luisteren. Dit alles is na een uurtje of 2 verdwenen en wachten tot ik in slaap val :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."