#1
dubbelquote
Ik krijg altijd een lage bloeddruk na frequent speed gebruik. Vond het leuk om onder invloed met de bloeddrukmeter van mijn moeder te klooien, zo weet ik dat.Marla Singer zei:Drientje zei:Speed is een vaat verwijdend middel. Jou symptomen komen overeen met een te lage bloeddruk. Gewoon rustig aan doen met grote hoeveelheden, meer roken en dropjes eten.
Speed werkt juist vaatvernauwend en je hartslag gaat daarbij ook nog eens flink omhoog door pep. Het is met andere woorden dus onmogelijk dat je een lage bloeddruk krijgt tijdens speedgebruik! Sterker nog, onder invloed van een grote hoeveelheid pep, kan je bloeddruk zelfs schrikbarend hoge waarden aannemen. Dit uiteraard ook met de bijbehorende risico's!


anoniempje zei:Heeft ze geen adhd? want ik word ook loom en relxed van speed terwijl een andere staat te stuiteren![]()
3970 zei:Ook ik krijg een hogere bloeddruk als ik speed gebruikt heb, ik controleer het geregeld met zo'n polsmeetding...maar bij mijn vrouw zakt de bloeddruk vaak nog iets als ze speed op heeftErg vreemd, maar ze wordt meestal ook loom/relaxed van speed. Misschien volgende keer toch eens aan de huisarts vragen hoe dat kan komen
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."