Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZijn er nog mensen die dit herkennen?

Zijn er nog mensen die dit herkennen?

45 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus je begint de avond rustig met speed het is allemaal zeer leuk vrolijk, bewegelijk, spraakzaam etc...
maar na een 6tal uur kom ik in een regelrechte hel terecht word opeens misselijk moet gewoon hele tijd neerliggen want vanaf ik wil rechtstaan word het volledig zwart voor mijn ogen en als ik niet terug zou zitten zou ik gewoon op de grond flauwvallen
als ik me rechtstel krijg ik een scherp ruisgeluid soms zoluid dat ik mensen niet meer hoor praten.
als ik er dan in slaag om toch rechttekomen en een afstand van 3 meter doe om een plasje te doen gaat men hart te keer alsof ik 3 km sprint ook hevig zweten hoort daarbij. Heb al veel drugs geprobeert maar dit is de enigste die me zo aftakeld na gebruik ben ik letterlijk een wrak
kan niet meer functioneren moet gewoon in mijn bed liggen en vooruit kijken na ongeveer 12 uur na laatste _____ snif begin ik terug te functioneren

De eerste 6 uur als de speed werkt zijn heerlijk, vind speed een van de beste drug, maar hetgeen wat ik meemaak erna zet me aan tot stoppen met speed. Speedgebruikers kunnen ongeveer inschatten wat ik moet meemaken :)

Voor de mensen die komen met antwoorden als teveel (1 keer in maand zelf minder)
eten (eet alle dagen portie groentjes)
ben een roker

mensen die dit ook hebben vertel wat jullie ervan vinden
mensen die oplossingen kennen?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Herkennen doe ik het niet maar als ik dit zo lees zou ik de conclusie trekken en stoppen. Dit zou het me niet waard zijn. Helpt het ook niet als je op een avond minder neemt? Dat zou ik als laatste proberen en daarna is het klaar. Dan ging ik op zoek naar een andere drug of kapte er helemaal mee.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
hmm vaag, heb int begin wel eens gehad dat ik misselijk werd beetje hart klopjes en zweetbui van ong 5 min lang, maar dat is tog anders
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
@ caatje

veel ja één keer het was 2 gram op avond was echt zo ziek als een hond 3 uur lopen kotsen heb wel lesje geleerd met hoeveelheden. Ik dacht ook eerst ja zal wel aan de hoeveelheid liggen maar deed dan 0.7 op pakweg dikke 4 uur ging allemaal zeer goed eerste 6 uur maar dan opeens kwam de misselijkheid en alle side effects die ik al opnoemde dus dat is ook geen oorzaak
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
@ Topic opener

Een vriend van me had ook een keer die symptomen die jij hier ongeveer opnoemt, die effecten kwamen ook ongeveer 6 uur na dat we warer begonnen met speed. Hij had alleen wel veel en veel minder speed gebruikt dan jou. Maar hij had er wel veel bier bij gedronken en weinig water tot zich genomen. Mischien had het daar mee te maken.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb wel soms dat ik een beetje speed snuif dat ik even misselijk wordt. Ik krijg het vreselijk warm, zweten, en bijna overwegen. Maar na een lekkere peuk is dit weg :).
Stop even met Speed, het is die aftakeling niet waard bro.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is herkenbaar voor me, maar dan enkel met gigantische dosissen van 1g op een avond ofzo. Misschien neem je gewoon wat teveel in 1 keer. Less is more by speed, heb ik hier al een aantal keren gelezen, en niets is minder waar.

Of probeer eens een andere dealer, of vraag naar dex.


edit: ow, nu lees ik pas dat je 0,7 op 4 u neemt.. Als het goeie speed is, dan is dat veel te veel, man. 0,25 is normaal gezien meer dan genoeg voor een maandelijkse gebruiker.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Te veel in 1x waarschijnlijk, meer kan ik er ook niet van zeggen...
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik herken het niet heb alleen als ik een stuk of 10 lijnen op heb dat ik bloed ga kotsen .. :kots:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
scenemeisjeedana zei:
ik herken het niet heb alleen als ik een stuk of 10 lijnen op heb dat ik bloed ga kotsen .. :kots:
Klik om te vergroten...

euhhh, dat klinkt niet echt goed
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
scenemeisjeedana zei:
ik herken het niet heb alleen als ik een stuk of 10 lijnen op heb dat ik bloed ga kotsen .. :kots:
Klik om te vergroten...

Dan moet je bij 9 stoppen he...
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
zorg bij gebruik dat je iniedergeval goed eet en vitaminen binnen hebt zoals sinaasappelsap
en dat je veel heel veel drinkt! je moet jezelf er toe verzetten ook als je geen dorst hebt,
als je uitdroogt kan je deze verschijnselen krijgen.

anders ..
ben je waarschijnlijk gevoelig hiervoor en als je door gaat kan het tot wanen en paranoiede. psychoses leiden wat zich meestal openbaart rond de 23! wat door drugsgebruik dus naar bovenkomt.

kappen dan dus!!! :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Speed is een vaat verwijdend middel. Jou symptomen komen overeen met een te lage bloeddruk. Gewoon rustig aan doen met grote hoeveelheden, meer roken en dropjes eten.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Probeer eens wat minder te snuiven op 1 avond idd. En misschien wat tussendoor te eten en drinken zoals aquarius en banaan ofzo...Of vreet je helemaal klem voordat je gaat gebruiken...

Ik weet wel dat als ik zeg maar na 12 uur niks eten en alleen water dat als ik dan opsta van de bank om naar de wc te lopen ook een beetje dizzy ben, maar dan moet je eten, lichaam heeft energie nodig om door te blijven draaien. Ademen, zitten, kijken e.d. !kost ook energie!!
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Speed is een vaat verwijdend middel. Jou symptomen komen overeen met een te lage bloeddruk. Gewoon rustig aan doen met grote hoeveelheden, meer roken en dropjes eten.
Klik om te vergroten...

Maar als je vaten verwijdend worden krijg je toch juist een hogere bloeddruk? Ik vind het fijn om wat hogere bloeddruk te krijgen heb namelijk zeer lage bloeddruk...ik vind het daarom ook fijn om het lekker warm te krijgen van speed, heerlijk!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
hmm tis een antiek topic :(

Maar ik heb dat van zwart worden als je op staat ook wel eens gehad. Op een feest, in een tering warme zaal met xtc op. Ik denk gewoon te warm en te weinig drinken ofzo.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Drientje zei:
Speed is een vaat verwijdend middel. Jou symptomen komen overeen met een te lage bloeddruk. Gewoon rustig aan doen met grote hoeveelheden, meer roken en dropjes eten.
Klik om te vergroten...

Maar als je vaten verwijdend worden krijg je toch juist een hogere bloeddruk? Ik vind het fijn om wat hogere bloeddruk te krijgen heb namelijk zeer lage bloeddruk...ik vind het daarom ook fijn om het lekker warm te krijgen van speed, heerlijk!
Klik om te vergroten...
Ik heb het gechecked, speed is vernauwend. Dus komt er niet snel genoeg bloed naar je hoofd als je opstaat.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vindt als je wijs en gezellig wil gebruiken ( verantwoord)dan moet je goed naar je lichaam luisteren en kennen.
dan voorkom je al deze problemen.
als je speed of xtc gebruikt altijd goed eten en veel drinken hoe leip je ook bent daar kan je heus nog wel aan denken. :beer:
en af en toe je lichaam laten afkoelen.

dan loopt de avond gezellig en de volgende dag heb je ook niet zo last. :rock:

i
f
frietenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb dit ook gehad, 5 dagen lang door een bommetje van 0.2 g 68% pure dex. Gewoon eten in je strot duwen, jointje roken, lekker klaarkomen en een warm bad nemen. Herhaal dit tot je in slaap valt en je kan er weer tegen aan.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
hehehe met speed op wordt het inderdaad ergggg gezellig in bed :beer: en lang ook whahhaha
dat werkt zeker beter dan een slaapmiddel hehe :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."