Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Cola = cafeïne -> droogt uit. Als je er veel van drinkt kan dit wellicht de oorzaak zijn. Klik om te vergroten... op de hele dag heb ik 1 glas cola 1 glas bier en voor de rest alleen maar water gedronken. Zo'n twee uur nadat de trip starte heb ik zelfs nog wat gegeten (broodje unox). Voor de trip heb ik gewoon goed gegeten (brood) en goed gedronken (geen koffie of andere cafaine houdende dranken). Het lijkt haast de ideale situatie en toch gaat het best goed fout."
"Fresh zei: Blijft een beetje vaag met zulke klachten en gissen wat het geweest kan zijn. Het kan zoveel in- en externe oorzaken hebben. Ik zou me er niet druk om maken eigenlijk. Probeer het anders eens gewoon thuis met een halfje ofzo. Mocht dat ook niet goed lopen, dan zou ik het gewoon niet meer doen. Misschien kan je er gewoon niet tegen...dat bestaat ook nog. Drink je niet teveel water eigenlijk? Ook voor oppassen..dan worden je voedingsstoffen etc. ook niet goed opgenomen en kan het zijn dat je deze sneller uitplast en dus slapper gaat voelen. Suc6 ermee! Klik om te vergroten... dat ik er gewoon niet tegen kan lijkt me sterk. Het is drie keer eerder wel goed gegaan. Dat is juist zo vreemd."
"Muse24 zei: Als je de oorzaak weet, en dat is dat je er niet tegen kunt, stop je dan daadwerkelijk? Of blijft die nieuwsgierigheid het winnen waardoor je het toch weer zult gaan uitproberen om te kijken of je er nu niet naar van wordt. Vroeg ik me zo eens af. Klik om te vergroten... Dan stop ik er mee. De trip zelf is ook gewoon erg kut. Op dancevalley heb ik gewoon mijn hele dag vern**kt. Bovendien is het ook geen doen dat ik de week erna gewoon niet kan werken..."
"xjimmyx zei: Bedoel je soms dat als jij opstaat je zwart/wazig beeld krijgt met een soort druk op je hoofd? Daar heb ik ook een tijdje last van gehad, ben wat meer en gezonder gaan eten + meer slaap. En na 2a 3 dagen voelde ik me al beter, nu heb ik er helemaal geen last meer van. Maar aangezien jij dit al geprobeerd hebt? Verder kan je de omstandigheden van de keren dat xtc goed ging en de keren dat het niet goed ging vergelijken. Meer weet ik er ook niet van af, Succes Klik om te vergroten... Nee, dat ia het niet. Het wordt niet zwart en het drukt ook niet. Het is net of je hele evenwicht gebeuren niet meer werkt. Wanneer ik liep moest ik mezelf steeds corrigeren in het lopen, anders viel ik om. Daarbij kreeg ik enorme duizelingen in mijn hoofd (voor mijn gevoel soms tegen flauw vallen aan). De omstandigheden waren inderdaad bij elke xtc ervaring ongeveer hetzelfde."
"Gozer, je bent jezelf echt helemaal gek aan het maken. Als je zelf goed nadenkt weet je ook wel dat er geen politie komt die je huis doorzoekt, of je rekening onderzoekt. Je praat jezelf aan dat je gek wordt na xtc gebruik. Nogmaals: het is heel normaal je down te voelen na een avondje doorhalen met xtc. Bij de één is dit wat erger als bij de ander, en bij de één duurt het een dag en bij de ander twee weken. Stop met jezelf zo zielig te vinden en zet je schouders er onder! Gezond eten, goed slapen en je bent zo weer de man! Als je dat nou eens in je oren knoopt, komt het goed"
"gamerboy007 zei: achja, over 2 maand terug late checke.... ik merk ook niet veel van die ontsteking, ik voel me terug zoals voor ik xtc heb gebruikt. Klik om te vergroten... zie je nou wel... Niet te druk maken, dan komt het vanzelf goed"
"Kan me niet voorstellen dat je je nooit meer gelukkig zult voelen na 1x overmatig xtc gebruik. Naar mijn weten richt xtc pas psygolochische schade aan bij regelmatig veel gebruik. Zelf ben ik iemand die zich erg snel zorgen maakt over dingen, en merk dat dit na gebruik van xtc nog veel erger is. Wat je op die momenten niet moet doen is jezelf gek gaan praten. Het is erg makkelijk om jezelf gek te maken en de dip te verlengen. Ik denk dat je jezelf bang maakt met het idee nooit meer gelukkig te kunnen worden. Tuurlijk is dit niet zo! Je moet jezelf er van weten te overtuigen dat dit wel kan. Het was de nasleep van xtc dat je even kut deed voelen, en jijzelf die dit verlengd heeft, dat is wat je moet onthouden!"
"Hoe oud was je toen je voor het eerst experimenteerde ? Softdrugs:15 jaar, een joint. Harddrugs:20 jaar, XTC. Wat was je ervaring bij het gebruik? Softdrugs:Merkte er erg weinig van. Harddrugs:Positief, was een erg leuke ervaring welke opleiding volgde je toen ? Softdrugs: Mavo Harddrugs: HBO Industrieel Product Ontwerpen Wist je wat de effecten waren ? Softdrugs: Nee Harddrugs: Ja, van te voren erg veel nuttige informatie op internet gelezen. Wist je wat de risico's waren ? Softdrugs: Nee Harddrugs: Ja Wat was de reden om te proberen ? (nieuwsgierig / druk van buitenaf / ect.) Softdrugs: Druk van buitenaf. Geen nee durven zeggen tegen vrienden. Harddrugs: Erg nieuwschierig. Totaal geen druk van buitenaf. waren er mensen in je kring die al eerder geëxperimenteerd hadden ? Softdrugs: Ja Harddrugs: Ja Hoe was de voorlichting op school? Dit mag je geen voorlichting noemen. Het is propaganda, de grootste onzin wordt daar uitgekraamd. Hoe was de voorlichting van je ouders? Mijn ouders zijn erg van deze tijd, en hebben totaal geen problemen met softdrugs, zolang het met mate wordt gebruikt. Dat is ook altijd wat ze mij hebben meegegeven. Kon je ergens terecht met je vragen ? Internet Ben je een mannetje of eenvrouwtje ? Mannetje"
"Heb precies hetzelfde probleem. 2 kleine lijntjes, eentje links en eentje rechts. Vervolgens zes uur lang de grootste lol! Daarna begint de hel. Zitten gaat goed, maar als ik opsta is mijn evenwicht weg en ben ik erg duizelig, soms tegen het flauwvallen aan. Drink tijdens gebruik overigens genoeg water/cola. Voor de twee lijntjes wel veel bier gedronken. Tot drie dagen na gebruik nog steeds last van duizeligheid. Wel wordt dit steeds minder. Verder erg last van hartkloppingen, zweten en niet kunnen slapen. Geen speedzooi meer voor mij iig!"
"Hallo, Tot op heden heb ik 4 keer XTC en 1 keer speed gebruikt. De eerste drie keer XTC was geweldig! Ik had er altijd een super dag/avond op en had nooit veel last van 'de kater'. Nu ongeveer een half jaar geleden heb ik voor het eerst speed gebruikt. Gewoon 1 normaal lijntje. De avond was echt super! Totdat het uit begon te werken. Ik kreeg erg veel last van duizelingen en het wegvallen van mijn evenwicht. Dit was zo erg dat wanneer ik zat en vervolgens ging staan, ik soms echt bijna knock-out ging. Deze duizelingen en verlies van evenwicht hebben na het feest nog zo'n 5 dagen geduurt. Echt heel erg vervelend omdat ik hierdoor ook niet kon werken. Uit deze ervaring concludeerde ik dat speed gewoon niets voor we was en dat ik het volgende feestje wel weer een pilletje zou pakken. Dat deed ik dan ook. Een aantal weken terug heb ik op Dance Valley weer een driekwart pil gebruikt (oranje vw getest op 124 mg) wat neerkomt op zo'n 95mg. In tegenstelling tot andere keren dat ik xtc gebruikte werd ik nu niet energiek maar juist wat loom en kreeg zware benen. Voor een half uur nadat de pil inklapte heb ik me goed gevoeld. Daarna kwamen dezelfde duizelingen weer op. Nu erger dan die keer bij het gebruik van speed. Ik liep scheef en het feest kon me niet snel genoeg afgelopen zijn. Ook hierdoor heb ik weer 4 dagen niet kunnen werken en was mijn hele feest verkloot. Door deze ervaringen ben ik een beetje bang geworden om nog eens iets te gebruiken. Ik gebruik bijna nooit ( 2 keer per jaar op feestje) en zou het zonde vinden als ik dat niet meer kan doen. Ik ben trouwens een gezonde man van 24 jaar en weeg z'n 83 kg. Iemand dezelfde ervaring gehad, of heeft iemand enig idee hoe dit kan? Dank jullie wel!"