#1
Snuiven niet als classy zien 


ja maar mijn guy komt het bezorgenBounty zei:Winehouse zei:Iemand tips om de drempel tot gebruiken (speed)
te verhogen?
Hier is de drempel namelijk te laag:
1 smsje
binnen 1 uur
en voor 10 euro
Die van mij is lager, zes euro maar.
Misschien het nummer wissen? Misschien issie dan wel heel hoog maar geen idee hoe je 'm anders moet verhogen.
schizo_user zei:'T klinkt stom, maar misschien een keer wat teveel snuiven zodat je t de volgende keer niet zo makkelijk haalt. tis misschien een stom idee en heb je er helemaal niets aan maar t kwam in me op. Misschien heb je er wat aan.
Gr. Nsa
symbolisch de drempel verhogenSperSIZEboon zei:naar de praxis gaan, nieuwe drempel kopen
Kan toch ook nuchter.Adrenochroom zei:paddestoelen kopen in de smartshop, die dan nemen met de intentie je speedhabit los te laten, durven je eigen demonen aan te kijken
Bounty zei:Winehouse zei:Iemand tips om de drempel tot gebruiken (speed)
te verhogen?
Hier is de drempel namelijk te laag:
1 smsje
binnen 1 uur
en voor 10 euro
Die van mij is lager, zes euro maar.
Misschien het nummer wissen? Misschien issie dan wel heel hoog maar geen idee hoe je 'm anders moet verhogen.
funky_skunk_junky zei:Hoe goedkoper iets is, hoe sneller je het koopt![]()
funky_skunk_junky zei:Wat dat betreft kun je een uur tegen me aan lullen over harddrugs, daarin ben ik volledig leek.
Maar mijn reactie was bedoeld voor Klaas, omdat ie vroeg wat dat er mee te maken had, ik dacht geef even antwoord (of het ook een goed antwoord is, geen idee maar moet toch wat posten hier)
het gaat om kwaliteit, niet op prijs, ik betaal liever de volle met en ik ben denk ik niet de enigefunky_skunk_junky zei:Wat dat betreft kun je een uur tegen me aan lullen over harddrugs, daarin ben ik volledig leek.
Maar mijn reactie was bedoeld voor Klaas, omdat ie vroeg wat dat er mee te maken had, ik dacht geef even antwoord (of het ook een goed antwoord is, geen idee maar moet toch wat posten hier)
Petrovic zei:Kijk naar de reden waarom je gebruikt. Verzin een manier om dat tegen te gaan en dat is makkelijk. Maar om dat vol te houden is weer een ander verhaal.
cropp zei:het gaat om kwaliteit, niet op prijs, ik betaal liever de volle met en ik ben denk ik niet de enigefunky_skunk_junky zei:Wat dat betreft kun je een uur tegen me aan lullen over harddrugs, daarin ben ik volledig leek.
Maar mijn reactie was bedoeld voor Klaas, omdat ie vroeg wat dat er mee te maken had, ik dacht geef even antwoord (of het ook een goed antwoord is, geen idee maar moet toch wat posten hier)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."