Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep mijn record is 8 nachten wakker maar was paranoide,zag schimmen,onderweg naar huis werd ik echt wel bang en heb thuid toen een flinke dosis slaapmiddelen genomen om te slapen want ik durfde niet meer te slapen door de para's en schimmen,dacht ik moet het in de gate houden want dalijk gebeurd er wat....dat was de laatste keer dat ik zolang wakker ben gebleven..nu 1 nacht slapen dan een nacht overslaan,dat is nu mijn ritme en ik voel me er goed bij,voorwaarde is wel goed eten en naar buiten gaan (ik met mijn hond) voor frisse lucht en onder de mensen blijven komen en voldoende uitrusten,ik nooit meer zo lang wakker want je ka zo wakker worden op een gesloten afdeling als je niet uitkijk,gr ton combé"
"Ik gebruik aardig lang en meestal elke dag speed en als ik wil slapen of uitrusten neem ik een valium 10 mg, en daarbij drink ik ook dagelijks,o,o,o, wat gevaarlijk,welnee! als je voor jezelf maar weet wat je kan hebben en wat je tolerantievermogen is ten opzichte van de gebruikte middelen,maar dat heb je snel genoeg door als je het probeert,tuurlijk wel uitkijken..(eet na een valiumpje ook veel smakelijker dan alleen op de speed)"
"Mijn beste maat had ook peppara's, dacht dat tie belaagt werd door buren,dat ze als hij er niet was binnen waren geweest.Hij begin ketingkjes aan zijn deur te hangen,liep met pistool tussen zijn riem,elke keer moest ik dit voorzichtig proberen te ontkrachten want voor hem was het waar...uiteindelijk heeft hij zelfmoord gepleegt omdat hij zei in zijn afscheidsbrief dit niet meer aan te kunnen,...ik gebruik nog steeds en al jaren elke dag, heb geleerd niet te snel achterdochtig te zijn en onderschijdingsvermogen te maken tusssen wat is rieel en niet, en weet je het niet, afchecken kijken of het zo is zo stel je het voor je eigen geest veillig en hoef je niet angstig op je stoel te blijven zitten,is het aanhoudend,neem een paar bier een benzo'tje en ga slapen, dat probeer ik dan gr ton combé"
"Als je wil dat de drempel hoger komt te liggen ben je al aan 't stoppen, jij bepaalt de drempel!"