Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswanneer teveel ?

wanneer teveel ?

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,

wanneer vinden jullie als je te veel aan het doen bent?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eigenlijk nooit.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je weet-ik-veel-hoeveel uur stijf in je stoel zit omdat je bang bent dat je hart het begeeft als je meer beweegt.
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Eigenlijk nooit.
Klik om te vergroten...

ik durf het gewoon niet TE veel doen uit schrik om verslaafd te worden aan die shit...
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
burnevil92 zei:
Deranged zei:
Eigenlijk nooit.
Klik om te vergroten...

ik durf het gewoon niet TE veel doen uit schrik om verslaafd te worden aan die shit...
Klik om te vergroten...

Wanneer je lichaam het begeeft
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#6
In mijn ogen is 1 keer in de maand op het randje, ik probeer het nu 1keer op de 2-3 maanden te houden, maar dat ligt dan ook weer aan eventuele feestjes :P
Maar als je werk/school te lijden krijgt, uiterlijk en/of je gedrag beduidend begint te veranderen wordt het tijd te minderen!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Doordeweeks en ieder weekend is teveel voor mij, 2-3x/maand niet.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
door de weeks

en ik heb met me zelf afgesproken dat ik het alleen nog maar op grote feesten doe. (dus niet feestjes in n discotheek maar alleen op grote festivals en dagen zoals Koninginnedag Nieuwjaar enz enz)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
burnevil92 zei:
wanneer vinden jullie als je te veel aan het doen bent?
Klik om te vergroten...
Als ik te veel aan het doen ben zoek ik vooral.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
tsja wat is teveel...
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je het eigenlijk om de week doet in het weekend, je onderhand toch al 4 weekenden na elkaar hebt gedaan, met de insteek dat je daarna een paar weken ervanaf blijft, maar dat je het 5e weekend toch pakt. En het 6e weekend. En het 7e weekend...

Daarom is het bij mij nu op en houd ik dat even zo.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Teveel wanneer ik teveel negatief indicaties ontvang en je je even moet bedenken wat nou correct is voor jouzelf en je omstandigheden.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik neem ook nooit meer ... dus het is nooit teveel !

bijpakken ist verboten !!

Dus het is teveel als je bij pakt !
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ieder weekend gebruiken
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
als ik te veel aan het doen ben, dan raak ik het overzicht kwijt en maak ik niks af... :rolleyes:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#16
te veel is als je je slecht voelt als het bijna op is ....
te veel is als je omgeving zegt dat je eruit ziet als een meth junk.
iedere dag pep kan wel is te weinig zijn voor sommige, ik neem het iedere dag ochtend.
Ik zie er dus ook uit als of ik teveel op vakantie ben geweest.

:hearteyes:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wanneer mijn dagelijks leven er onder gaat lijden.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Teveel... Ik denk dat je teveel hebt gehad als ze je proberen te reanimeren in de ambulance op weg naar het ziekenhuis met 120 km per uur.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Enorme hartkloppingen & druk op je borstkas, hijgende & moeilijke ademhaling. (dat is ivm caffeine)

wanneer iedereen éffectief naar je staart. :(
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chris Pontius zei:
Als je weet-ik-veel-hoeveel uur stijf in je stoel zit omdat je bang bent dat je hart het begeeft als je meer beweegt.
Klik om te vergroten...

Yep.

Eigenlijk is het dom om bij te nemen & waarom eigenlijk uiteindelijk bekom je op dat terwijl je met die eerste lijn of miss paar sleutelpuntjes evenveel pret hebt.

echt ik vind die drug zo raar

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."