Beanhead zei:
Er is geen "juist" motief om drugs te gebruiken.
Toch vindt ik dat er ook goede motieven zijn, anders zou drugs inderdaad als slecht worden bestempeld. En daar ben ik het niet zo mee eens. Of drugs wel of niet slecht zijn, hangt enkel en alleen af van de gebruiker. Niet van de drugs zelf.
Mensen met een goed motief zullen er denk ik beter mee om kunnen gaan dan mensen met een slecht motief.
Maar je kunt het dan ook minder slechte en echt slechte motieven noemen. Als je dat beter vindt.
Ik vindt dat als je speed
constant gebruikt om minder sociale remmingen te hebben en je eigen negatieve gedachten te onderdrukken, ben je slecht bezig.
Begrijp me niet vekeerd. Ik gebruik het (in mijn geval mephedrone dan) ook wel voor dezelfde reden omdat ik het gevoel ook aangenaam vindt hoor, minder sociale remmingen, minder negatieve gedachten, je kunt veel makkelijker praten, enz... Maar ik gebruik het niet constant en ik probeer achteraf wel een oorzaak te vinden voor het feit dat ik anders niet zo sociaal ben.
Dat helpt mij enorm om in het dagelijkse leven wel sociaal te zijn, en dat zonder drugs.