Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensjes... Ik heb een vraagje he... Ik heb nu ong 5 dagen mijn growkit staan. Er begon net van die witte schimmel overheen te komen. Nou kwam ik er vanmiddag achter dat er ook een paar (hele) kleine puntjes groene schimmel inzitten Kan ik de hele bak nou weg gooien of is er nog wat aan te doen? Is het uberhaupt wel slecht of zal ik mij gewoon vergist hebben?? Groetjes"
"In ieder geval bedankt voor de reactie...hoop maar dat k het verkeerd heb gezien en anders is dat jammer dan"
"Hallo mensjes Ik heb voor de gein de schimmel er is uitgeschept...(eerst de lepel goed ontsmet) Het zat alleen in een hoek?? Heb ik nou nog kans dat het goed komt. Het was echt een donkergroene schimmel, maar het stonk totaal niet. Het rook gewoon naar paddestoel. Is dit wel een slechte schimmel.. T was het proberen waart, als het binnen een paar dagen erger word gooi ik hem gewoon weg. Waar kan ik dan eigenlijk een nieuwe growkit kopen, want ik weet niet echt precies hoe je dat helemaal zelf moet kweken en wat je er voor nodig hebt."
"Ik haal het ook elke keer weer weg, maar het komt steeds weer terug (hele kleine beetjes) Hij staat er nu al dik een week, maar het blijft bij een klein beetje schimmel... Zal de oogst toch niet lukken. De paddestoeltjes zijn nu ong 1,5 cm groot, maar er zitten kleine witte vlekjes schimmel op...Ik vraag me ook af wat dit is en of dat ook wel goed is? Misschien kan ik wel beter een nieuwe maken ja"
"Het stinkt niet.... Ze beginnen nu echt hard te groeien en zien er verder goed uit dus K plaats nog wel wat foto's"
"Dit heb ik dus ook. Er staat overal op internet dat je er een heleboel water bij in moet doen. Nou heb ik een paar dagen geleden zo'n growkit gehaald en in de instructies stond: Sproei de kit met een plantenspuit zodat de bovenkant licht vochtig is. Giet geen water direct in de growkit. Waar kan ik vanuit gaan? De zak is redelijk vochtig aan de binnekant, moet ik er niet meer water bij in doen zoals overal beschreven staat??"
"Ik ben vorige week dinsdag begonnen met de kuur. De eerste paar dagen waren verschrikkelijk, want ik was echt ontzettend duizelig, misselijk en voelde me gewoon heel raar ervan. Net alsof ik een of andere drugs ophad zonder de leuke effecten daarvan, dus mijn ervaring met champix was niet echt geweldig. Dit duurde ongeveer 3-4 dagen. Daarna in het weekend ben ik er wel erg somber en down van geweest, maar de rest van de bijwerkingen was weg gelukkig. Nu 7 dagen later (Vandaag naar hogere dosis gegaan) gaat het eigenlijk wel prima. Geen zin meer om te roken (af en toe heb k wel zo'n momentje maar das snel weer weg) Het smaakt me ook niet meer, word ook niet shaggie meer van t niet roken. Ben der nu wel tevreden mee, maar heb ook verhalen gelezen van mensen die er na 2 weken weer helemaal depressief van worden , Dus ik ben benieuwd!"
"Ik wil binnekort, .naar een feestje weer eens MDMA gaan doen, xtc en SRRIs = verlaagde effecten, xtc en MAOIs = serotonine syndroom maar over xtc en tryciclische antidepressiva (Ik slik nou venlafaxine 75 mg) is nog weinig bekend (zeggen ze op erowid) dus om het veilig te spelen zeg ik maar dat je daar in het ergste geval ook serotonine overdosis van krijgt. nu is mijn vraag zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? heb je het al eens gehad en hoe ervaarde je dat, ook in welke mate heb je dit gehad, zover ik weet kan het van licht ergerlijk tot fataal gaan. Ik heb hiervoor een jaar al een andere medicatie geslikt, namelijk mirtazapine, hierbij heb ik wel eens een pilletje geprobeerd en dit ging wel goed. Ik weet nou eigenlijk alleen niet of dit heel erg verschillend werkt? En als ik mijn medicatie de dag van het feest niet inneem, maar dan de volgende dag weer, zou dit beter zijn? Alvast bedankt."
"Ik zat een beetje hier rond te kijken en zag instructies over het kweken van paddo's. Daarbij stond dat je de growkit helemaal moet vullen met water en dat dan een aantal uur later eruit moet gooien. Nou heb ik zelf zo'n growkit gehaald en in de instructies stond: Sproei de kit met een plantenspuit zodat de bovenkant licht vochtig is. Giet geen water direct in de growkit. Ik heb er dus maar een klein beetje water bij gedaan. Is dit wel goed. Waar kan ik nou het beste vanuit gaan? Er zit wel allemaal condens al in de zak. Moet ik er nog wat water in doen of kan ik het gewoon zo laten?? Groetjess"
"Ik heb een vraagje. Ik zag net staan dat bij het kweken van een growkit een hele lading water er bij in moet worden gegooit. Nou heb ik van het weekend zo'n kit gehaald, maar in de instructies staat: Sproei de kit met een plantenspuit zodat de bovenkant licht vochtig is. Giet geen water direct in de growkit. Waar moet ik nou van uit gaan? Ik heb er maar een klein beetje water in gedaan, maar in de zak zit wel allemaal vocht (condens) Moet ik er meer water bij in doen of zal het zo goed zijn?"