#1
clockcable zei:Ik weet wel dat ik echt niet op een leuke manier uit kan gaan zonder speed, dan maar verkeerd bezig zijn. 'Its better to burn out than to fade away'
Maar zou je het toch niet eens proberen, gewoon om iets voor jezelf te overwinnen. Bewijzen aan jezelf dat je best zonder kan.
Kun je dat niet, dan ben je verslaafd, en dan heb je toch een probleem.
Maar gebruik je elke dag speed ? Of alleen als je op stap gaat ?