#1
Beste mensen,
Ik lees al maanden alle berichten bij de speed afdeling op dit forum. Ik heb bijna elke post wel gelezen.
Ik ben helaas de afgelopen 2 maanden dagelijks gaan gebruiken en in die 2 maanden heb ik 5 gram speed gebruikt. Ik zal niet te diep gaan maar ik vind het wel echt vreselijk nu. Doordat ik me juist zo erin heb verdiept besef ik zo dat ik moet stoppen nu het nog kan. Een paar dagen geleden was ik nog helemaal verliefd door die zooi en nu voel ik niks meer als ik neem enkel dat ik nu paranoia wordt. Ik heb het idee dat ik onwerkelijk wordt.
En ik stoor me heel erg eraan dat overal op internet dezelfde informatie over amfetamine staat. het is zo algemeen. Wie kan me helpen aan een site of boek waar men echt diep op de amfetamine in gaat?
Op het moment ben ik echt wazig. Ken het gevoel niet echt schrijven. Ben er echt totaal niet bij. Ben duizelig, zie wazig en ben moe en buiten mezelf. Ik ben alleen thuis en ik probeer mijn paniek te balanseren en mezelf gerust te stellen. Jaja ik weet het mijn eigen schuld. Maar er is vaak een reden he, waarom mensen gaan beginnen met die shit. Dus ik vind niet dat het helpt om mensen af te gaan zeiken die gaan gebruiken en dan reageren uit onwetendheid.
Wat ik nu allemaal lul daarvan denk ik ook van wtf. Wat een gare zinnen en zo, normaal praat ik echt abn en veel beter en helderder. Maar je weet hoe het komt!
Gisteren heb ik ook moeten kotsen en zo maar er zat niks in me maag. Ben in deze 2 maanden al 10 kilo afgevallen. Ik was zo onzeker en vond mezelf zo dik. Nu wil ik eten maar lukt het niet. Woog eerst 73 en nu 60. Ik vind dat wel chill maar ik moet ook meer bewegen anders gaat het dadelijk hangen of zo!
Ik heb een aantal vragen:
1. Hoe groot is de kans dat ik nu een hartaanval krijg?
2. Hoeveel mensen per jaar gaan er dood aan speed en in welke omstandigheden komt dit het meeste voor?
3. Hoe kan je jezelf kalmeren wanneer je je para voelt?
4. Ik krijg vaak ijskoude benen en stijve kuiten bij mijn rechter been. Dan lijkt het wel of dat het dood is. Ook al ga ik dan in bad met 35 graden heb ik het nog koud! Ook krijg ik kringen op mijn benen. Dan ben ik bang dat ik trombose heb of dat ik dood ga.
5. Het gaat toch nergens over dat ik (en andere) op dit stadium bijv nog nemen en dan merk je niks? Volgens mij ga ik pas weer voelen als ik het 1 week niet heb gedaan. Maar ja ik wil het sowieso niet meer. Last van me hart nu een beetje of kramp daar in de buurt dan en blurry vision, etc.
Wat een onzin lul ik allemaal. But please take me seriously! Ik ben op het moment echt in de war.
UPDATE 2 AUGUSTUS 2010
k heb vrijdag de shit weg gegooid. En eigenlijk de dag nadat ik het had weg gegooid was het gelijk veel makkelijker om er objectief naar te kijken. Ik heb nu totaal geen behoefte eraan. Het enige jammere vind ik dat ik gewoon weer eet en zo. niet super veel gelukkig.
Ik ben zo blij dat ik uit de cirkel ben gestapt. Laatste dagen was het meer automatischme terwijl ik de effecten niet meer voelde. Zo moeilijk is het niet. En heb niet echt afkick verschijnselen. Voelde me enkel een beetje 'stoned' en nog en eens super moe.
Heb er echt veel van geleerd![:grin:]()
De reden dat ik er aan begon was om af te vallen. En toen merkte ik dat veel beter kon concentreren en focussen etc. Maar naar een poos merkte ik de effecten niet meer echt en werd ik er alleen maar paranoide van. Het was niet dat ik nachten door trok hoor. Heb wel een paar nachten gehad dat ik gewoon niet kon slapen. Maar voor de rest was het puur om gewoon ook wat afleiding en eens wat anders in me leven.
Ik ben zelfs blij dat ik het heb gedaan. omdat het me nu weer sterker heeft gemaakt en angsten heeft overwonnen.
Bedankt voor jullie reacties ik heb hier heel erg veel aan. Ik ben trouwens 1.71 en weeg nu inmiddels 62 kilo weer. Heb heel even rond de 60 gewogen. maar ik eet weer dus 62 is logisch.
Woog een jaar geleden iets van 73 en 62 is goed voor mij.
Ik lees al maanden alle berichten bij de speed afdeling op dit forum. Ik heb bijna elke post wel gelezen.
Ik ben helaas de afgelopen 2 maanden dagelijks gaan gebruiken en in die 2 maanden heb ik 5 gram speed gebruikt. Ik zal niet te diep gaan maar ik vind het wel echt vreselijk nu. Doordat ik me juist zo erin heb verdiept besef ik zo dat ik moet stoppen nu het nog kan. Een paar dagen geleden was ik nog helemaal verliefd door die zooi en nu voel ik niks meer als ik neem enkel dat ik nu paranoia wordt. Ik heb het idee dat ik onwerkelijk wordt.
En ik stoor me heel erg eraan dat overal op internet dezelfde informatie over amfetamine staat. het is zo algemeen. Wie kan me helpen aan een site of boek waar men echt diep op de amfetamine in gaat?
Op het moment ben ik echt wazig. Ken het gevoel niet echt schrijven. Ben er echt totaal niet bij. Ben duizelig, zie wazig en ben moe en buiten mezelf. Ik ben alleen thuis en ik probeer mijn paniek te balanseren en mezelf gerust te stellen. Jaja ik weet het mijn eigen schuld. Maar er is vaak een reden he, waarom mensen gaan beginnen met die shit. Dus ik vind niet dat het helpt om mensen af te gaan zeiken die gaan gebruiken en dan reageren uit onwetendheid.
Wat ik nu allemaal lul daarvan denk ik ook van wtf. Wat een gare zinnen en zo, normaal praat ik echt abn en veel beter en helderder. Maar je weet hoe het komt!
Gisteren heb ik ook moeten kotsen en zo maar er zat niks in me maag. Ben in deze 2 maanden al 10 kilo afgevallen. Ik was zo onzeker en vond mezelf zo dik. Nu wil ik eten maar lukt het niet. Woog eerst 73 en nu 60. Ik vind dat wel chill maar ik moet ook meer bewegen anders gaat het dadelijk hangen of zo!
Ik heb een aantal vragen:
1. Hoe groot is de kans dat ik nu een hartaanval krijg?
2. Hoeveel mensen per jaar gaan er dood aan speed en in welke omstandigheden komt dit het meeste voor?
3. Hoe kan je jezelf kalmeren wanneer je je para voelt?
4. Ik krijg vaak ijskoude benen en stijve kuiten bij mijn rechter been. Dan lijkt het wel of dat het dood is. Ook al ga ik dan in bad met 35 graden heb ik het nog koud! Ook krijg ik kringen op mijn benen. Dan ben ik bang dat ik trombose heb of dat ik dood ga.
5. Het gaat toch nergens over dat ik (en andere) op dit stadium bijv nog nemen en dan merk je niks? Volgens mij ga ik pas weer voelen als ik het 1 week niet heb gedaan. Maar ja ik wil het sowieso niet meer. Last van me hart nu een beetje of kramp daar in de buurt dan en blurry vision, etc.
Wat een onzin lul ik allemaal. But please take me seriously! Ik ben op het moment echt in de war.
UPDATE 2 AUGUSTUS 2010
k heb vrijdag de shit weg gegooid. En eigenlijk de dag nadat ik het had weg gegooid was het gelijk veel makkelijker om er objectief naar te kijken. Ik heb nu totaal geen behoefte eraan. Het enige jammere vind ik dat ik gewoon weer eet en zo. niet super veel gelukkig.
Ik ben zo blij dat ik uit de cirkel ben gestapt. Laatste dagen was het meer automatischme terwijl ik de effecten niet meer voelde. Zo moeilijk is het niet. En heb niet echt afkick verschijnselen. Voelde me enkel een beetje 'stoned' en nog en eens super moe.
Heb er echt veel van geleerd
De reden dat ik er aan begon was om af te vallen. En toen merkte ik dat veel beter kon concentreren en focussen etc. Maar naar een poos merkte ik de effecten niet meer echt en werd ik er alleen maar paranoide van. Het was niet dat ik nachten door trok hoor. Heb wel een paar nachten gehad dat ik gewoon niet kon slapen. Maar voor de rest was het puur om gewoon ook wat afleiding en eens wat anders in me leven.
Ik ben zelfs blij dat ik het heb gedaan. omdat het me nu weer sterker heeft gemaakt en angsten heeft overwonnen.
Bedankt voor jullie reacties ik heb hier heel erg veel aan. Ik ben trouwens 1.71 en weeg nu inmiddels 62 kilo weer. Heb heel even rond de 60 gewogen. maar ik eet weer dus 62 is logisch.
Woog een jaar geleden iets van 73 en 62 is goed voor mij.