Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik heb vragen die ik nooit kan vinden UPDATE!!!

ik heb vragen die ik nooit kan vinden UPDATE!!!

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Ik lees al maanden alle berichten bij de speed afdeling op dit forum. Ik heb bijna elke post wel gelezen.

Ik ben helaas de afgelopen 2 maanden dagelijks gaan gebruiken en in die 2 maanden heb ik 5 gram speed gebruikt. Ik zal niet te diep gaan maar ik vind het wel echt vreselijk nu. Doordat ik me juist zo erin heb verdiept besef ik zo dat ik moet stoppen nu het nog kan. Een paar dagen geleden was ik nog helemaal verliefd door die zooi en nu voel ik niks meer als ik neem enkel dat ik nu paranoia wordt. Ik heb het idee dat ik onwerkelijk wordt.

En ik stoor me heel erg eraan dat overal op internet dezelfde informatie over amfetamine staat. het is zo algemeen. Wie kan me helpen aan een site of boek waar men echt diep op de amfetamine in gaat?

Op het moment ben ik echt wazig. Ken het gevoel niet echt schrijven. Ben er echt totaal niet bij. Ben duizelig, zie wazig en ben moe en buiten mezelf. Ik ben alleen thuis en ik probeer mijn paniek te balanseren en mezelf gerust te stellen. Jaja ik weet het mijn eigen schuld. Maar er is vaak een reden he, waarom mensen gaan beginnen met die shit. Dus ik vind niet dat het helpt om mensen af te gaan zeiken die gaan gebruiken en dan reageren uit onwetendheid.

Wat ik nu allemaal lul daarvan denk ik ook van wtf. Wat een gare zinnen en zo, normaal praat ik echt abn en veel beter en helderder. Maar je weet hoe het komt!

Gisteren heb ik ook moeten kotsen en zo maar er zat niks in me maag. Ben in deze 2 maanden al 10 kilo afgevallen. Ik was zo onzeker en vond mezelf zo dik. Nu wil ik eten maar lukt het niet. Woog eerst 73 en nu 60. Ik vind dat wel chill maar ik moet ook meer bewegen anders gaat het dadelijk hangen of zo!


Ik heb een aantal vragen:

1. Hoe groot is de kans dat ik nu een hartaanval krijg?
2. Hoeveel mensen per jaar gaan er dood aan speed en in welke omstandigheden komt dit het meeste voor?
3. Hoe kan je jezelf kalmeren wanneer je je para voelt?
4. Ik krijg vaak ijskoude benen en stijve kuiten bij mijn rechter been. Dan lijkt het wel of dat het dood is. Ook al ga ik dan in bad met 35 graden heb ik het nog koud! Ook krijg ik kringen op mijn benen. Dan ben ik bang dat ik trombose heb of dat ik dood ga.
5. Het gaat toch nergens over dat ik (en andere) op dit stadium bijv nog nemen en dan merk je niks? Volgens mij ga ik pas weer voelen als ik het 1 week niet heb gedaan. Maar ja ik wil het sowieso niet meer. Last van me hart nu een beetje of kramp daar in de buurt dan en blurry vision, etc.

Wat een onzin lul ik allemaal. But please take me seriously! Ik ben op het moment echt in de war.

UPDATE 2 AUGUSTUS 2010
k heb vrijdag de shit weg gegooid. En eigenlijk de dag nadat ik het had weg gegooid was het gelijk veel makkelijker om er objectief naar te kijken. Ik heb nu totaal geen behoefte eraan. Het enige jammere vind ik dat ik gewoon weer eet en zo. niet super veel gelukkig.

Ik ben zo blij dat ik uit de cirkel ben gestapt. Laatste dagen was het meer automatischme terwijl ik de effecten niet meer voelde. Zo moeilijk is het niet. En heb niet echt afkick verschijnselen. Voelde me enkel een beetje 'stoned' en nog en eens super moe.

Heb er echt veel van geleerd :grin:

De reden dat ik er aan begon was om af te vallen. En toen merkte ik dat veel beter kon concentreren en focussen etc. Maar naar een poos merkte ik de effecten niet meer echt en werd ik er alleen maar paranoide van. Het was niet dat ik nachten door trok hoor. Heb wel een paar nachten gehad dat ik gewoon niet kon slapen. Maar voor de rest was het puur om gewoon ook wat afleiding en eens wat anders in me leven.

Ik ben zelfs blij dat ik het heb gedaan. omdat het me nu weer sterker heeft gemaakt en angsten heeft overwonnen.

Bedankt voor jullie reacties ik heb hier heel erg veel aan. Ik ben trouwens 1.71 en weeg nu inmiddels 62 kilo weer. Heb heel even rond de 60 gewogen. maar ik eet weer dus 62 is logisch.
Woog een jaar geleden iets van 73 en 62 is goed voor mij.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Gast, stop ermee als je er niet tegen kunt!
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Ik ben een meisje maar maakt niet uit :tongueout:
Ik waardeer je reactie maar ik snap echt naar een uitgebreidere reactie en antwoord op mijn vragen.

Ik vraag me ook af in welk geval ik naar het ziekenhuis moet. Ik heb het idee dat ik hulp nodig heb. Ik ben alleen thuis en zou niet weten wie ik kan bellen. Maar goed ik moet dit nu gewoon even ervaren maar ik zou graag antwoorden op mijn vragen willen. I'm serious. I feel so confused and affraid.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Het zou helpen als je even vermeldt hoeveel je hebt gebruikt. De kans dat je een hartaanval krijgt is echter praktisch non-existent. Het menselijk lichaam kan wel wat hebben hoor.
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Vandaag heb ik denk ik 300/400 mg op.
Ik had afgelopen zaterdag 2 gram pep gekocht waarvan ongeveer iets minder dan de helft over is. Gebruik er elke dag van en heb du snog ongeveer 700 mg.

Ik weet dus niet precies hoeveel ik op heb. Misschien is het wel 200/300 mg. Is dat echt super veel voor een dag?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

You'll survive, dat is niet veel. Toch maar voorzichtiger zijn voordat je écht hooked bent.
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

200 mg per dag
400 mg per dag
600 mg per dag
1 grm per dag

Vanaf waar word het echt extreem? En hoe kan ik zeg maar 200 mg zien als iets wat heel weinig is of veel? Aub een antwoord gebaseerd op hoge percentage pep en lage.

Ik denk dat ik gewoon heel veel beinvloed. Als ik in paniek raak dan lijken denken gelijk erger en extreem. DIe pijn bij me hart is dan denk ik gewoon kramp.

Kan ik ook nog antwoorden krijgen op mijn vragen? ^^ cant wait to her your answers!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

1. Hoe groot is de kans dat ik nu een hartaanval krijg?

Klein, maak je hier om maar geen zorgen!

2. Hoeveel mensen per jaar gaan er dood aan speed en in welke omstandigheden komt dit het meeste voor?

Aantal onbekend, meeste is geloof ik uitdroging

3. Hoe kan je jezelf kalmeren wanneer je je para voelt?

Rustig in en uit ademen en aan goeie dingen denken. Bv je eerste keer sex ofzo of iets leuks wat je hebt meegemaakt. In iedergeval niet aan speed oid

4. Ik krijg vaak ijskoude benen en stijve kuiten bij mijn rechter been. Dan lijkt het wel of dat het dood is. Ook al ga ik dan in bad met 35 graden heb ik het nog koud! Ook krijg ik kringen op mijn benen. Dan ben ik bang dat ik trombose heb of dat ik dood ga.

Komt door je zenuw, die zal wel een tik hebben gehad. Goed vitamine eten, en geduld hebben. Komt wellicht vanzelf goed.

5. Het gaat toch nergens over dat ik (en andere) op dit stadium bijv nog nemen en dan merk je niks? Volgens mij ga ik pas weer voelen als ik het 1 week niet heb gedaan. Maar ja ik wil het sowieso niet meer. Last van me hart nu een beetje of kramp daar in de buurt dan en blurry vision, etc.

Is tolerantie, niet meer gebruiken en nooit meer voelen!
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Bedankt voor de antwoorden! Dat waardeer ik zeer. Toen ik vroeger wel eens speed deed ging ik helemaal in paniek raken. Hartkloppingen, echt heftige shit. Maar merk wel dat ik al veel beter mee kan om gaan. Ik had even een pep-talk nodig en het gaat al beter. Ik probeer me op iets anders te focussen.

mag ik nog antwoorden over die mg pep en wat veel is? :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Iedere dag pep is al teveel mijn inziens.
Enne geen dank hoor!
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Waarom blijf je nog speed nemen als je constant bang bent voor extreme ziektebeelden als hartaanvallen en trombose? Als ik daar in mijn speedtijd telkens aan gedacht zou hebben zou ik echt gek worden.

Misschien is het beter om van dagelijkse lage doseringen naar een wekelijkse binge te gaan? Waarschijnlijk is het fysiek wel ongezonder om te bingen, maar als je bijvoorbeeld in het weekend een nachtje doorgaat en ook kk strak staat dan ben je na die binge ook wel weer even klaar met speed. De werking van de speed is ook veel fijner als je het een week niet hebt gehad. Net zoals met alcohol eigenlijk, als je iedere dag 6 flesjes drinkt ga je het te lekker vinden, maar als je jezelf lazarus zuipt op zaterdag dan heb je die dagen erna echt even geen zin om te drinken.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Zo makkelijk ga je niet dood aan speed hoor..En meestal is het dan inderdaad uitdroging als gevolg..Niet de speed zelf..

Ik ken meerdere mensen die dagelijks 400-800 mg naar binnen werken en die het gewoon 'moeten' om te kunnen functioneren..Deze mensen zitten er dan ook al wel een paar jaar flink aan..Er zijn dagen bij dat ze ff niks pakken en heel even slapen bijvoorbeeld, maar ga er maar niet van uit dat dat een lekkere rust geeft ofzo..
Als ze weer iets moeten doen (werk bv) stoppen ze hun neus weer vol..

Als je nog niet echt bekend bent met speed zijn deze doseringen natuurlijk wel hoog en krijg je idd last van hartkloppingen/paniek..Maar dan moet je dus ook niet meer bijpakken he :wave:
Als je jezelf gerust kunt stellen en niet bijpakt kan er vrij weinig gebeuren en moet je het gewoon rustig laten uitwerken
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Het topic mag dicht. De vragen zijn beantwoord.
Bedankt.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Herkenbaar verhaal, zat in dezelfde situatie met ongeveer dezelfde ferquentie, wel iets minder. Het belangrijkste is dat je de oorzaak aanpak, je geeft aan het niet erg te vinden dan je afvalt, dit kan een van de valkuilen zijn. Als je bijvoorbeeld naar sporten kijkt valt je ook goed af, zit beter in je vel en is ook nog eens gezond, veel meer pluspunten dus. Hoe zat je voor je gebruik eigenlijk in je vel? Wat verlegen, onzeker, slechte concentratie?

3. Hoe kan je jezelf kalmeren wanneer je je para voelt?

Rustig in en uit ademen en aan goeie dingen denken. Bv je eerste keer sex ofzo of iets leuks wat je hebt meegemaakt. In iedergeval niet aan speed oid
Klik om te vergroten...
Beter niet aan sex denken, dan krijg je een ferquente ademhaling en een hogere ademhaling wat je bij amfetamine gebruik ook hebt. Wat je wel kan doen is rustig op je bed liggen, dingen rationaliseren en met je buik gaan ademhalen; dit doe je zo: Handen op de buik en daar de ademhaling vandaan gaan halen zodat de beweging bij de handen plaats vind en niet bij de borst. En het meest simpele: geen speed nemen.

1. Hoe groot is de kans dat ik nu een hartaanval krijg?
Bij roken is bekend dat de kans op een hartaanval signicant hoger is, ik dacht wel een aantal keer. Amfetamine zorgt voor een veel hogere bloeddruk en is het dus ook logisch dat de kans nog hoger ligt dan nicotine gebruik. Ik weet dit zo goed als zeker, heb even geen zin om op pubmed te zoeken.

2. Hoeveel mensen per jaar gaan er dood aan speed en in welke omstandigheden komt dit het meeste voor?
Kom ik binnekort nog wel op terug, misschien kan ik wat vinden.

4. Ik krijg vaak ijskoude benen en stijve kuiten bij mijn rechter been. Dan lijkt het wel of dat het dood is. Ook al ga ik dan in bad met 35 graden heb ik het nog koud! Ook krijg ik kringen op mijn benen. Dan ben ik bang dat ik trombose heb of dat ik dood ga.
Je zenuwen maken overuren met al die neurotransmitters en daarbij en de bloedomloop ook nog eens verneukt door de vaatvernauwende werking en de hoge bloeddruk. Wel bekend verschijnsel, meestal teveel genomen dus, even minder nemen voortaan dus en uiteraard beter helemaal niet in jou situatie maar dat snap je wel.

5. Het gaat toch nergens over dat ik (en andere) op dit stadium bijv nog nemen en dan merk je niks? Volgens mij ga ik pas weer voelen als ik het 1 week niet heb gedaan. Maar ja ik wil het sowieso niet meer. Last van me hart nu een beetje of kramp daar in de buurt dan en blurry vision, etc.
Ups en downs hoort het te geven en dat is bij jou niet het geval, dan zit je in die bekende vicieuze cirkel wat je ook wel ziet, zorg op zijn minst dat je die ups en downs weer voelt en ga dan werken als je daar zin in hebt en van jezelf houdt eens even te stoppen met gebruik. Dan zie je pas echt waarom je gebruikt waar je mogelijk voor vlucht en kan je echt je problemen aanpakken.

Hopelijk heb je er wat aan. Veel succes in ieder geval. :)
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Thanks! Ik merk wel dat ik deze week andere pep heb en ik daar dus alleen maar gaar van word. De pep van 7 dagen geleden was veel leuker. Werd er blij van. Dus kan ook aan de pep liggen. maar goed. Stoppen is het beste. Want het is nu gewoon een gewoonte aan het worden uit verveling.

Ja ik ben eigenlijk al jaren depri. Maar ook wel leuke momenten in mijn leven natuurlijk. De vakantie is gewoon het probleem. Dus ik moet meer dingen inplannen om iets te doen.

Het is niet dat ik niks voel. Ik voel me gewoon in een soort roes. Heel erg gefocused op een ding. En ik heb nu ook niet echt prikkels om blij van te worden. Wanneer ik muziek luister of zo dan komt er soms wel een prikkel. Maar het is meer een soort hersendood nu. Gelukkig is drugs dus niet zo dat je forever kan doorgaan en na maanden nog steeds elke dag de effecten van speed hebben.
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Over die hoeveelheid wat veel en wat weinig is, dat is natuurlijk heel subjectief.

Maar wel vind ik een logische en niet zo heel subjectieve benadering dat het iig te veel is als er gewenning optreed. Wanneer je gewenning krijgt moet je meer gaan gebruiken en zul je dus in de toekomst nog meer gewenning krijgen. Oftewel, dat is niet houdbaar en een doodlopend pad zodra je gewenning begint te krijgen en meer nodig hebt.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Wackie zei:
Over die hoeveelheid wat veel en wat weinig is, dat is natuurlijk heel subjectief.

Maar wel vind ik een logische en niet zo heel subjectieve benadering dat het iig te veel is als er gewenning optreed. Wanneer je gewenning krijgt moet je meer gaan gebruiken en zul je dus in de toekomst nog meer gewenning krijgen. Oftewel, dat is niet houdbaar en een doodlopend pad zodra je gewenning begint te krijgen en meer nodig hebt.
Klik om te vergroten...

Bedenk wel dat gewenning alleen geldt voor de "gewenste" effecten. Het is niet zo dat als je door tolerantie een dubbele dosis neemt als waarmee je begon, dat je lichaam het makkelijker weg kan werken en dat het net zo ongezond is als de dosis waarmee je begon. Het is dan dubbel zo ongezond voor dezelfde werking.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Ga je ook nachten door?
Dat is funest voor para,en het praten/wazig zijn oa.
Chronisch slaap tekort doet fouten gaan maken want je motoriek = vertraagd / verstoord..
Als jij een chronisch slaaptekort heb opgebouwd word je anders in je handelen gewoon.
En achteraf niet weten meer precies wat je deed in situatie's.
Dat komt neer op dat je niet bewust van de fouten je dan maakt.
Dit telt voor de nuchtere mens ook,gooi daar wat pep overheen 2 maanden terwijl er depressieve gevoelens aanwezig zijn dan doet het wel wat met je!!
Gebruik zelf voor €12:00 middag ivm slaap en dan gooi ik nog een benzo'tje of iets er tegenaan.
Pak je rust en zorg voor genoeg slaap,maar niet overdreven dus bouw een ritme op en over 2 maanden zal er een stuk rust zijn.

Enigste ding is het moeten stoppen van de speed en dit hoeft niet persee moeiijk te zijn al voelt het wel zo.Het is kwestie van eruit stappen die cirkel.

Succces :wave:

Ps. dan heb ik het nog niet over het voedingselement gehad (vergeten) ook groot belang.
En na 2 maanden,test je speed dan weet je wat je neemt ..
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Hee Unique, ik heb niet alle antwoorden letter voor letter gelezen, maar volgens mij heb ik nog wel een paar (belangrijke) dingen waar je misschien wat aan hebt!

Qua kennis: Bijna iedereen weet deze site wel te vinden, maar er zijn weinig mensen die de site Echt lezen: Erowid. --> http://www.erowid.org/chemicals/meth/meth.shtml
Staat vast alles in wat je maar wil weten over speed (maar dan in het engels :)).
Bij de basics kwam ik nog iets tegen wat misschien met je reactie van je lichaam heeft te maken: Je zei iets over depressief: je hoeft het niet aan 'ons' te vertellen of je medicijnen voor neemt, maar een paar anti-depressiva (met MAO remmers erin) schijnen een hele slechte / gevaarlijke combinatie met speed te zijn.

Over dwingen om een slaapritme aan te nemen ben ik het zeker wel eens: ik heb mezelf ook eens gedwongen na een nachtje doortrekken en per ongeluk te laat nog bijnippen, om een GHB'tje erin te gooien en in elk geval weer een ritme op te pakken. Je lichaam kan alleen maar herstellen tijdens de slaap (als ik me niet vergis), dus zelfs al zijn het maar 3,5 uurtje slaap om mee te beginnen; je voelt wel echt beter!

Wat ik overigens niet uit je verhaal heb kunnen halen, is waarom je eigenlijk aan de pep bent geraakt. Had je nog een reden, doortrekken voor het een of het ander, of is het meer 'per ongeluk'? Wat ik je hier 'aanraad' is geen advies maar een noodoplossing hoor; maar als je toch weer de drang/nood hebt om naar de pep te grijpen, ga dan voor Dex in plaats van normale speed. Dat fuckt minder met je hersenen, het houdt je helderder en je wordt er niet para van. (en misschien wordt het daardoor ook makkelijker er helemaal af te blijven).

En volgens mij heb ik iets heel simpels niet in de antwoorden gelezen... Je zegt dat je 10 kilo bent afgevallen, en bovendien dat je last hebt van extreem koude ledematen. Mag ik daaruit de conclusie trekken dat je gewoon heel erg weinig eet?
Want de koude ledematen komen mij heel erg bekend voor van mensen die anorexia hebben, en dat is ook heel simpel uit te leggen: Als je zeg maar niets eet, dan heeft het lichaam geen brandstof om het hele gebeuren op gang te houden en warm te houden. In dat geval wordt het belangrijkste nog wel warm gehouden maar zullen 'uitstekende ledematen' zo koud mogelijk worden om zo min mogelijk warmte te verliezen. In het geval van anorexia patienten gaat het lichaam dan trouwens uiteindelijk over op het verbranden van eiwitten uit spieren en botten en wordt het lichaam langzaamaan afgebroken (en gaat kaduuk).
Wees gerust: bij jou is dat nog lang niet zo ver, maar het is wel belangrijk dat je jezelf goed genoeg in de gaten houdt om dat niet te laten gebeuren. Ik weet niet wat die kringen betekenen, maar het lijkt mij in elk geval een teken van lage weerstand en dat je lichaam er niet zo blij mee is. Jij vraagt: wanneer moet ik naar het ziekenhuis? Ik weet niet hoe lang je bent, maar als je gewicht bij 50 komt dan wordt het dus gevaarlijk voor je gezondheid.

Conclusie uit het iets te gedetailleerde geratel hierboven: Dwing jezelf om te eten! Ook als je aan de speed zit en je hebt geen honger, kan je vaak wel gokken of je lichaam behoefte heeft aan voedsel, en eigenlijk smaakt dat eten ook nog best (bij mij dan :)); Ik denk dat als je braaf een bescheiden ontbijtje, lunch en avondmaaltijdje pakt (liefst met voldoende vitaminen en mineralen), + slaap erbij kan pakken, dat je lichaam al een heleboel kan aansterken (zonder perse aan te komen :wink:).

Hee take care en
Always look on the bright side of life!
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Ik heb vrijdag de shit weg gegooid. En eigenlijk de dag nadat ik het had weg gegooid was het gelijk veel makkelijker om er objectief naar te kijken. Ik heb nu totaal geen behoefte eraan. Het enige jammere vind ik dat ik gewoon weer eet en zo. niet super veel gelukkig.

Ik ben zo blij dat ik uit de cirkel ben gestapt. Laatste dagen was het meer automatischme terwijl ik de effecten niet meer voelde. Zo moeilijk is het niet. En heb niet echt afkick verschijnselen. Voelde me enkel een beetje 'stoned' en nog en eens super moe.

Heb er echt veel van geleerd :grin:

De reden dat ik er aan begon was om af te vallen. En toen merkte ik dat veel beter kon concentreren en focussen etc. Maar naar een poos merkte ik de effecten niet meer echt en werd ik er alleen maar paranoide van. Het was niet dat ik nachten door trok hoor. Heb wel een paar nachten gehad dat ik gewoon niet kon slapen. Maar voor de rest was het puur om gewoon ook wat afleiding en eens wat anders in me leven.

Ik ben zelfs blij dat ik het heb gedaan. omdat het me nu weer sterker heeft gemaakt en angsten heeft overwonnen.

Bedankt voor jullie reacties ik heb hier heel erg veel aan. Ik ben trouwens 1.71 en weeg nu inmiddels 62 kilo weer. Heb heel even rond de 60 gewogen. maar ik eet weer dus 62 is logisch.
Woog een jaar geleden iets van 73 en 62 is goed voor mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."