Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik heb vragen die ik nooit kan vinden UPDATE!!!

ik heb vragen die ik nooit kan vinden UPDATE!!!

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

200 mg per dag
400 mg per dag
600 mg per dag
1 grm per dag

Vanaf waar word het echt extreem? En hoe kan ik zeg maar 200 mg zien als iets wat heel weinig is of veel? Aub een antwoord gebaseerd op hoge percentage pep en lage.

Ik denk dat ik gewoon heel veel beinvloed. Als ik in paniek raak dan lijken denken gelijk erger en extreem. DIe pijn bij me hart is dan denk ik gewoon kramp.

Kan ik ook nog antwoorden krijgen op mijn vragen? ^^ cant wait to her your answers!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

1. Hoe groot is de kans dat ik nu een hartaanval krijg?

Klein, maak je hier om maar geen zorgen!

2. Hoeveel mensen per jaar gaan er dood aan speed en in welke omstandigheden komt dit het meeste voor?

Aantal onbekend, meeste is geloof ik uitdroging

3. Hoe kan je jezelf kalmeren wanneer je je para voelt?

Rustig in en uit ademen en aan goeie dingen denken. Bv je eerste keer sex ofzo of iets leuks wat je hebt meegemaakt. In iedergeval niet aan speed oid

4. Ik krijg vaak ijskoude benen en stijve kuiten bij mijn rechter been. Dan lijkt het wel of dat het dood is. Ook al ga ik dan in bad met 35 graden heb ik het nog koud! Ook krijg ik kringen op mijn benen. Dan ben ik bang dat ik trombose heb of dat ik dood ga.

Komt door je zenuw, die zal wel een tik hebben gehad. Goed vitamine eten, en geduld hebben. Komt wellicht vanzelf goed.

5. Het gaat toch nergens over dat ik (en andere) op dit stadium bijv nog nemen en dan merk je niks? Volgens mij ga ik pas weer voelen als ik het 1 week niet heb gedaan. Maar ja ik wil het sowieso niet meer. Last van me hart nu een beetje of kramp daar in de buurt dan en blurry vision, etc.

Is tolerantie, niet meer gebruiken en nooit meer voelen!
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Bedankt voor de antwoorden! Dat waardeer ik zeer. Toen ik vroeger wel eens speed deed ging ik helemaal in paniek raken. Hartkloppingen, echt heftige shit. Maar merk wel dat ik al veel beter mee kan om gaan. Ik had even een pep-talk nodig en het gaat al beter. Ik probeer me op iets anders te focussen.

mag ik nog antwoorden over die mg pep en wat veel is? :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden

Iedere dag pep is al teveel mijn inziens.
Enne geen dank hoor!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."