#1
ik snap zelf niet dat ik nog nooit heb liggen kotsten van de pep met die rotzooi wat er allemaal in zit
same here... goed gezopen + pep lijntje =Winehouse zei:Ik heb ook vaak moeten kotsen van pep, dan had ik teveel genomen, of te weinig gegeten, of ik had erbij gezopen.
Scralemonkey zei:Ik gebruik nu ongeveer een jaartje dagelijks deze kutzooi. Ik haalde het telkens bij dezelfde persoon.
Ik ben nadien een week gestopt met pep en ondervond toen geen lasten. Later gebruikte ik het nog een maal en wéér moest ik braken na de uitwerking.
Thx
riflexz zei:Scralemonkey zei:Ik gebruik nu ongeveer een jaartje dagelijks deze kutzooi. Ik haalde het telkens bij dezelfde persoon.
Ik ben nadien een week gestopt met pep en ondervond toen geen lasten. Later gebruikte ik het nog een maal en wéér moest ik braken na de uitwerking.
Thx
Is ook logisch als je speed pakt elke dag?? Verspreid over een jaar... dat kan gewoon niet gezond zijn.. en dan vraag je is het normaal dat ik braak? Natuurlijk, en eigenlijk beantwoorde je eigen vraag in je topic
Taat zei:Wat riflex zegt is natuurlijk voor 99% waarschijnlijk de waarheid en het braken zal echt niet zijn omdat je het afgelopen jaar zo gezond hebt geleefd..
Máár: dat wist je inderdaad zelf al en ik ga daar verder ook echt niet over oordelen..
Maar stel dat een forum lid hier dezelfde symptomen ooit gehad zou hebben, wil het nog niet zeggen dat jij nu hetzelfde probleem hebt..
De oorzaak 'globaal' moge duidelijk zijn..
Het daadwerkelijke wat je mankeert en een oplossing niet, en die antwoorden zul je denk ik alleen bij een dokter vinden
Taat zei:Dus ik zou dan zeker even naar een dokter gaan mocht het aanhouden..
Ja, en als er onderzoek noodzakelijk is komen ook andere medische disciplines het te weten. Niets om bang voor te zijn dus.Komt dan in medische records
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."