Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBraken na het gebruik van pep

Braken na het gebruik van pep

24 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelf één keer gehad, binnen een minuut na het wegwerken van een relatief fors sleutelpuntje. Geen idee of het door de hoeveelheid kwam of door andere factoren, maar ik voelde me gedurende een minuut of twee intens kut (heftig zweten enzo), maar dat was binnen een handomdraai weer voorbij. Daarna voelde ik me ook niet slecht meer, maar het moest er gewoon even uit. Was wel een beetje een wazige situatie.
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ook wel een keer moeten kotsen na het gebruik van speed. Was één van de eerste keren en had toen absoluut te veel gebruikt en had er ook flink bij gedronken. Maar daarna nooit meer gehad.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kotsen/kokhalsen als dat 'heerlijke smaakje' los komt achter in je neus/keel zal bij iedere pepgenruiker wel zijn voorgekomen..
De symptomen die hierboven beschreven worden hebben weinig met de inslag te maken gezien het tijdstip, klinkt iig niet al te best!
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Scralemonkey zei:
Ik gebruik nu ongeveer een jaartje dagelijks deze kutzooi. Ik haalde het telkens bij dezelfde persoon.

Ik ben nadien een week gestopt met pep en ondervond toen geen lasten. Later gebruikte ik het nog een maal en wéér moest ik braken na de uitwerking.
Thx
Klik om te vergroten...

Is ook logisch als je speed pakt elke dag?? Verspreid over een jaar... dat kan gewoon niet gezond zijn.. en dan vraag je is het normaal dat ik braak? Natuurlijk, en eigenlijk beantwoorde je eigen vraag in je topic
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
riflexz zei:
Scralemonkey zei:
Ik gebruik nu ongeveer een jaartje dagelijks deze kutzooi. Ik haalde het telkens bij dezelfde persoon.

Ik ben nadien een week gestopt met pep en ondervond toen geen lasten. Later gebruikte ik het nog een maal en wéér moest ik braken na de uitwerking.
Thx
Klik om te vergroten...

Is ook logisch als je speed pakt elke dag?? Verspreid over een jaar... dat kan gewoon niet gezond zijn.. en dan vraag je is het normaal dat ik braak? Natuurlijk, en eigenlijk beantwoorde je eigen vraag in je topic
Klik om te vergroten...

Zolang jij dit medisch niet kan verklaren heb ik aan jouw reactie geen klote. Misschien moet je eerst eens wat lezen voor je hier komt bashen. Hier zijn mensen die al veel langer gebruiken zonder enige klachten.

Denk je dat ik zelf niet weet hoe erg het is om verslaafd te zijn ? Denk je dat ik er trots op ben ?
Jezus christ man

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."