Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBraken na het gebruik van pep

Braken na het gebruik van pep

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
riflexz zei:
Scralemonkey zei:
Ik gebruik nu ongeveer een jaartje dagelijks deze kutzooi. Ik haalde het telkens bij dezelfde persoon.

Ik ben nadien een week gestopt met pep en ondervond toen geen lasten. Later gebruikte ik het nog een maal en wéér moest ik braken na de uitwerking.
Thx
Klik om te vergroten...

Is ook logisch als je speed pakt elke dag?? Verspreid over een jaar... dat kan gewoon niet gezond zijn.. en dan vraag je is het normaal dat ik braak? Natuurlijk, en eigenlijk beantwoorde je eigen vraag in je topic
Klik om te vergroten...

Zolang jij dit medisch niet kan verklaren heb ik aan jouw reactie geen klote. Misschien moet je eerst eens wat lezen voor je hier komt bashen. Hier zijn mensen die al veel langer gebruiken zonder enige klachten.

Denk je dat ik zelf niet weet hoe erg het is om verslaafd te zijn ? Denk je dat ik er trots op ben ?
Jezus christ man
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat riflex zegt is natuurlijk voor 99% waarschijnlijk de waarheid en het braken zal echt niet zijn omdat je het afgelopen jaar zo gezond hebt geleefd..
Máár: dat wist je inderdaad zelf al en ik ga daar verder ook echt niet over oordelen..

Maar stel dat een forum lid hier dezelfde symptomen ooit gehad zou hebben, wil het nog niet zeggen dat jij nu hetzelfde probleem hebt..
De oorzaak 'globaal' moge duidelijk zijn..
Het daadwerkelijke wat je mankeert en een oplossing niet, en die antwoorden zul je denk ik alleen bij een dokter vinden
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Taat zei:
Wat riflex zegt is natuurlijk voor 99% waarschijnlijk de waarheid en het braken zal echt niet zijn omdat je het afgelopen jaar zo gezond hebt geleefd..
Máár: dat wist je inderdaad zelf al en ik ga daar verder ook echt niet over oordelen..

Maar stel dat een forum lid hier dezelfde symptomen ooit gehad zou hebben, wil het nog niet zeggen dat jij nu hetzelfde probleem hebt..
De oorzaak 'globaal' moge duidelijk zijn..
Het daadwerkelijke wat je mankeert en een oplossing niet, en die antwoorden zul je denk ik alleen bij een dokter vinden
Klik om te vergroten...

Thx, het was ook niet mijn bedoeling om zo over te komen Riflex.
Ik weet wel dat ik zelf problemen heb en ik kwam hier voor een oplossing of iemand die hetzelfde meemaakt momenteel, niet om de problemen nog is extra te laten benadrukken. Peace :)
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snap heel goed dat je hierheen komt hoor..
Als er hier mensen zijn die hetzelfde (hebben) ervaren kan het geruststellen/oplossing bieden mocht het toch aan bijzondere omstandigheden liggen..
Maar voor hetzelfde geld is er gewoon iets goed mis ergens in je lijf..
Dus ik zou dan zeker even naar een dokter gaan mocht het aanhouden..
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Taat zei:
Dus ik zou dan zeker even naar een dokter gaan mocht het aanhouden..
Klik om te vergroten...

en gewoon eerlijk tegen hem zijn ? Als ik nou niet bij men huisdokter langs ga maar bij een vreemde, in hoeverre is er kans dat mijn huisdokter dat te weten komt ? Komt dan in medische records en shit te staan of blijft dat anoniem?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Komt dan in medische records
Klik om te vergroten...
Ja, en als er onderzoek noodzakelijk is komen ook andere medische disciplines het te weten. Niets om bang voor te zijn dus.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dokters hebben een zwijgplicht.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan zijn dat het je maagwand 'beschadigd' en dat je daarom gaat braken.
Kortom, testen!
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt voor jullie reactie. Nuja, ik ben eigenlijk niet zo gekend met de praktijken rond drugstesten.
Hoe gaat dit juist in zijn werking ? Ken ook niemand dat dat zou kunnen doen ofzo en je hebt eigenlijk toch iets 'illegaal' om te laten testen ?
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hi there,

Hier gaan we dan. Ik gebruik nu ongeveer een jaartje dagelijks deze kutzooi. Ik haalde het telkens bij dezelfde persoon. In 1 jaar tijd heb ik nooit klachten gehad over de kwaliteit. Lichamelijk ondervond ik ook weinig last. (de welgekende pep neveneffecten daarbuiten gelaten)

Maar na de laatste keer dat ik pep was gaan halen / gebruiken kreeg ik telkens na 6-7 uur een enorm kutgevoel in de maag dat altijd gepaard ging met een stevig braakpartijtje :kots:

Ik ben nadien een week gestopt met pep en ondervond toen geen lasten. Later gebruikte ik het nog een maal en wéér moest ik braken na de uitwerking.

Om het nog eens te testen deed ik op een keer wat pep en 5 uur later nog 1x. Toen kreeg ik ook geen slecht gevoel tegen het zesde uur aan van het eerste lijntje maar weer wél 6 uur na gebruik van de tweede lijn. Zo werd het braken als het ware uitgesteld.

Nu zit ik eigenlijk serieus met de bedenkingen of het aan de kwaliteit van de pep ligt. God weet wat stoffetje zit erin? (heb de pep ook nooit laten testen) of is het men lichaam dat na 1 jaar gebruik zijn tol begint te betalen ?

Binnenkort ga ik een keertje andere pep proberen om te zien of het al dan niet aan de kwaliteit lag. Maar alvorens dat te doen wou ik graag weten of er nog personen zijn die hier last van hebben ?

Thx
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pep in combinatie van braakklachten heb ik in mijn omgeving nog nooit voorbij zien/horen komen. Ik zou je dus aanraden om die pep die je nu hebt maar even niet te gebruiken en eerst te laten testen, ben benieuwd naar de uitslag.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
http://www.drugs-test.nl/ staat alle info op.
Ook al is het illegaal, drugs laten testen mag. Je levert wat in, klein beetje, dat wordt getest en dan kun je de uitslag een paar dagen later opvragen
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Thx voor de info :). Ben wel een Belg. En als ik het goed heb moet je dus een staaltje pep afleveren bij een inleverpunt. Die zijn allemaal wel vrij ver verwijderd van mijn woonplaats.
Met de post opsturen gaat niet veronderstel ik ?
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#14
zal ik het voor je afhalen wegbrengen en meteen opsnuiven ?

:hearteyes:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ook al kost het doorgaans 5 euro de gram en is er een grote kans dat het vervuild is :rolleyes:
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
clockcable zei:
Ook al kost het doorgaans 5 euro de gram en is er een grote kans dat het vervuild is :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ja, er zit altijd wel rommel in maar zou het braken dan een reactie zijn op een bepaalde stof ?
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flameon zei:
Kan zijn dat het je maagwand 'beschadigd' en dat je daarom gaat braken.
Kortom, testen!
Klik om te vergroten...

Hoe zit dat juist, een beschadigde maagwand ? Heb jij daar ervaring mee of iemand in je gebure?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb ook vaak moeten kotsen van pep, dan had ik teveel genomen, of te weinig gegeten, of ik had erbij gezopen.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik snap zelf niet dat ik nog nooit heb liggen kotsten van de pep met die rotzooi wat er allemaal in zit
t
taurusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Winehouse zei:
Ik heb ook vaak moeten kotsen van pep, dan had ik teveel genomen, of te weinig gegeten, of ik had erbij gezopen.
Klik om te vergroten...
same here... goed gezopen + pep lijntje = :kots:
meestal 2min na het lijntje te hebben gesnoven,
oplossing is bommetjes of capsulletjes en in slikken :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."