#1
riflexz zei:Scralemonkey zei:Ik gebruik nu ongeveer een jaartje dagelijks deze kutzooi. Ik haalde het telkens bij dezelfde persoon.
Ik ben nadien een week gestopt met pep en ondervond toen geen lasten. Later gebruikte ik het nog een maal en wéér moest ik braken na de uitwerking.
Thx
Is ook logisch als je speed pakt elke dag?? Verspreid over een jaar... dat kan gewoon niet gezond zijn.. en dan vraag je is het normaal dat ik braak? Natuurlijk, en eigenlijk beantwoorde je eigen vraag in je topic
Zolang jij dit medisch niet kan verklaren heb ik aan jouw reactie geen klote. Misschien moet je eerst eens wat lezen voor je hier komt bashen. Hier zijn mensen die al veel langer gebruiken zonder enige klachten.
Denk je dat ik zelf niet weet hoe erg het is om verslaafd te zijn ? Denk je dat ik er trots op ben ?
Jezus christ man
