#1
mijn vrienden kunnen helemaal geen ziektes krijgen!

En nee, dit is niet sarcastisch. Ik snuif ook altijd redelijk hard door.
m0na1s zei:Oke dan, ik vroeg het toch maar even voor de zekerheid, zou het trouwens helpen om een kleine hoeveelheid water te snuiven alvorens de pep? zodat het blijft steken?
Want ik heb nogal een dreuge nose.![]()
clockcable zei:Ik zeg altijd : "Niet door het buisje blazen" en dan zeggen ze "joh, dat weet ik toch ook wel" en vervolgens blaast de helft van die mensen de speed weg.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."