Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuiven

Snuiven

36 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn vrienden kunnen helemaal geen ziektes krijgen!
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je moet elk korreltje met een pincet in je neus inbrengen en dan zorgen dat ie niet eruit valt, succes met deze techniek over zo'n 2 uur heb je je lijntje binnen :grin:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste mensen,

Na de zoekfunctie meermaals raadgepleegd te hebben, heb ik nou geen antwoord over hoe ik nu precies moet snuiven, het gaat over het volgende,

Als ik pep in lijntjes heb gelegt, rietje als snuifbuis gebruiken, kan het dan kwaad als ik 'hard' snuif, of moet ik superlangzaam alles opsnuifen zodat mijn neusslijmvlies alle tijd heeft om het goedje op te nemen?
:rock:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon snuiven... Hard maaaan!!! :rock: En nee, dit is niet sarcastisch. Ik snuif ook altijd redelijk hard door.
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke dan, ik vroeg het toch maar even voor de zekerheid, zou het trouwens helpen om een kleine hoeveelheid water te snuiven alvorens de pep? zodat het blijft steken?
Want ik heb nogal een dreuge nose. :xtc:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kijk, dat is duidelijk.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit hoort in het pep subforum...
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Excuses, ik dacht dat deze vraag voor zowel speed als andere 'snuifbare middelen' behoord.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon rustig opsnuiven .... en eventueel erna even je rietje in een bakje water houden en dan hard snuiven
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ben toch geen fan van hard te snuiven, gewoon een rustig zuchtje wind, anders pleur ik dat spul nog mn longen in
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
m0na1s zei:
Oke dan, ik vroeg het toch maar even voor de zekerheid, zou het trouwens helpen om een kleine hoeveelheid water te snuiven alvorens de pep? zodat het blijft steken?
Want ik heb nogal een dreuge nose. :xtc:
Klik om te vergroten...

:grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon rustig, verspreid het beter lijkt me en blijft het beter in je neusslijmvlies ipv dat het naar je mond toe druipt. Er zit genoeg vacuum als je het goed doet.

@ flameon, dan kan je beter wel wat zout toevoegen, is minder pijnlijk en beter voor de neusslijmvliezen.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is dit dan de eerste of 1 vd eerste keren dat je pep snuift?
iig met snuiven kan weinig misgaan lijkt me..

Te hard is bij meestal: als een raket door de keel in na al het slijmvlies te missen, en dus als het ware een bommetje hebt gesnoven..
Mocht het 1 van je eerste keren zijn dan merk je meestal (bij goede pep vaak) wel dat je na een paar centimeter toch ff de handrem erop moet doen vanwege de hete temperaturen in je neus..

Te zacht snuiven kan eigenlijk niet..of het moet halverwege je snuifbuis alweer omlaag gevallen zijn. In dat geval kun je denk ik beter naar de sportschool of dokter :rolleyes:

Dus gewoon een keer goed snuiven en daarna je neus een paar keer flink ophalen net als je zou doen bij gebrek aan een zakdoek als je verkouden bent
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
gewoon snuiven je merkt t van zelf wel. er is geen echte ''snuif-techniek''
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zeg altijd : "Niet door het buisje blazen" en dan zeggen ze "joh, dat weet ik toch ook wel" en vervolgens blaast de helft van die mensen de speed weg.
S
ShobriqkLid
01-01-2024, 00:00
#17
clockcable zei:
Ik zeg altijd : "Niet door het buisje blazen" en dan zeggen ze "joh, dat weet ik toch ook wel" en vervolgens blaast de helft van die mensen de speed weg.
Klik om te vergroten...

Zo'n herkenbare situatie,
op een feestje ooit een klein beetje pep bemachtigd.
Daarna gaan snuiven, héél veel zin erin,
blaast m'n lief bijna al de pep weg -____-"

I was like.... AAAAAAARRRRG!!!
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Herken het wegblazen van mn pep ook nog wel ja als onervaren gebruiker,, En het was nog niet eens van mij, wat baalde ik toen het gebeurde. Gelukkig konden ze er wel om lachen :)
Tegenwoordig let ik er niet eens meer op.

@ m0na1s :

Zie het als je neus ophalen als je een loop neus hebt,
alleen wel jammer dat nu je neus nogal "dreug" is/was.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je neus en de pep beiden droog zijn moet je zo hard/zacht snuiven dat je het nét niet hoort. Stealth snuiven :rock:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hahaha dat ik speed wegblaas gebeurt me nog steeds vaak zat eigenlijk :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."