#1
W.F.L. zei:Hahaha dat ik speed wegblaas gebeurt me nog steeds vaak zat eigenlijk![]()
|Dan ben je je speed zat ja
Ik nooit trouwens
W.F.L. zei:Hahaha dat ik speed wegblaas gebeurt me nog steeds vaak zat eigenlijk![]()

Voor 1 gram ga ik de deur niet uit hoor..m0na1s zei:En ja hoor, een gram speed gehaalt,

Sublimo zei:En leen nooit je snuifbuisje uit aan iemand anders, hierdoor kan je namelijk hepatitis C krijgen.![]()
clockcable zei:Omdat mijn vrienden niet de dingen doen waar je snel hepatitis van krijgt. De kans is er natuurlijk wel, maar die is zo klein dat ik het de moeite niet waard vind om me daar druk om te maken. Je kan ook door de bliksem worden getroffen als je buiten loopt bij wijze van spreken.
clockcable zei:Omdat mijn vrienden niet de dingen doen waar je snel hepatitis van krijgt. De kans is er natuurlijk wel, maar die is zo klein dat ik het de moeite niet waard vind om me daar druk om te maken. Je kan ook door de bliksem worden getroffen als je buiten loopt bij wijze van spreken.
Dreuge zei:Dus als 1 van je beste vrienden na jou een nakkie neemt, die je natuurlijk ff voor hem klaar heb gelegd, dan mag hij je snuifbuis niet gebruiken?![]()
tomz0r zei:Dreuge zei:Dus als 1 van je beste vrienden na jou een nakkie neemt, die je natuurlijk ff voor hem klaar heb gelegd, dan mag hij je snuifbuis niet gebruiken?![]()
Jij mag het van mij doen hoor. Zelf weten. Ik zou het risico niet lopen. :P
Wat hij allemaal wil doen met andermans snuifgerei moet ie zelf weten, maar als ik een nakkie neem gebruik ik geen snuifbuis van een ander nee..Dreuge zei:Dus als 1 van je beste vrienden na jou een nakkie neemt, die je natuurlijk ff voor hem klaar heb gelegd, dan mag hij je snuifbuis niet gebruiken?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."