Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuiven

Snuiven

36 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
Hahaha dat ik speed wegblaas gebeurt me nog steeds vaak zat eigenlijk :grin:
Klik om te vergroten...

|Dan ben je je speed zat ja

Ik nooit trouwens :hearteyes:
m
mephe4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow toch weer iets geleerd hier.. ik snoof altijd best hard en daarna heel vaak me neus ophalen.
vandaar dat die rush bij mij altijd zo snel was uitgewerkt vergeleken met mijn vrienden. ik voelde het ook altijd in me keel naar beneden lopen ik dacht dat het normaal was maarja..

Thnxx voor de Tip!! :rock:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#3
En ja hoor, een gram speed gehaalt, onoplettend zuchten, weg 800 mg. :confused: :confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jezus wat loop je dan ook als een gek te blazen als je bijna een gram wegblaast :tearsofjoy:
Och, voor de prijs van een gram heb je net 2 bier dus dat valt ook weer reuze mee.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus als 1 van je beste vrienden na jou een nakkie neemt, die je natuurlijk ff voor hem klaar heb gelegd, dan mag hij je snuifbuis niet gebruiken? :tearsofjoy:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
m0na1s zei:
En ja hoor, een gram speed gehaalt,
Klik om te vergroten...
Voor 1 gram ga ik de deur niet uit hoor..
En m'n dealert trouwens ook niet :P

Dus altijd voorbereid zijn en genoeg inslaan de volgende keer..Mocht je weer vergeten of je nou moest snuiven of blazen :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een fatsoenlijk snuifbuisje kopen in de smartshop maakt ook al een enorm verschil. Handig in gebruik, kost maar 5e, en je kunt het gemakkelijk steriel maken.

Ikzelf heb een buisje waar zo kleine kop van boven zit, het werkt geweldig ! :hearteyes:

En leen nooit je snuifbuisje uit aan iemand anders, hierdoor kan je namelijk hepatitis C krijgen. :wink:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
En leen nooit je snuifbuisje uit aan iemand anders, hierdoor kan je namelijk hepatitis C krijgen. :wink:
Klik om te vergroten...

Leen je snuifbuis niet uit aan random junks, want de kans bestaat dat ze hepatitis C hebben, een wondje in hun neus hebben en daarmee wat bloed op je snuifbuis smeren en dan kan jij dat weer binnenkrijgen door die buis te gebruiken. Maar al met al is die kans best klein dus als je vriend vraagt of ie ook even dat coole snuifbuisje mag gebruiken moet dat geen probleem zijn*

*afhankelijk van het soort vrienden
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
En hoe weet jij of ze geen hepatites hebben?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#10
Omdat mijn vrienden niet de dingen doen waar je snel hepatitis van krijgt. De kans is er natuurlijk wel, maar die is zo klein dat ik het de moeite niet waard vind om me daar druk om te maken. Je kan ook door de bliksem worden getroffen als je buiten loopt bij wijze van spreken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
clockcable zei:
Omdat mijn vrienden niet de dingen doen waar je snel hepatitis van krijgt. De kans is er natuurlijk wel, maar die is zo klein dat ik het de moeite niet waard vind om me daar druk om te maken. Je kan ook door de bliksem worden getroffen als je buiten loopt bij wijze van spreken.
Klik om te vergroten...

Als je het dan toch perse wilt uitlenen, ontsmet het dan telkens.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
clockcable zei:
Omdat mijn vrienden niet de dingen doen waar je snel hepatitis van krijgt. De kans is er natuurlijk wel, maar die is zo klein dat ik het de moeite niet waard vind om me daar druk om te maken. Je kan ook door de bliksem worden getroffen als je buiten loopt bij wijze van spreken.
Klik om te vergroten...

Het kost zo'n kleine moeite om het risico niet te lopen, waarom doe je dat niet even?
De kans op herpatitis is niet minimaal hoor. Veel mensen in Nederland hebben het. Vergis je niet.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dreuge zei:
Dus als 1 van je beste vrienden na jou een nakkie neemt, die je natuurlijk ff voor hem klaar heb gelegd, dan mag hij je snuifbuis niet gebruiken? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Jij mag het van mij doen hoor. Zelf weten. Ik zou het risico niet lopen. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
tomz0r zei:
Dreuge zei:
Dus als 1 van je beste vrienden na jou een nakkie neemt, die je natuurlijk ff voor hem klaar heb gelegd, dan mag hij je snuifbuis niet gebruiken? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Jij mag het van mij doen hoor. Zelf weten. Ik zou het risico niet lopen. :P
Klik om te vergroten...

Inderdaad. :)
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dreuge zei:
Dus als 1 van je beste vrienden na jou een nakkie neemt, die je natuurlijk ff voor hem klaar heb gelegd, dan mag hij je snuifbuis niet gebruiken? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Wat hij allemaal wil doen met andermans snuifgerei moet ie zelf weten, maar als ik een nakkie neem gebruik ik geen snuifbuis van een ander nee..
Gewoon smerig en idd grote kans op ziektes of infecties..
Bovendien, hoeveel moeite is het nou om ff een nieuwe snuifbuis te fixen (pen 'ontleden' ff schoonmaken en snuiven, of zo'n post it blaadje zonder plakrand, rietje etc etc
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
mijn vrienden kunnen helemaal geen ziektes krijgen!
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Je moet elk korreltje met een pincet in je neus inbrengen en dan zorgen dat ie niet eruit valt, succes met deze techniek over zo'n 2 uur heb je je lijntje binnen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."